Tapasin 22 vuotiaan miehen sattumalta kaupungilla
aloimme jutella ja sitten jatkoimme hänen asuntoonsa. Hetken päästä hänen asunnossaan, suutelimme intohimoisesti toisiamme, minä istuin hänen sylissään ja hänen kädet vaeltelivat vartaloni läpi.
Sitten hän vei minut kädestä pitäen makuuhuoneeseensa, jossa hän riisui minut ja alkoi nuolla posliini pilluani ja oikein kunnolla...
Sitten hän tunki sormiaan märkänä litisevään vittuuni ja sain orgasmin.
Sen jälkeen hän alkoi tunkea ihanaa suurta kyrpäänsä sisälleni, se sattui jumalattomasti, koska tämä oli ensimmäinen kertani, mutta silti jatkoimme ja mies vaan kuiskasi korvaani rivoja. "Kyllä mä sua vielä panen, edestä ja takaa ja vaikka joka reikään jos sitä haluat"
Olin todella kiimainen ja Pyysin häntä nussimaan mua lujaa ja sitten se upposi sisään ja sain parikin orgasmia. Tuntui ihanalta kun komea ja ihana mies laukesi tyytyväisenä sisälleni. Otimme saman uusiksi parikin kertaa vielä samana päivänä.
Siitä asti aloimme seurustella ja ollaan edelleenkin onnellisesti yhdessä:)
Mun ekakerta
TOSITARINA!
4
14310
Vastaukset
- kyllästynyt_
todella paska....
oli tositapahtuma tai ei, jos on pakko julkisesti kertoa niin jotain kirjoittamisen lahjoja voisi omata.- gvcm
OOt kyl ihan oikees siis niinq hej daa:DD
- körtteli
Että sormet saa tunkee sisään,niin ei satu ja munankun tunkee,niin sattuu.
- tosi?
väitän etkeksit tuon jutun. Mutta ihan sama. Olis kumminkin mukavampi lukee, jos olis hiukka laajemmin selostettu, jäi niinku hiukka latteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943899Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512772Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per771350Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181266Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101179Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2020971- 46954
- 48881
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt217863Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä107676