Kumpi on hyvä laittaa ensin, häämeikki ja -kampaus?
Kumpi ensin, meikki vai kampaus?
7
6388
Vastaukset
- niin väliä...
Itse kävin paikassa, jossa tehtiin molemmat, sekä meikki, että kampaus - ja näin ollen asiat tapahtuivat vähän niinkuin rinnatusten.
Mutta yleisimmin kai hiukset laitetaan ensin ja meikki tämän jälkeen.. - Häähullu
Kaiken sen lakankäytön jälkeen saattaa ehkä joutua puhdistamaan ihon ennen meikkausta ja jos meikkaus on jo tehty, niin se on huonompi juttu. Tietenki lakalla saa nätin kiillon naamaan ja varmasti pysyvän meikin.
- ....
Itselläni oli ekaksi hiuksien laitto sitten meikki.
- Elomorsian
Minä ainakin laitatan kampauksen ensin, sillä meikki ei välttämättä kestä föönauksen lämpöä jne. jota kampaajalla kuitenkin tulee vastaan. Meikki tehdään sitten viimeisenä toimenpiteenä ennen puvun päälle laittamista.
- metu
Moi. Minulla tuo meikki tulee ennen kampausta ja kun asiasta juttelin kampaajan kanssa niin asia oli ok. Kasvot vaan suojataan kun käytetään lakkaa.
- ---
Mulla laitettiin hiukset ensin kuntoon ja meikki vasta sitten. Kampaajalle ei ollut järjestyksellä merkitystä mutta meikkaaja halusi nähdä hiukset valmiina.
Tämä järjestys sopi mulle hyvin sillä hiusten laiton jälkeen sai vielä syödä välipalaa ja pestä hampaat. Jos meikki olisi tehty ensin, olisi välipalat jäänyt syömättä.. - Tuleva morsian
Ensin kampaus ja sitten meikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k18911058Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t387897Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t1097603Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht57409Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa915802Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus545252Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk155059Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset385032Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k63326SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude191932