Onkohan missään Suomessa vanhoja noitia? mä olen yli 40:nen, ja mun ikäiset suomalaiset on kaikki ihan perustätejä.. ja sit taas fiksut noidat on mun lasten ikäisiä... huoh..kun olis kiva joskus puhua neli-viiskymppisten asiaakin, vaihdevuosista, kuumista aalloista ja muusta kivasta:)
en ole mikään amerikan ihannoija, mutta tässä asiassa siellä ollaan todellakin aika lailla edellä.. noitia löytyy joka ikäluokassa..
vanhoja
3
787
Vastaukset
- AROSUSI-09
että suomalaiset vanhemmat noidat ynnä velhot ovat siirtyneet tuonne kansainvälisille forumeille,ihan hyvistä syistä.Mutta juu...todistetusti heitäkin on olemassa.
- Meitä
Mutta tosiaankin tuntuu siltä, että harvemmin jaksetaan pyöriä millään foorumeilla teinien seassa.
En minäkään.
Ja sitäpaitsi, kun näillä on aikansa pyörinyt, alkaa tympiäkin samat jutut vuodesta toiseen.
Hoh hoijaa.- Powaqa
meitä on! Vanhempiakin... ja yhdyn edelliseen kirjoittajaan siinä ettei sitä kertakaikkiaan jaksa näitä teinien höpötyksiä lukea tai kuunnella... Kävin kerran yhdessä tilaisuudessa. Keski-ikä oli about 20 v ja jutut sen mukaiset. Se oli sitten se vihonviimeinen kerta kun mihinkään yhteiseen kokoontumiseen lähden.
Vahinko vaan että iäkkäämpien noitien keskustelu foorumit vaatisivat sitten sitä kielitaitoa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693