Universal Studios

Shark

Kertokaahan paikasta siellä käyneet!ilmeisesti siellä on joku kärryajelu?olikos tuolla joku huvipuisto laitteineenkin?itseäni ei sellainen kyllä kiinosta..millainen lippu kannattaisi ostaa ja kauan saa varata aikaa kyseiseen paikkaan?mikäs se universal walk oikein on,sisältyykö se hintaan?

5

1185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fran

      Olin lokakuussa - oli tosi hauskaa! Itse en ole ollenkaan mikaan huvipuistofani mutta Universal oli erittain kiva. Siellahan on vaikka mita tehtavaa ja ajelua vuoristoradoista simulaattoreihin. Kavin silla "karryajelulla" studiolta toiseen -tyyppi kertoo siina samalla eri filmeista mita siella on kuvattu, oli ihan OK. Universal City Walk on siina vieressa oleva alue jossa on ravintoloita, kauppoja ja muuta viihdetta - ilmainen paitsi kaikki mita siella sitten teetkaan maksaa tietysti.Suosittelen Frontline Pass:ia ettei tartte jonotella. Mulla meni siella helposti koko paiva.

      • carrieh

        Se oli paras paikka jos mikä:)
        En minäkään erityinen huvipuistolaitteiden ystävä ole, mutta universalin laitteet oli tosi kivoja, ku ne aina liitty niihin leffoihin sillee hienosti. Varsinki Muumio-ajeli oli loistava!ja Jurassic park!Kiljuin niis ihan mielettömästi. Sit sinä päivänä sattui olemaan Pelkokerroin-ohjelman kuvaukset ja mentiin sitten yleisöksi. Se jonottelu oli siellä kyllä aika hirveetä, mut jos on hyvää seuraa, ni ongelmia ei pitäis tulla. Ja ei silloin ne jonot kestän ku enintää ehkä tunnin.

        Ja koko päivä oltiin siellä ja rahaa kannattaa varat reilusti mukaan, koska mulla ainakin tuli hirvee himo ostella kaikkia tuljaisia ja kaikkea elokuva-kamaa. Paras päivä:)


    • alkuper.

      Ostitteko liput jo etukäteen netistä vai vasta paikanpäältä?peruslipulla ja "jonon ohituslipulla" on eroa huikeat $40!!Olen lukenut netistä että jotkut ovat käyneet siellä vain muutaman tunnin ajan,eli senkö verran kestää "kärryajelu" jos ei mene huvipuistolaitteisiin?itse kyllä menisin,mutta en halua yksin,nyyh..ukko on jänishousu:)

      • Fran

        Ei sinne kannata vaan sen karryajelun vuoksi lahtea (kesti muistaakseni noin tunnin)- ne muut systeemit siella ovat parempia!Eika ne ole mitaan "tivolilaitteita" :-) Front line pass on kalliimpi, mutta jos naat ne jonot siella niin on kylla joka lantin arvoinen.


      • Fran

        Unohdin mainita etta ostin lipun netista etukateen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe