Onkohan missään Suomessa vanhoja noitia? mä olen yli 40:nen, ja mun ikäiset suomalaiset on kaikki ihan perustätejä.. ja sit taas fiksut noidat on mun lasten ikäisiä... huoh..kun olis kiva joskus puhua neli-viiskymppisten asiaakin, vaihdevuosista, kuumista aalloista ja muusta kivasta:)
en ole mikään amerikan ihannoija, mutta tässä asiassa siellä ollaan todellakin aika lailla edellä.. noitia löytyy joka ikäluokassa..
vanhoja
3
764
Vastaukset
- AROSUSI-09
että suomalaiset vanhemmat noidat ynnä velhot ovat siirtyneet tuonne kansainvälisille forumeille,ihan hyvistä syistä.Mutta juu...todistetusti heitäkin on olemassa.
- Meitä
Mutta tosiaankin tuntuu siltä, että harvemmin jaksetaan pyöriä millään foorumeilla teinien seassa.
En minäkään.
Ja sitäpaitsi, kun näillä on aikansa pyörinyt, alkaa tympiäkin samat jutut vuodesta toiseen.
Hoh hoijaa.- Powaqa
meitä on! Vanhempiakin... ja yhdyn edelliseen kirjoittajaan siinä ettei sitä kertakaikkiaan jaksa näitä teinien höpötyksiä lukea tai kuunnella... Kävin kerran yhdessä tilaisuudessa. Keski-ikä oli about 20 v ja jutut sen mukaiset. Se oli sitten se vihonviimeinen kerta kun mihinkään yhteiseen kokoontumiseen lähden.
Vahinko vaan että iäkkäämpien noitien keskustelu foorumit vaatisivat sitten sitä kielitaitoa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004496511- 262481
- 2142400
- 1361697
- 1141688
- 741103
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601093IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41085Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.136995Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu61869