YÖN PILVIÄ

O~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~O


Yö on pilviä täynnä
Silmäni rukoilevat unta
Miten minä jouduin tähän tilanteeseen

Syntymättömät kyyneleet polttaa
Eletty katsoo syvälle sisimpään

Miksi ihminen pitää
aina rikkoa
Jos sitä ei tee muut
sen tekee itse
Uudelleen ja uudelleen
lyö tikaria selkään

Loppuuko tämä yö koskaan
Haluaisin sen jatkuvan
Käpertyneenä unohtaa
Kädet korvilla -

Hiljaa - Hiljaa kaikki

- Pyydän -

Minun pienet kyyneleeni syntyvät
tänä yönä
Minun syliini - Minun käsiini


Yö oli pilviä täynnä


O~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~O

10

485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yö on suruista tehty.
      Iloista ammennetu.

      Yö sinisen hohteen antaa.
      Höyhensaarille kantaa.

      Rakastuneelle voimia luo.
      Unessa tuo rakkaan ain luo.

      Untako vain.

      • *MURUKULTA*

        Unessa on se hyvä puoli, että siitä aina herää! :D
        Ja minä olen heränyt ja kahvi maistuu! :)

        Oih, miten ihana päivä , Marqitta, vai mittee?! ;D
        Ja jos ei ole, niin sitten se tehdään sellaiseksi! Ja Piste! ;þ


    • Mysteriet

      Syntymän edessä,
      olkoon sitten kyyneleidenkin,
      pitää hiljentyä!
      Vaiti seurata
      ihmettä...

      *ottaa kädestä kiinni ja hiljaa puhaltaa auringonsäteitä säihkymään suolaisille kastepisaroille - puuuuh*

      • *MURUKULTA*

        Sinun puhalluksesi tuottaa tulosta!!
        Ypylipypyli-kiitos! :¤ ,,,
        Moiskiz ja rutistus ja höh! Kuhan kiusasin!
        Se on muuten taivahantosi että puhallus auttaa,,
        sitä ei vain kaikki usko...ja tiedä! ;D
        Sanoo Noita Nokinenu..köhm... :))
        Ja ottaa luutansa ja lentää...kops..siis lentäää! ;)

        Kirkasta möllykkäaurinkoista pvää kuule sulle, Mys ! :D


    • Liona

      pilviä täynnä, pilvet kai varasti kyyneleesi
      mutta hei ne valuvat takaisin maahanpäin....
      kyyneleet

      Jos saa itketyksi niin sielukin puhdistuu anna
      kyyneleiden kirkastaa päiväsi ja pilvet hajoittaa

      Pidin tästä, kuvasi sellaista olotilaa mihin voi moni samaistua

      Mutta nyt.... lähetän auringon säteitä sinnepäin/Liona

      • *MURUKULTA*

        Viime yö oli oikeesti pilvinen. :D
        Tuuli kuljetti tummansinisiä pilviä,
        oikeestaan oli aikas hienon näköisiä.
        Mutta ne pilvet, mitkä ihmisen sisällä
        liikkuu, ei olekkaan sitten mitään hienoo.
        Mutta kun päästää ne vapauteen,
        ei niitä enää olekkaan olemassa.
        Tulee mieleen aika vähän ennen ukkosta,,
        Voi olla pitkiäkin aikoja ennen kuin sade
        viimein alkaa ja sitä sitten tuleekin,
        vaan niin kuin, sanoit se puhdistaa! :)

        Noita sinun auringonsäteitä tulee
        taivaantäydeltä vieläkin! :D
        Toivottavasti niitä riittää sinunkin iltaan, Liona ! ;D


    • Rellu.

      yökö pilviä täynnä, no niinhän se taitaapi olla.

      Kyllähän niitä tikareita on selkään tullut jos
      rintaankin näihin vuosikymmeniin.

      Mutta tuo käperrys nyt on se hellyttävin juttu,
      itsekkin aiheeseen mieltyneenä, huoks ja ne
      pienet, suloiset kyyneleet.

      Kiitos, tämä oli herttainen runo kaikesta huoli-
      matta, vaikka siinä olikin surun säveliä.

      Niin, ja nuo rukouksethan nyt kuuluu myöskin
      omaan runojeni sisimpään usein.

      • *MURUKULTA*

        'Illaksihan' se kerää pilvet,
        joskus niin sankat ettei kuuta ei tähtiä
        näy,, ei niin mitään!
        Mutta väistyvät kun sen aika on, vaikkei sitä, (vieläkään), heti usko! :)

        Pisaroita pilvet vain,, valkoisia tai mustia
        onnenpisaroita tai surun, aina niitä riittää!
        Surunkyyneleet kun syntyy, ei niitten 'isää'
        taida koskaan näkyä....

        Suru on niin henkilökohtaista, että sitä haluaa
        käpertyä hiljaa ja antaa vain kyynelten syntyä,,
        'kaikki olisi voinut olla toisin'...!

        Aurinko kultaa vielä puiden latvoja ja lenkkikin
        tuli tehtyä joten...ei mitään pakollista illassa! :D
        Siispä mukavaa iltaa ja puhalletaan pilvet pois, Rellu !
        Vai mittee ! :D


      • Pekka*
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        'Illaksihan' se kerää pilvet,
        joskus niin sankat ettei kuuta ei tähtiä
        näy,, ei niin mitään!
        Mutta väistyvät kun sen aika on, vaikkei sitä, (vieläkään), heti usko! :)

        Pisaroita pilvet vain,, valkoisia tai mustia
        onnenpisaroita tai surun, aina niitä riittää!
        Surunkyyneleet kun syntyy, ei niitten 'isää'
        taida koskaan näkyä....

        Suru on niin henkilökohtaista, että sitä haluaa
        käpertyä hiljaa ja antaa vain kyynelten syntyä,,
        'kaikki olisi voinut olla toisin'...!

        Aurinko kultaa vielä puiden latvoja ja lenkkikin
        tuli tehtyä joten...ei mitään pakollista illassa! :D
        Siispä mukavaa iltaa ja puhalletaan pilvet pois, Rellu !
        Vai mittee ! :D

        Sinäpäs kirjottelit runossas ihan viksusti
        että minkätähen immeisen pittää kaekki rikkoo??
        Sitähän minäkii ihmettelen kun ihan riima
        vehkeet särettiin tuusan muuskaks.Haettooko
        se kettää jos ommaan käättöön pikkusen tirruuttelloo.....


      • *MURUKULTA*
        Pekka* kirjoitti:

        Sinäpäs kirjottelit runossas ihan viksusti
        että minkätähen immeisen pittää kaekki rikkoo??
        Sitähän minäkii ihmettelen kun ihan riima
        vehkeet särettiin tuusan muuskaks.Haettooko
        se kettää jos ommaan käättöön pikkusen tirruuttelloo.....

        Mittee se nyt tarkottaa...minkoot männy rikkoon?
        AAAAaaa... no nyt mie kässään! Piää sekasi teijän kans männee eikä muuta!
        Se ol laitonta, ekkö tienny muka!? Pah!
        Teijänki vehkeet tiijetään!
        Ja simmoset vehkeeet on helppo korvata,jotka kuusen alla vartoo,
        mut jos männee ihmisen sisält jottain,
        vaik ny toi syvän rikki,
        niin se onkii jo huonommin paikattavissa! :/
        Mie valutan tuntoni tuskia ja yks vuaan
        märisee yhen pannun perrään.. voi yhen kerran!!
        Mää ny siit.. voisit vaikka männessäs laulaa
        jotta..; '..pojat uottaa mettässä..' :DD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe