Mitä sanottavaa on tästä hotellista? Varasimme huoneen joka on maan pinnan alapuolella. Onko tosiaan niin että terassi on suoraan kadulla tai että kävelytie vie ihan vierestä? Olisiko syytä vaihtaa parvekkeelliseen? Mukana 4v. lapsi.
Ruoka on ilmeisesti Kreetalle hyvää yleisestikin, entä tämän hotellin aamupala? Entä muut ravintolat? Onko vesipuisto kaukana Geranista? Missä voi shoppailla?
Kiitos tiedoista.
Caldera Beach hotelli
6
2780
Vastaukset
- pinkpant
Olimme juuri ko. hotellissa, itse maksoimme parvekkeesta ja olimme tosi tyytyväisiä. Osa maanalaisista parvekkeita on todellakin ihan kulkuväylien vieressä ja osa hyvinkin varjoisia. Toiset taas ovat tosi hyvässä paikassa esim. pikkualtaiden edessä. Hotellin aamupalasta en tiedä kun teimme aamiaiset itse. Plataniaksessa hyviä ruokapaikkoja, sieltä löytyy myös "turisti"kauppoja. Itse Gerani oli aika pieni paikka.
- tyttis*
moikka.itse tulin eilen illalla kreetalta,geranista. Olin huoneistohotelli Lito Beachissä. Eli en osaa kommentoide tuosta hotellista muuta kuin ulkoa päin hienon näköinen!:) Gerani muuten ihan paikka vaikka pieni.. Voi kun pääsisi takaisin,.
- Loma perhe
Olemme perheen kanssa keskiviikkona lähdössä Kreetalle Geraniin ja myös Lito Beach hotelliin. Olisiko viime hetken vinkkejä..?
- YX vaan
Muutamat terassit oli hotellialueen käytävien vieressä, ei kadun vieressä, elikkä suurin osa ihan ok paikoilla. Meillä oli parveke josta näkyi ne pienet uima-altaat eli näkymä hyvä mutta takana olevan tien liikenne häiritsi ajoittain. Aamupala oli tosi hyvä. Tämä hotellihan on 2 km Plataniaksesta ja matkan varrelle ei ole kun pari ruokapaikkaa, me menimme taksilla se maksoi 5€, pimeällä en suosittele Plataniakseen kävelemistä koska katu on kapea ja liikenne hurjaa. Vesipuistoon kannattaa mennä mini-junalla, se lähtee ihan hotellin ulkopuolelta ja maksaakin vähemmän kun matkanjärjestäjän järjestämä, muistaakseni 25€/aik. matka sinne kesti vajaan tunnin. Shoppailla voi sekä Plataniaksessa että Haniassa. Hotelli oli tosi hieno me mennään vielä uudestaan. Söimme parina iltana hotellin seisovasta pöydästä se maksoi 14€ ja oli todella hyvää. Muissa tavernoissa annokset maksoi 7€ ylöspäin. Mukavaa matkaa.
- Loma perhe
Olivat oikein hyviä vinkkejä.Kannattaako ottaa kotomaasta omia extra pyyhkeitä mukaan,esim.kun menee rannalle? Olisi kiva tietää - täällä kun kova pakkaustohina päällä.
- alkuperäinen tiedustelija
Mietimme vielä, pitäisikö vaihtaa parvekkeelliseen huoneeseen. Ei ole kiva jos on paljon liikettä huoneen edessä iltaisin kun yrittää saada lasta nukkumaan. Kiitos kaikista tiedoista. Varmaan on mukava loma tulossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073245GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431187- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351042- 49928
- 67878
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25874- 53867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862