Mun ekakerta

TOSITARINA!

Tapasin 22 vuotiaan miehen sattumalta kaupungilla
aloimme jutella ja sitten jatkoimme hänen asuntoonsa. Hetken päästä hänen asunnossaan, suutelimme intohimoisesti toisiamme, minä istuin hänen sylissään ja hänen kädet vaeltelivat vartaloni läpi.
Sitten hän vei minut kädestä pitäen makuuhuoneeseensa, jossa hän riisui minut ja alkoi nuolla posliini pilluani ja oikein kunnolla...
Sitten hän tunki sormiaan märkänä litisevään vittuuni ja sain orgasmin.
Sen jälkeen hän alkoi tunkea ihanaa suurta kyrpäänsä sisälleni, se sattui jumalattomasti, koska tämä oli ensimmäinen kertani, mutta silti jatkoimme ja mies vaan kuiskasi korvaani rivoja. "Kyllä mä sua vielä panen, edestä ja takaa ja vaikka joka reikään jos sitä haluat"
Olin todella kiimainen ja Pyysin häntä nussimaan mua lujaa ja sitten se upposi sisään ja sain parikin orgasmia. Tuntui ihanalta kun komea ja ihana mies laukesi tyytyväisenä sisälleni. Otimme saman uusiksi parikin kertaa vielä samana päivänä.

Siitä asti aloimme seurustella ja ollaan edelleenkin onnellisesti yhdessä:)

4

14288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllästynyt_

todella paska....
      oli tositapahtuma tai ei, jos on pakko julkisesti kertoa niin jotain kirjoittamisen lahjoja voisi omata.

• gvcm

OOt kyl ihan oikees siis niinq hej daa:DD

• körtteli

Että sormet saa tunkee sisään,niin ei satu ja munankun tunkee,niin sattuu.

• tosi?

väitän etkeksit tuon jutun. Mutta ihan sama. Olis kumminkin mukavampi lukee, jos olis hiukka laajemmin selostettu, jäi niinku hiukka latteeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      180
      10553
    2. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      57
      2873
    3. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      82
      2618
    4. 87
      2476
    5. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      149
      2182
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      253
      2035
    7. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1451
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      13
      1425
    9. Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta

Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va
      Maailman menoa
      121
      1250
    10. Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!

Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei
      Tv-sarjat
      35
      902
    Aihe