vanhoja

noitia??

Onkohan missään Suomessa vanhoja noitia? mä olen yli 40:nen, ja mun ikäiset suomalaiset on kaikki ihan perustätejä.. ja sit taas fiksut noidat on mun lasten ikäisiä... huoh..kun olis kiva joskus puhua neli-viiskymppisten asiaakin, vaihdevuosista, kuumista aalloista ja muusta kivasta:)
en ole mikään amerikan ihannoija, mutta tässä asiassa siellä ollaan todellakin aika lailla edellä.. noitia löytyy joka ikäluokassa..

3

815

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09

että suomalaiset vanhemmat noidat ynnä velhot ovat siirtyneet tuonne kansainvälisille forumeille,ihan hyvistä syistä.Mutta juu...todistetusti heitäkin on olemassa.

• Meitä

Mutta tosiaankin tuntuu siltä, että harvemmin jaksetaan pyöriä millään foorumeilla teinien seassa.
      En minäkään.
      Ja sitäpaitsi, kun näillä on aikansa pyörinyt, alkaa tympiäkin samat jutut vuodesta toiseen.
      Hoh hoijaa.

• Powaqa

meitä on! Vanhempiakin... ja yhdyn edelliseen kirjoittajaan siinä ettei sitä kertakaikkiaan jaksa näitä teinien höpötyksiä lukea tai kuunnella... Kävin kerran yhdessä tilaisuudessa. Keski-ikä oli about 20 v ja jutut sen mukaiset. Se oli sitten se vihonviimeinen kerta kun mihinkään yhteiseen kokoontumiseen lähden.
        Vahinko vaan että iäkkäämpien noitien keskustelu foorumit vaatisivat sitten sitä kielitaitoa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1114
    2. Mikä jäi sanomatta kaivatullesi?

Ja milloin?
      Ikävä
      75
      1101
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1004
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      958
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      717
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      607
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      590
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      547
    Aihe