vanhoja

noitia??

Onkohan missään Suomessa vanhoja noitia? mä olen yli 40:nen, ja mun ikäiset suomalaiset on kaikki ihan perustätejä.. ja sit taas fiksut noidat on mun lasten ikäisiä... huoh..kun olis kiva joskus puhua neli-viiskymppisten asiaakin, vaihdevuosista, kuumista aalloista ja muusta kivasta:)
en ole mikään amerikan ihannoija, mutta tässä asiassa siellä ollaan todellakin aika lailla edellä.. noitia löytyy joka ikäluokassa..

3

764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09

että suomalaiset vanhemmat noidat ynnä velhot ovat siirtyneet tuonne kansainvälisille forumeille,ihan hyvistä syistä.Mutta juu...todistetusti heitäkin on olemassa.

• Meitä

Mutta tosiaankin tuntuu siltä, että harvemmin jaksetaan pyöriä millään foorumeilla teinien seassa.
      En minäkään.
      Ja sitäpaitsi, kun näillä on aikansa pyörinyt, alkaa tympiäkin samat jutut vuodesta toiseen.
      Hoh hoijaa.

• Powaqa

meitä on! Vanhempiakin... ja yhdyn edelliseen kirjoittajaan siinä ettei sitä kertakaikkiaan jaksa näitä teinien höpötyksiä lukea tai kuunnella... Kävin kerran yhdessä tilaisuudessa. Keski-ikä oli about 20 v ja jutut sen mukaiset. Se oli sitten se vihonviimeinen kerta kun mihinkään yhteiseen kokoontumiseen lähden.
        Vahinko vaan että iäkkäämpien noitien keskustelu foorumit vaatisivat sitten sitä kielitaitoa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 449
      6511
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2481
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      214
      2400
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      136
      1697
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1688
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1103
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1093
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1085
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      995
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      61
      869
    Aihe