Hei!
Auttakaa nyt kun en ymmärrä.Minulla on siis Office Professional ja muut ohjelmat toimii ok mutta Accessia en saa avattua millään tuntemillani keinoilla.En ole käyttänyt sitä varmaan moneen kuukauteen,muita ohjelmia kylläkin.Olen poistanutkin tuon Officen,asentanut sen uudelleen paikallisena mutta kun ei.Se ei avaa valmiita Accessin tietokantoja eikä edes tyhjää lomaketta.Missähän on vika?Pitäisi saada se toimimaan kun tarvitsen sitä opiskelun takia.
Microsoft Office XP Professional
miksi ei toimi enää?
1
440
Vastaukset
- siellä...
Onko siinä sinun Officessasi tuo Acccess mukana? Perus Office XP Professionalissa ei ole. Accesissa on myös jossain välissä tullut sellainen versiomuutos, että vanhemmat tietokannat eivät siinä aukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682827
- 2012107
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.592091- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91561- 841278
- 811090
- 951049
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2011049