Onkohan missään Suomessa vanhoja noitia? mä olen yli 40:nen, ja mun ikäiset suomalaiset on kaikki ihan perustätejä.. ja sit taas fiksut noidat on mun lasten ikäisiä... huoh..kun olis kiva joskus puhua neli-viiskymppisten asiaakin, vaihdevuosista, kuumista aalloista ja muusta kivasta:)
en ole mikään amerikan ihannoija, mutta tässä asiassa siellä ollaan todellakin aika lailla edellä.. noitia löytyy joka ikäluokassa..
vanhoja
3
792
Vastaukset
- AROSUSI-09
että suomalaiset vanhemmat noidat ynnä velhot ovat siirtyneet tuonne kansainvälisille forumeille,ihan hyvistä syistä.Mutta juu...todistetusti heitäkin on olemassa.
- Meitä
Mutta tosiaankin tuntuu siltä, että harvemmin jaksetaan pyöriä millään foorumeilla teinien seassa.
En minäkään.
Ja sitäpaitsi, kun näillä on aikansa pyörinyt, alkaa tympiäkin samat jutut vuodesta toiseen.
Hoh hoijaa.- Powaqa
meitä on! Vanhempiakin... ja yhdyn edelliseen kirjoittajaan siinä ettei sitä kertakaikkiaan jaksa näitä teinien höpötyksiä lukea tai kuunnella... Kävin kerran yhdessä tilaisuudessa. Keski-ikä oli about 20 v ja jutut sen mukaiset. Se oli sitten se vihonviimeinen kerta kun mihinkään yhteiseen kokoontumiseen lähden.
Vahinko vaan että iäkkäämpien noitien keskustelu foorumit vaatisivat sitten sitä kielitaitoa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433623- 362274
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321895- 171639
- 181628
- 231568
- 241427
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai831325- 151293
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881232