Nyt kaipaisin kokemuksia hotelleista Nykissä. Menossa ekaa kertaa syyskuussa kaupunkiin ja pitäisi löytää kohtuuhintainen hotelli itselleni ja äidilleni. Sijainti pitäisi olla suht keskustassa esim. Manhattan. Emme halua missään nimessä yhden tähden hotellia jossa ei ole omaa suihkua vaan tavallinen huone omalla suihkulla ja wc. Aamiainen taitaa olla enemmänkin poikkeus normaalihintaisissa hotelleissa.Kertokaa kokemuksia ja hintoja. Olen katsonut et n.140-180€/yö olisi tavallisen hotellin hinta. Pitääkö paikkansa?Kiitos!
New York majoitus
3
3732
Vastaukset
- matkailija x
...on käyty aiheesta keskustelua. Katso alemmat viestit. 140-180 USD on ihan normaalia luokkaa syyskuussa, ilman aamiaista, ei yleensä kuulu hintaan.
Manhattan on se "turistien New York", eli siellä kyllä kannattaa yöpyä, mutta esim Brooklynissa kannattaa piipahtaa. Alueena Manhattanin "Midtown" olisi hyvä sijaitin turistille. - älä maksa noin paljoa
alle 100e saat hyvän hotellin. ja mitä teet hotellissa nykissä? aivan, nukut. maksatko nukkumisesta 150e yö? mene hotel.com ja löydät sieltä alle 100e hyviä hotelleja.
- sfghsfh
Nykistä on aika vaikea löytää säädyllisiä hotelleja alle 100€. Mikä on hyvä hotelli? Ihmisillä on eri vaatimuksia. Kaikki eivät kuitenkaan ole low budget-matkaajia, eivätkä halua asua joissain halpis hotelleissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059