10kysymystä astraalimaailmasta

aloitteleva kummitusilmiöid...

1.mikä on astraalimaailma?

2.missä se on?

3.kuinka sinne pääsee?

4.milloin sinne pääsee?

5.ketä tai mitä siellä on?

6.mitä siellä tehdään?

7.kuinka usein sinne pääsee?

8.montako tapaa on mennä astraalimaailmaan?

9.voinko minä sinne päästä jotenkin?

10.oletko itse nähnyt astraalimaailman?

15

2395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aritta

      se paikka mihin menemme kuoleman jälkeen. Sieltä sitten edelleen omiin taajuuksiimme.

      Kaikki olemme sen nähneet koska olemme olleet siellä monia kertoja.

      • vietämme

        tuolla astraalimaailmassa aina kun kuolla kupsahdamme ?


      • Aritta
        vietämme kirjoitti:

        tuolla astraalimaailmassa aina kun kuolla kupsahdamme ?

        Täytyy nyt surulla tunnustaa että juuri sitä asiaa en tiedä.

        Minun mielestäni se on vain sellainen läpikulku maailma ja aikaahan siellä ei ole lainkaan.


    • tiedä,

      mutta arveluni kysymyksistä 1 ja 2:
      1.Maailma, jonka olemassaoloa ei tunnettujen luonnonlakien avulla pystytä osoittamaan.
      2.jos se on olemassa, paikallisesti se on kaikkialla, ajallisesti yht´aikaa nykyisyydessä , menneisyydessä ja tulevaisuudessa

      • Noita-Nainen.

        Jep. Astraali- eli henkimaailmassa ei ole aikaa. (Luojan kiitos;)) Olen aina itse myohassa joka paikasta...;)

        Siella eletaan tietynlaista "NYT-hetkea".


    • vastauksia...

      miten minä asiat näen...

      1. Astraalimaailma on sama kuin henkimaailma

      2. Se on ainakin osittain samassa paikassa missä mekin olemme...tai sitten henget voivat käydä täällä ja se varsinainen henkimaailma on jossain muualla! Sehän voi olla vaikka kaikkialla...rajaton kulku mihin ikinä haluaa mennä...tänne meidän luokse...tai vaikka avaruuteen ja kaipa ne "paratiisimaisematkin" on jossain henkien ulottuvilla...

      3 ja 4 Sinne pääsee vain kuoleman jälkeen

      5 Siellä on jo aikaisemmin kuolleet omaisemme, ystävämme ja tuttavamme...myös eläimet
      Siellä on ehkä myös jumala...

      6 Siellä kait "eletään" ns normaalia "elämää" ja odotellaan vielä elväien kirjoissa olevia sukulaisia...ja käydään täällä välistä kummittelemassa :D
      Uudelleensyntymä on sitten joskus taas edessä ja sukulaiset hyvästellään jälleen...
      Sitä en tiedä säilyykö nämä henkien ns sukulaissuhteet vielä uudelleensyntymissäkin...vai aletaanko taas puhtaalta pöydältä uusien sukulaishenkien kanssa...
      Ja se on kanssa mysteeri mikä väli kuolemalla ja uudelleensyntymällä on...sen on pakko olla vähintäänkin sata vuotta koska uskon että kaikki sukulaiset ovat vastassa siellä vielä silloinkin kun joku sukulainen kuolee vaikka 60 vuoden kuluttua ensimmäisen kuolemasta...se väli on siis ehkä jopa useampia satoja vuosia sillä henkimaailmassahan ajalla ei ole merkitystä...ja kaipa siellä saa nauttia jonkin aikaa rakkaittensa kanssa olosta ja jälleen näkemisestä :)

      7. Sinne pääsee joka kerta kun kuolee...ja uudelleen syntymien kautta siellä on voitu piipahdella jo useitakin kertoja...harmi vaan kun ei ole muistoja säilynyt :D

      8 Käsittääkseni vain yksi...eli kuolema! Vaikka mistäpä tuota tietää vaikka esim unet veisivät meitä joskus sinnekin...ainakin omissa unissani on joskus aivan paratiisimaisia paikkoja ja myös kuolleita tuttaviania ja ne unet tuntuvat siltä kuin olisin käynyt oikeasti heitä tapaamassa...

      9 Pääset sinne sitten joskus mutta malta nyt ensin tämä elämä... :D

      10 Todennäköisesti monetkin kerrat...mutta eipä noista reissuista ole valitettavasti jäänyt muistoja :D

      • shaloomq

        Vaikuttaa siltä, että ajattelusi on saanut vaikutteita hindulaisuudesta kun ajattelet meidän syntyvän uudelleen ja uudelleen?


    • on päättänyt

      että astraalimaailma on paikka minne mennään kuoleman jälkeen? Onko sitä pystytty todistamaan? Ei ole varmuuttaa, että se olisi kuoleman jälkeinen paikka, mutta tämähän on taas niin siitä kiinni mihin uskoo.

      Itse taidan uskoa, että ihmisen tietoisuun, sisäinen minä, voi matkata tässä ns. astraalimaailmassa, joka on siis aivan kuten tämä nykyinenkin maailma ilman mitään fyysisiä rajoja. Itse olen nukkuessani pystynyt liikkumaan, kaukanakin, se on ollut hieno kokemus=)

    • löytyy

      melkein yhtä monta vastausta kuin on vastaajaakin. Eli tämä riippuu ihan mihin kyseinen vastaaja uskoo. Eli kaikki mitä jotkut kirjoittaa ei ole välttämättä totuus. Sinun täytyy tutkia ja kokea asiaa itse ja näin saat todellisimmat vastaukset kysymyksiisi.

    • ghfgj

      ja sinne ne hörhöt pääsevätkin kun tulevat skitsofreenikoiksi ja alkavat nähdä näkyjä!

      • Kuosikuolemaelämä

        Avioero tuoreena takana. Komppaan edellistä. KIellä en mitään mutta itsekin psykoosit, tripit ja mielisairaalat läpi käyneenä en tiedä mikä totta mikä ei. LEgalize lsd ampheta,minne ja ressu löytyy apoteekista. Can i play with madness? Jehova jeesaa mun vaimoo löytään rauha kuollaankuollaan sanojen takana eletään heil hitler


    • Marko0li0

      1.mikä on astraalimaailma?

      Sama kuin henkimaailma

      2.missä se on?

      Se on meissä itsessämme. Ei mikään paikka, jonne voi matkata vaan vain sisäisen alitajuntamme kautta.

      3.kuinka sinne pääsee?

      Meditoimalla/unien kautta joka yö me siellä käydään ja luodaan siellä unemme. Kuitenkin silloin kun voit tehdä sen tietoisesti vasta ymmärrät sen.

      4.milloin sinne pääsee?

      Joka ikinen yö

      5.ketä tai mitä siellä on?

      Kaikki kuolleet, uneksivat ja korkeat henget ja henget yleensäkin.

      6.mitä siellä tehdään?

      Mitä halutaan

      7.kuinka usein sinne pääsee?

      No siis joka yö :)

      8.montako tapaa on mennä astraalimaailmaan?

      Toistoa... Kuolemassa, unessa tai sitten ihan vain jos haluaa sinne niin mieli avoimeksi ja ruumis nukkumaan.

      9.voinko minä sinne päästä jotenkin?

      Juuri noin kuin edellä kerroin

      10.oletko itse nähnyt astraalimaailman?

      Olen. Ja niin olet sinäkin et vain tiedä sitä ehkä :) Tietoinen astraalimaailma on kuitenkin hieman eri asia jos sitä tarkoitat. Sitä en ole nähnyt paitsi selkounien unimaailmassa.

      • aloitteleva kummitustutkija

        Kiitos todella hyvistä vastauksista tästä oli paljon apua. kiitos ja kiitos!


    • Alcyone

      1.mikä on astraalimaailma?
      - Fyysisen maailman rinnalla/ohella olemassaoleva, ja sitä heijastava ja sen kanssa vuorovaikuttava korkeampi ja hienojakoisempi energian olomuodon taso.

      2.missä se on?
      - Ympärillä, tässä ja nyt, mutta korkeammalla värähtelytaajuudella.

      3.kuinka sinne pääsee?
      - Tekemällä astraalimatkoja oman astraaliruumiinsa kanssa. Edellytyksenä irtautuminen fyysisesti ruumiista.
      Mm. unitilassa astraalitasolle pääsy on suhteellisen helppoa.

      4.milloin sinne pääsee?
      -Milloin vaan silloin kun on irrallaan materiaalisesta ruumiista.

      5.ketä tai mitä siellä on?
      - Astraalitaso on paljon värikkäämpi ja surrealistisempi paikka kuin tämä fyysinen taso, jota kokoajan aistimme. Ja sen lisäksi myös alati muutoksessa.
      Astraalimaailmaa voisi luonnehtia ns. unimaailmaksi, sillä se muotoutuu, siellä matkailevan sielun ajatusten ja tunteiden mukaan.
      Esim. pelko astraalitasolla vetää puoleensa pelottavia kokemuksia jne.


      6.mitä siellä tehdään?
      - Mitä kukin ikinä haluaa. Riippuu ihan henkilöstä itsestään.

      7.kuinka usein sinne pääsee?
      - Kokemuksesta tiedän, ettei astraalimaailmassa pysty olemaan tiettyä aikaa kauempaa. Myös sinne pääsy on mahddollista vain silloin kun henkiruumiin energiamäärä sallii.

      8.montako tapaa on mennä astraalimaailmaan?
      - OBE, unitila, transsi, NDE, kooma, ym. muuttuneet tajunnantilat

      9.voinko minä sinne päästä jotenkin?
      - Ihan mahdollista.

      10.oletko itse nähnyt astraalimaailman?
      -Kyllä.

    • Noita-Nainen.

      "1.mikä on astraalimaailma?"

      Itse kaytan sita kuvaamaan "henkimaailmaa".

      "2.missä se on?"

      Tassa ihan nenan edessa.:) Eri taajuudella tosin kuin enemmisto maapallon asukkaista. (Oikeastaan taajuuksia on useampia, etta tavallaan on olemassa monia "astraalitasoja".)

      "3.kuinka sinne pääsee?"

      Joskus vahingossa meditoimalla. Joskus tarkoituksenmukaisesti meditoimalla. Joskus sielta otetaan yhteytta, jolloin tajuat sen tason olemassaolon. "Profit" viettavat siella paljon aikaa jo muutenkin. (eli elavat osittain astraalimaailmassa, osittain maapallon asukkien taajuudella)

      "4.milloin sinne pääsee?"

      Kun aika on valmis siihen.

      "5.ketä tai mitä siellä on?"


      Riippuen hengista ja niiden kehitystasoista - eri henkia eri kehitystasoilla.

      Jos nyt pitaa yleistaa (kaikki taajuuden mukaanlukien), niin enkeleita, edesmenneita ihmisia, luonnonhenkia, "pahiksia" = demonistisia ilmioita, jne...

      "6.mitä siellä tehdään?"

      Kehitytaan. (Ei tosin koske demoneita.)



      "7.kuinka usein sinne pääsee?"


      Niin usein kuin kykenee. Itse paasen sinne joka paiva, jos huvittaa.;)

      "8.montako tapaa on mennä astraalimaailmaan?"

      Monta. Tapa paasta sinne on henkilokohtainen.

      "9.voinko minä sinne päästä jotenkin?"

      A) Jos aika on kypsa sille. B) Jos osaat virittaytya "oikealle taajuudelle"

      "10.oletko itse nähnyt astraalimaailman?"

      Elan siella osittain.:) Sitten kun fyysinen keho ei rajoita minua mitenkaan, siirryn sinne kokonaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe