AAMU-UINNILLA OSA 2

Jondalar

”Yksi orgasmi, kiitos!”

Kello alkoi olla jo 8 aamulla. Koko kropassa ja silmissä tuntui yli 24 tunnin valvominen ja suuren energialatauksen purku läheisellä rannalla. Me istuttiin olohuoneessa Minnan ja Suvin kanssa juoden tekemiäni paukkuja, ”Sex on the beach” oli jo kumottu janoisiin kurkkuihin. Sillä oli kyllä käsittämätön yhteys tapahtuneeseen. Istuessani siinä ja katsellessani noita kahta nuorta neitoa, joista kumpikin oli aivan enkelin kauniita uskoin, että tämä on varmaan joku uni, josta en herää. Mutta toisaalta olin tottunut siihen että minulle tapahtui silloin tällöin mitä kummallisempia asioita. Tiesin, että tämä päivä ei vielä ollut ohi, mutta koko kolmikko oli sammahtamisen partaalla. Minnakin sanoi raukeella äänellä, että ”Mä taidan jättää sen ”orgasmin” pikkasen myöhemmäks, jos sopii?” ja katsoi minua raollaan olevista silmistään. Sanoin, että ”ok, sovitaan niin” ja vinkkasin silmää. Minna hymyili niin iloisesti kun väsyneenä jaksoi. Suvi alkoi jo nuokkua sohvalla.

Sanoin molemmille, että ”Eiköhän mennä tonne sänkyyn kaikki ottamaan vähän unta palloon”. Molemmat nousivat ylös ja otin heidät molempiin kainaloihini. He painoivat väsyneet päänsä olkapäilleni ja heidän tuoksunsa oli huumaava. Makuuhuoneessani odotti parisänky, johon mahtui vaivatta kolme ihmistä. Varsinkin kaksi tuollasta siroa tyttöä minun lisäkseni. Minulla oli boxerit ja hihaton t-paita päällä. Olin ehtinyt käydä jo kuumassa suihkussa. Se teki todella hyvää kylmettyneille lihaksilleni ja muutenkin se sai raavaan miehen tuoksumaan omasta mielestänikin jälleen houkuttelevalta.

Tytöt heittivät minihameensa tuolille. Minnakaan ei ollut rannalta lähtiessä näköjään laittanut päälleen pikkuhousuja. Hän katsoi mua silmiin kun riisui hameensa. Olin jälleen yllätetty tuosta sulokkuudesta. Suukotin hänen poskeaan ja hipaisin paljasta pakaraa. Eipä kestänyt montaa sekuntia kun olimme kaikki kuoriutuneet vaatteistamme ja minä avasin sängyn peitteen. Sukelsimme peittojen alle. Minä menin keskelle, Suvi vasemmalle puolelle ja Minna oikealle. Kaikki huokailivat tyytyväisen raukeina halaillen jättityynyjä ja toisiamme.Tunsin kummankin neidon alastomat lämpimät vartalot kehoani vasten. Ka’luni teki nytkähdyksen pienen heräämisen merkiksi. Tiesin kuitenkin, että näin väsyneenä homma olisi pelkkä floppi ja en ollut vielä elpynyt täysin tyhjentävästä orkustani. Molemmat tytöt käpertyivät syliini halaten minua molemmilta puolilta. Minnan reisi nousi omani päälle ja hän suuteli minua kaulaan. Tunsin hänen karhean häpykarvoituksensa reittäni vasten. Suvi suuteli rintakehääni ja antoi sitten erittäin märän suudelman suoraan suulle. Tämän jälkeen Minna antoi myös tulisen tumman tytön kielisuudelman. Olin taivaan ja maan välissä. Tai sitten kahden taivaan. Sanoin ”hyvää yötä” molemmille ja annoin suukot heidän poskillensa. Kaikki sammuivat siihen paikkaan. Aurinko oli noussut, lauantainen kuhina kaupungissa oli alkanut. Mummut matkasivat toreille. Me nukuimme yhdessä kasassa toisiimme kietoutuen ja keräten voimia tulevia koitoksia varten.

Suvi oli kierähtänyt kauemmaksi ja makasi selkä minuun päin. Hän nukkui sikeästi raskaasta hengityksestä päätellen. Katsahdin oikealle puolelle. Minna katsoa tapitti ruskeilla suurilla silmillään minua silmiin. Hänen pitkät kiharansa olivat tyynyllä ja roikkuivat hänen kaulallaan. Siirsin ne hänen niskansa taakse ja suutelin pitkän suudelman hänen kanssaan. ”Huomenta”, Minna toivotti. Katsoin kelloa, se oli kaksi iltapäivällä. Hyväilin ja koskettelin Minnan täydellisiä rintoja. Ne reagoivat heti. Kummatkin nännit alkoivat nöpöttämään ja Minna huokasi pari kertaa syvään. Kävin puoliksi hänen päällensä reisi hänen reitensä välissä. Hieroin reidelläni hänen jalkoväliään ja hän huokaili hiljaa. Ka’luni oli pompannut oikeastaan jo ennen silmieni avaamista pystyyn. Jotenkin kuvittelin, että Minna oli hyväillyt sitä nukkuessani.

Suutelin kuumeisesti hänen huuliaan ja molemmilla kieli kävi leikittelyä toisen suussa. Hänellä oli mielettömän kauniit kasvot. Tunsin suorastaan syyllisyyttä tehdessäni tätä hänen kanssaan. Olin tottunut jo pidemmän aikaa naimaan naisten kanssa, jotka eivät takuulla odottaneet mitään muuta, kun sitä seksuaalista nautintoa kauniilta pojalta. Mutta tämä tyttö oli jotain muuta. Hän oli rietas, sen hän oli todistanut rannalla, mutta nyt tuntui niin viattomalle, kuitenkin jotenkin arvoituksellisen eroottiselle. ”Piditkö siitä mitä mä tein sulle siellä rannalla?”, Minna kysyi. ”Ehdottomasti, sä oot tosi taitava… tiedätkö, ihmettelen vaan, että… siis… tiedätkö, mä kuulin aika paljon teidän keskinäisiä juttuja siellä rannalla ennenkun tavattiin…”, sanoin. ”Sain sen käsityksen, että et ole ihan niin paljon kokenut kun tuo Suvi?”. ”Jooo…”, Minna kainosteli vähän ja sanoi: ”Mä oon viel neitsyt, mut oon ottanu suihin…”. ”Mä en oo niinku monet muut. Mä haluun et siinä jätkässä on jotain. Mulla on yleensä vaan sellasia takertujia, jotka soittelee kerran päivässä ja valittaa et ne rakastaa mua. Mua ei kiinnosta sellaset. Mut ei toisaalta sellaset Himo-Hessutkaan, jotka tulee baarissa ehdottelee. Mä oon pari kertaa tavannu komeen kundin, mut musta on tuntunu, että siinä ei oo miestä ottamaan mua. Ne on ollu kyr’pä pystyssä ja ajatus seissyt myös himosta ja viinasta, mutta oon ajatellu, et mä voin ottaa ne, mä oon sit vaan ottanu niiltä suihin tai vetäny käteen niille, vaikka ne on halunnu naidakin. Mä oon vaan tylysti tyydyttäny ne ja sitten häipänny.”. Mä ajattelen, että tässä on aika erikoinen tyttö ja ajatusmaailma… ei anna miesten ottaa häntä. Mietin, että mitäköhän se musta ajattelee ja säpsähdän. Mikä muhun on tullu, miks ajattelen moista, enhän ole ennenkään motiiveja tarvinnut, jos on vaan osaset loksahtanu kohdalleen. Mulla on käsi kokoajan hänen rintansa päällä ja hyväilen sitä hiljalleen. Aurinko paistelee verhon raosta. ”Sä oot todella kaunis…”. ”Hmmm… kiitti”. Minna katselee mua silmiin, kääntää katseen sekunniksi pois, kääntyy taas mun puoleen ja kuiskaa: ”Ota mut… mä haluun tehä sen nyt… tässä. Sun kanssa.”. Tunnen kuinka ka’luni pomppaa jälleen pystyyn lievästä horroksestaan, ei niin nopeasti, mutta tunnen sen sykkeen vasten patjaa ja joudun kääntymään kyljelleen, ettei se ole jumissa patjan ja mun välissä. Otan Minnan syleilyyni ja suutelen kiihkeästi hänen vastaanottavia huuliaan. Hän on vain vähän lyhempi minun 180 cm vartaloani, ehkä 175 senttinen. Ka’luni makaa vasten hänen vatsaansa siinä kyljellään maatessamme. Käännän hänet selälleen ja suutelen hänen kaulaansa, nuolen sitä alhaalta ylös hitaasti. Hyväilen samalla juuri käteen sopivia rintoja. Hän hyväilee mua korvan takaa kaulasta ja hartijoista. ”Sulla on komeet hartijat…”. Hän suutelee mua todella kosteilla huulillaan. Toinen käsi vaeltelee navan seutuvilla ja hyväilee vatsalihaksiani. Sormet pyörittelevät lyhyitä häpykarvojani rullalle niiden ympäri… Minna leikkii sormillaan ympäri kehoani tutkien joka sopukan. Hän ottaa ka’luni käteensä ja vetää esinahkaa hitaasti ylös alas. Suutelemme koko ajan. Välillä katselemme toisiamme silmiin. Kummankin hengitys kiihtyy.

Käteni siirtyy hänen häpykummulleen. Tunnustelen tiheää, lyhyttä, kivasti leikattua karheata karvoitusta. Minna painautuu minua vasten koko hehollaan nyt kun olemme taas hieman kyljellään toisissamme kiinni. Hyväilen hänen klitoriksen aluetta vasemmalla kädellä. Toivon, että se toimii yhtä hyvin kun oikea, josta olen saanut paljon kiitosta. Kerran kuulin, että naiset arvostavat miestä, joka osaa sormipelillä tyydyttää heidät yhtä hyvin kuin he itse. Joten se taito oli siis opittava… onnekseni satuin silloin seurustelemaan pidemmän aikaa erään naisen kanssa, joka sen taidon mulle opetti pitkinä valoisina öinä. Hyväilen hänen pil’luaan siten, että klitoris jää kahden sormeni väliin, liikuttelen sitä välillä pyörittäen, välillä vaon suuntaisesti työntäen. Välillä sormeni päät käyvät häpyhuulten välissä ja tunnen limakalvojen kosteuden, sormeni tulevat nopeasti liukkaaksi hänen nesteistään. Hyväilen, pyörittelen klitorista… se turpoaa hieman ja tulee esiin. Hyväilen sitä hellästi, liikaa hinkkaamatta. Minna alkaa huokailla. ”mmmmhh, mmm, voi ei… tuntuu hyvälle…Älä lopeta.. ” Yksi sormistani on hieman hänen sisällään kulkien sisään ja ulos hänen tiukassa pil’lussaan. Toinen hyväilee klitorista. Minnan reidet menevät yhteen ja hän keinuttaa lantiotaan hyväilyjäni vastaan. Tunnen käden tarttuvan ka’luuni. Minna alkaa vetää esinahkaa edes takas hellästi, liikaa puristamatta. ”mmm-mm.. se on kaunis… iso… ei liian…” Minnan vartalo nykii hyvän olon aalloissa. Itsekin tunnen paineen lisääntyvän jalkovälissä Minnan taitavien pikku käsien hyväillessä suorana seisovaa toimintaa vaativaa ka’luani. Maistan sormiani… siitä on aikaa kun neitsyen kanssa vietin ikimuistoisia hetkiä. Kreikassa niitä oli useampiakin, kun nuoret tytöt baaritiskin takana halusivat jotain erikoista etelänmatkaltaan.

Minna painautuu sormiani vasten suu puoliavoinna silmät kiinni, nautiskellen taitavista sormistani. Otan käden pois hänen jalkovälistään. Hän havahtuu hieman ja raottaa reisiään. Asetan hänet hellästi selälleen makaamaan. Olemme hieman vinottain sängyn suuntaan nähden. Käyn vatsalleni makaamaan siten, että pääni on hänen haarovälissä. Katselen tuota erittäin kauniin symmetristä ja kivasti lyhytkarvaista nesteistä kimaltelevaa pil’lua. Näen sen ensikertaa läheltä. Tummat sopusuhtaiset häpyhuulet, klitoris pilkistää turvonneena viirun yläpäässä. Lantio tekee pienen pientä liikettä Minnan ollessa totaalisen kiihottunut. Hyväilen reisien sisäpintaa ja suutelen niitä ahnaasti.Kädellä hyväilen hänen toista rintaansa ja siirryn hyväilemään hänen navan seutuaan. Suutelen aivan hänen häpykumpunsa viereisiä kohtia. Nuolen vaon vierestä, en vielä koske häpyhuuliin. Kiusaan häntä taitavilla suudelmilla jokapuolelle pimp’san ympärillä. Hän huokailee vaimeasti silmät kiinni. Peitto on pudonnut lattialle osittain. Viimein nuolaisen klitoriksen kohdalta ja hänen lantionsa nousee hieman ylös pakaroiden jännittyessä. Hän tuntee hellän kielen kosketuksen herkimmässä kohdassaan. Nuolen ja kiusoittelen sitten alempaa. Isojen häpyhuulten alueella nuolen pimp’san ulko-osia ja klitorista. Hyväilen sormen päällä ylös alas hänen vakoaan ja nuolen samalla klitorista, virittelen häntä pikku hiljaa kiusaamalla kunnon nuolentaan. Levitän hänen häpyhuuliaan enemmän ja hän avaa myös reitensä enemmän auki. Näen, että hän valuu suorastaan limakalvojen erittämää kiimanestettä. Painan suuni vasten hänen kuumaa kosteikkoaan ja työnnän kieltäni enemmän ulos nuollessani syvältä hänen häpyhuuliensa välistä. Maistelen tuota herkkua itsekin nautinnollisesti hieroen ka’luani patjaa vasten. Kumpaakin taitaa kiihottaa tuo erittäin rietas märkä äänikin, joka syntyy kahden kostean huulen ja kielen yhteistyössä. Välillä Minna sulkee reisiään ja ynisee nautinnollisesti. Pääni jää välillä reisien väliin puristuksiin ja Minna silittää lyhyttä tummaa tukkaani samalla. Työnnän etusormeani hänen sisäänsä, ensin hieman varovasti klitorista samalla nuollen. Tunnen kuinka hänen erittäin tiukka tavaransa ikään kuin puristaa jopa yhtä sormeani. Liikuttelen sitä edes takas, naiden häntä etusormellani. Se liikkuu sisään ja ulos jo helpommin ja ei vähiten sen takia että Minna on jo erittäin märkä. Nesteitä kimaltelee jo hänen sisäreisillään, osittain oman suuni kuljettamana häntä jokapuolelle suudellessani. Otan kaveriksi keskisormen ja työnnän sen myös sisään. Minna reagoi tuntiessaan hienoisen eron edelliseen, mutta tämä ei tee enää tiukkaakaan. Nain häntä kiihtyvällä vauhdilla sormillani ja nuolen ja pyörittelen kilelläni hänen klitoristaan. Minna alkaa huokailla kiihtyvällä tahdilla, välillä kuuluu jotain soperrusta ja yninää. Hänen lantionsa liikehtii jo villisti ja reidet puristuvat vähän väliä yhteen pääni jäädessä niiden väliin. Koko leukani ja alaosa naamastani on hänen liukkaiden nesteiden ja kuolan kastelema. Minnan alavartalo nousee kaarelle, hän puuskahtaa pari kertaa, lakkaa hengittämästä pariksi sekunniksi ja sitten tärisee ja vapisee orgasmin voimasta ja päästää nautinnollista kurkkuääntä. Lopulta sekavasti erotan sanat: "Uuh, uh-hu… mahtava.. luoja…”. Hän tekee eleen pyytäen minua ryömimään ylöspäin ja olemme pian samassa tasossa suudellen häntä erittäin kiihkeästi suulle. Huuliemme välissä on jos jonkin moista nestettä. Hän elehtien pyytää minua kiipeämään vielä ylemmäs ja nousen hajareisin hänen rintojen yläpuolelle. Hyväilen hänen kovina nöpöttäviä nännejään ja katselen hänen satumaisen kauniita kasvojaan, täyteläisiä kosteita huuliaan, himokkaita ruskeita silmiään hänen maatessaan siinä allani selällään. Hän tarraa täydessä mitassaan seisovaan sykkivään ka’luuni ja alkaa runkata sitä edes takas. Hän ottaa jättityynyn päänsä alle ja ylettää suullaan imemään minun ka’luni päätä. Hän imee sitä kuin tikkaria samalla runkaten. Ajattelen, että tämä on aivan liikaa, tyttöhän on todellinen tekijä… tunnen, että saatan laueta hetkenä minä hyvänsä katsellessani oman terskani liukuvan sisään ja ulos hänen suuhunsa ja nuo kasvot, oikea enkeli. Irrottaudun hänen otteestaan ja peräännyn hiukan sanoen: ”Maltahan vähän… tuntuu liian hyvälle…”. Hän hymyilee autuaallisesti ja sanoo: ”Sä annoit mulle uskomattomat orkut….”. Hymyilen takaisin ja suutelen häntä suulle. Ka’luni ei lakkaa nykimästä ylös alas ja seisomasta asennossa kuin sotamies. ”Ota mut…”, Minna sanoo käheällä äänellä.

Kurottaudun hieman pedin yllä olevalle seinään asennetulle laatikolle ja nappaan sieltä läjästä valmiiksi toisistaan irrotetun kondomin, avaan kuoren ja laitan suojavälineen tottuneesti yhdellä kädellä, pienellä ranneliikkeellä täysillä seisovan veitikkani päälle.

Laskeudn alemmas, suudellen hänen rintojaan, kaulaansa, napaa, sisäreisiä. Annan suukon hänen kosteille häpyhuulilleen ja hellästi hyväilen klitorista sormilla. Minna sulkee silmät ja keinuttaa lantiotaan. Käyn koko painollani makaamaan mahallani hänen haarojensa väliin. Rintakehämme ovat yhteen puristettuina. Suutelen häntä kiihkeästi. Hyväilen rintoja ja haron hiuksia, saan hänet erittäin rennoksi. Tunnen ka’luni painavan hänen sisäreittään vasten. Liikutan lantiota sen verran, että ka’luni varsi hieroo Minnan klitorista, terskan ollessa turvallisen välimatkan päässä hänen lemmentunnelinsa suuaukosta. Rakastelen häntä ikään kuin ulkoa päin. Minnan lantio vastailee oman lantioni liikkeisiin. Suutelemme koko ajan. Levitän hiuksen hienosti omia reisiäni ja samalla työnnän niillä hänenkin reisiään enemmän auki. Omat reiteni ovat ikään kuin hänen reisiensä alla. Teen muutaman harkitun liikkeen etsiessäni sopivaa asentoa lantiollani ja tunnen kuinka ka’luni pää osoittaa terhakkaasti kohti kohdetta. Se koskettaa hänen kosteita häpyhuuliaan ja hän avaa vaiston varaisesti reisiään vielä enemmän. En tarvitse käsiäni ohjatakseni ka’luni hänen sisäänsä. Kutittelen sillä ensin ulkoisia häpyhuulia ja sitten lantioni työntyy vähän eteenpäin, tunnen kuinka terskani alkaa edetä hieman hänen poimuisten häpyhuultensa väliin. Meidän molempien elimet ovat nyt aivan valmiita etenemään ja tekemään sen ensimmäisen kerran. Painan hieman lisää ja tunnen ka’luni uppoavan hiljaa syvemmälle, mutta tunnen myös kuinka hänen pil’lunsa supistelee ja ei anna liikaa tilaa. Hän puristaa minun hartijoitani, huokailee, pitää silmiään kiinni ja välillä suutelemme. En halua survaista väkisin pohjaan asti, vaan väsytän hänen kokemattoman pil’lunsa ottamaan vieraan vastaan. Tunnen kuinka ka’luni ei enää pääse helposti syvemmälle ja pienellä voimakkaammalla työnnöllä survaisen ka’luni syvemmälle puhkaisten hänen immenkalvonsa. Minna ulvahtaa vähän ja avaa silmänsä, suu on auki ja hän voihkii, mutta ei tunnu siltä, että häntä juuri sattuisi, on vain hieman yllättyneen ja erittäin kiimaisen näköinen. Hän ei tunnu juuri ajattelevan mitään, vaan liikuttaa lantiotaan, sulkee silmänsä ja tunnen kuinka varteni uppoaa aina vaan pikku hiljaa eteenpäin, niivittäen ja väsyttäen. Lopulta alan tekemään pidempiä työntöjä ja hänen pil’lunsa tuntuu mielettömän tiukalta varteni ympärillä, se puristaa varttani, tuntuu että se oikein imee sitä. Rakastelen häntä pitkin rauhallisin työnnöin, kaulaa kiihkeästi suudellen. Lantiot keinuvat villisti toisiaan vasten ja toistensa mukana. Välillä vedän ka’luni melkein kokonaan ulos ja painan sen takaisin juuriaan myöten. Minna ottaa sen kokonaan sisäänsä. Erittäin kiihottava lotina kuuluu kun mäntäni liikkuu edes takaisin hyvin voidellussa pesässä. Mikään tunne ei ole niin hyvä ka’lun ympärillä kuin kostea pil’lu, se tekee minut suorastaan hulluksi. Ajatus tytöstä, joka ei halua miesten ottavan häntä makaamassa allani ja antaen minun ottaa hänet hellästi pikku hiljaa villimmin rakastellen saa silmäni sulkeutumaan. Tunnen kuinka pallini nykivät, olen aivan orgasmin partaalla. Nostan hänen säärensä olkapäilleni ja näen erittäin kiihoittavan näyn ison ka’luni upotessa hänen karvojen ympäröimään pil’luunsa. Tässä asennossa emme suutele, vaan otan hänet rajusti. Huomaan muutaman verisen tahran lakanalla ja hänen sisäreidessään neitsyyden menetyksen merkiksi. Minna nyyhkyttää ekstaasissa minun painaessani kiihtyvää tahtia ka’luani hänen pimpe’roonsa. Hän raapii hartijoitani ja puristelee pakaroitani erittäin kovakouraisesti, nautin siitä suunnattomasti. Hän on kuin nuori villikissa ensimäisellä yöjuoksullaan.

En halua tästä mitään asentokavalkaadia, mutta käännän hänet mahalleen ja laitan tyynyn hänen mahansa alle. Näen tuon täydellisen pyöreän takapuolen ja reisien välissä kiimaisena odottavan kauniin pil’lun takaa päin. Minna halaa samalla jättityynyä ja asettaudun hänen taakseen. Hän on niin sanotussa lusikka-asennossa. Hyväilen ja puristelen hänen kinteitä ruskettuneita pakaroitaan ja painan lantioni hänen takamustaan vasten. Tunnen niiden pehmeyden vasten kuumia kupeitani. Ka’luni sojottaa sykkivänä haluten takaisin tämän villikissan sisään. Minulla ei ole ongelmia ylettyä ka’lullani hänen kuumana ja kosteana odottavaan pil’luun. Työnnän sen sisään ja tällä kertaa minulla ei ole mitään ongelmia saada sitä sinne. Hänen ahnas pil’lunsa on jo hyväksynyt ja suorastaan ihastunut uuteen tuttavuuteensa ja pian työntelenkin ka’luani rajusti hänen sisäänsä takaa päin. Pääsen tässä asennossa syvemmälle kun äsken ja tunnen, että en mahdu ihan koko varteni pituudelta häneen, vaan jätän työntämättä aivan pohjaan saakka. Minna hautaa kasvonsa tyynyyn ja kuulen kuinka hän vaikertaa kovaäänisesti takapuolen liikkuessa villisti työntöjeni tahdissa. Hän puristaa tyynyä rajusti rystyset valkoisina ja minä en päästä häntä vähällä, vaan jatkan työntöjäni vilisti ja vaativasti. Makaan hänen selkänsä päällä ja liikutan lantiotani pitkin vedoin. Tunnen kuinka purkaukseni lähestyy koko ajan. Tunnen vapinaa ja tärinää koko kropassani. En uskonut, että voisin tunteä näin uskomatonta kiihkoa näin pian sen rannalla tapahtuneen jälkeen, mutta tunnen, että räjähdän pian. Työntäessäni ka’luni syvälle Minnaan, hänen perseensä tekee villin työnnön taakse päin, lantio tärisee ja kuulen hänen vaikertavan voimakkaasti orgasmin kourissa. Hän nytkähtää vielä pari kertaa ja kääntyy väkisin selälleen, sekava katse silmissään. Hän tarraa minun ka’luuni siten, että kortsu lentää jonnekkin lattialle ka’lun päältä. Asettaudun hajareisin hänen rinnoilleen jälleen kerran ja hän alkaa imuttamaan omista kiimanesteistäni märkänä olevaa ka’luani. Hän koskettelee kiimasta nykiviä pallejani ja hieroo ka’luni vartta samalla imien ka’luani niin syvältä kun pystyy siinä asennossa. Hän puristaa huulensa tiukasti ka’luni ympärille ja nain häntä suuhun. Tunnen kuinka satsi lähtee liikkeelle jostain syvältä uumenistani. Paine siirtyy kohti ka’luni päätä. Vaikerran itse aivan kiimassa. Minna imee vielä tiukkaan tahtiin ja runkaa esinahkaa, huohottaen itsekin raskaasti. Lantioni tekee edes takas liikettä villisti ja laukean rajusti karjahtaen hänen kasvoilleen ja suuhunsa. Spermaa lentää muutama ruoka’lusikallinen joka puolelle hänen kasvoillensa ja hiuksiinsa, ei onneksi silmiin.

Minna makaa allani raukea katse silmissään. Itse olen aivan hervoton jälleen, lysähdän hänen viereensä makaamaan ja suutelen hänen suutaan. En ajattele juuri lauenneeni osittain sinne. Olen aivan ekstaasissa. Olen kuullut, että urosjänikset usein pyörtyvät, kun aktin jälkeen nalli palaa ja joidenkin lajien koiraille akti on sen verran liikaa, että niiltä sydän pysähtyy lopullisesti. Itselläni on juuri tuollainen tunne. Käännyn katsomaan ikkunaan päin, sinne missä Suvi makaa. Olemme unohtaneet hänet kokonaan sessiomme tiimellyksessä. Hän makaa kyljellään nojaten päällään kämmeneensä. Hänen silmänsä ovat suurina ja lasittuneina, kiimainen katse syvällä silmissä. ”Mielenkiintoinen näytös….”, hän sanoo ja hymyilee varsin pornomaista hymyä. Naurahdamme Minnan kanssa väsyneesti, mutta olemme kenties hieman hämillämme. Katson kelloon, olemme saneet kulumaan hieman reilun tunnin Minnan kanssa. Olemme kumpikin yltä päältä hiessä ja rakkauden nesteissä. Kuuma suihku tekisi hyvää. Nousemme pystyyn hoipparoivin askelin ja suuntaamme kohti kylpyhuonetta. Suvi hihkasee, että hän voi tule pesemään meidän selät. Otamme matkalla huikat appelsiinimehua ja sukellamme kuumaan höyryävään suihkuun, kaikki kolme toisiimme kietoutuen ja saippuoiden toistemme vartaloita. ”Tomi on aika hyvä baarimiikko näköjään, toi ”orgasmi” näytti maistuvan oikein hyvälle, taidan tilata samanlaisen….”, virkkaa Suvi höyryn keskeltä…

5

5887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttönen 18v

      voi auta.. ihanaa!!! aivan loistava..
      Lisää vaan Tomista tarinoita!!
      voi kun mä voisin viedä tämänkin kotiin..
      Aivan mahtavaa!! aika pornoo lukee näitä töissä :)

      innolla odottelen lisää:)

    • sarmu

      oletko kirjoitellut muihin keskusteluihin näitä varsin miellyttäviä tarinoita?

      • Jondalar

        Nämä tarinat on itse asiassa kirjoitettu noin 2 vuotta sitten eräänlaisen eroottisen inspiraation valvoittamina öinä :) Laitoin ne silloin aikanaan Articin keskustelupalstalle, joten mahdollisesti siellä olet saattanut kyseiset lukea. Löysin nämä koneeltani ja ajattelin josko ne jättäisi muiden pällisteltäväksi tänne palstalle myös. Mä laitan sen kolmannen stoorin tänne jahka ehdin. Vaikka tänään... niin pääsiäinen alkaa varsin munarikkaasti ;)


    • Minä...

      Siis toi(noi) oli vitun hyvä!! Ihan pillu märkänä tässä lueskelin!!! Jos vaan mahollista tää sama kirjottaja vois kirjottaa lisää!! Mä oon nyt ihan rakastunu tähän!!!!!!!!!!!!!

    • pornopupu

      tosissaankin ihan märkänä saa lueskella tällasii juttuja ;)

      pliis mailaa mulle jotain sun juttujas ;)


      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe