Kumpi on hyvä laittaa ensin, häämeikki ja -kampaus?
Kumpi ensin, meikki vai kampaus?
7
6217
Vastaukset
- niin väliä...
Itse kävin paikassa, jossa tehtiin molemmat, sekä meikki, että kampaus - ja näin ollen asiat tapahtuivat vähän niinkuin rinnatusten.
Mutta yleisimmin kai hiukset laitetaan ensin ja meikki tämän jälkeen.. - Häähullu
Kaiken sen lakankäytön jälkeen saattaa ehkä joutua puhdistamaan ihon ennen meikkausta ja jos meikkaus on jo tehty, niin se on huonompi juttu. Tietenki lakalla saa nätin kiillon naamaan ja varmasti pysyvän meikin.
- ....
Itselläni oli ekaksi hiuksien laitto sitten meikki.
- Elomorsian
Minä ainakin laitatan kampauksen ensin, sillä meikki ei välttämättä kestä föönauksen lämpöä jne. jota kampaajalla kuitenkin tulee vastaan. Meikki tehdään sitten viimeisenä toimenpiteenä ennen puvun päälle laittamista.
- metu
Moi. Minulla tuo meikki tulee ennen kampausta ja kun asiasta juttelin kampaajan kanssa niin asia oli ok. Kasvot vaan suojataan kun käytetään lakkaa.
- ---
Mulla laitettiin hiukset ensin kuntoon ja meikki vasta sitten. Kampaajalle ei ollut järjestyksellä merkitystä mutta meikkaaja halusi nähdä hiukset valmiina.
Tämä järjestys sopi mulle hyvin sillä hiusten laiton jälkeen sai vielä syödä välipalaa ja pestä hampaat. Jos meikki olisi tehty ensin, olisi välipalat jäänyt syömättä.. - Tuleva morsian
Ensin kampaus ja sitten meikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1054690Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743951418- 1871081
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11912Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10897- 64876