Kuka osaa Turkkia?

Ibizanpodenco

Moi,voisiko joku suomentaa minulle seuraavan:Mutun cicekler solsada kalbim acilarla dolsada seni seviyorum guzelim kader bizi ayirsada seni seviyorum yasamak bir husran olsada seni sevecegim.Kiitos etukäteen ja muutamasta u:sta puuttuu pisteet päältä

15

3928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En luottais

      Jos tuo on joku Tarkanin biisi niin menee rakkauslurituksesta, mutta jos joku mies tollasia tekstittelee, niin taitaa olla 200 jonossa ja hameenhelmat korvissa. Unohda koko tyyppi.

    • en niin taitava...

      Enpä mä niin taitava oop, mutta kuitenkin kosvasti hoetaan rakkautta, jokin runo tai olisiko laulun pätkä... perus rakkausvärssy, toivottavasti sait itse tämän, jos et, niin kyllä on miehelläsi nyt oikea vaimo ihan omasta takaa turkin puolella, pahoittelut jos näin on....

    • unohtui

      siis mikään seli seli juttu tämä ei ole, vaan tämä kirjoittaja joka tälläisiä tekstejä laittaa niin on todella rakastunut...

      • Ibizanpodenco

        Kyllä viesti tuli mulle ihan täällä asuvalta mieheltä.Eräs Turkkilainen tyttö sanoi samaa että on rakastunut minuun tosissaan ja onnitteli.Mutta tiedä sitä


      • tyttö vaan...
        Ibizanpodenco kirjoitti:

        Kyllä viesti tuli mulle ihan täällä asuvalta mieheltä.Eräs Turkkilainen tyttö sanoi samaa että on rakastunut minuun tosissaan ja onnitteli.Mutta tiedä sitä

        MINÄ TIEDÄN!
        EI OLE RAKASTUNUT.
        UNOHDA MIES JA ELÄ ELÄMÄSI HYMYILLEN.


      • kiltti
        tyttö vaan... kirjoitti:

        MINÄ TIEDÄN!
        EI OLE RAKASTUNUT.
        UNOHDA MIES JA ELÄ ELÄMÄSI HYMYILLEN.

        ja tämän sinä tiedät koska?


      • Nimetön
        Ibizanpodenco kirjoitti:

        Kyllä viesti tuli mulle ihan täällä asuvalta mieheltä.Eräs Turkkilainen tyttö sanoi samaa että on rakastunut minuun tosissaan ja onnitteli.Mutta tiedä sitä

        onko tapana laittaa sulle turkinkielisiä viestejä vaikka et niitä ymmärrä? onhan siinä sellainenkin vaihtoehto että jos viesti oli tarkoitettu toiselle mutta tuli vahingossa sinulle... en haluu olla ilkeä, mutta toivon vain että otat kaiken huomioon, niinpaljon on lähipiirissä huonoja kokemuksia noista.... tälläkin hetkellä tiedän helsingissä monia jotka etsivät suomalaista vaimoa maassaololuvan takia, tiedän jopa muutaman miehen joka on huijannut naisen naimisiin, he eivät kiirehdi ihan vain sen takia että nainen luottaisi... tämä tuntemani pariskunta seurusteli 2v ja mies kosi, nyt ovat olleet naimisissa 2v ja mies saa kohta maassaololuvan, tiedän että tämän jälkeen hän eroaa naisesta, mutta tämä nainen ei sitä vielä itse tiedä, vaikka yhdessä jo 4v...


      • myöskin
        Nimetön kirjoitti:

        onko tapana laittaa sulle turkinkielisiä viestejä vaikka et niitä ymmärrä? onhan siinä sellainenkin vaihtoehto että jos viesti oli tarkoitettu toiselle mutta tuli vahingossa sinulle... en haluu olla ilkeä, mutta toivon vain että otat kaiken huomioon, niinpaljon on lähipiirissä huonoja kokemuksia noista.... tälläkin hetkellä tiedän helsingissä monia jotka etsivät suomalaista vaimoa maassaololuvan takia, tiedän jopa muutaman miehen joka on huijannut naisen naimisiin, he eivät kiirehdi ihan vain sen takia että nainen luottaisi... tämä tuntemani pariskunta seurusteli 2v ja mies kosi, nyt ovat olleet naimisissa 2v ja mies saa kohta maassaololuvan, tiedän että tämän jälkeen hän eroaa naisesta, mutta tämä nainen ei sitä vielä itse tiedä, vaikka yhdessä jo 4v...

        että mies naimisissa Turkissa, teini-ikäinen lapsi ja suomalaisen kans oli samanaikaisesti avoliitossa 7 vuotta. Ei avokki tajunnut epäillä, miksei koskaan käyneet katsomassa anoppia. Sit pani suomalaisen kiertoon ja meni kolmannen naisen kans naimisiin, sai Suomen kansalaisuudenkin, erosi taas, mutta vaimo Turkissa odottaa edelleen.


      • Ibizanpodenco
        myöskin kirjoitti:

        että mies naimisissa Turkissa, teini-ikäinen lapsi ja suomalaisen kans oli samanaikaisesti avoliitossa 7 vuotta. Ei avokki tajunnut epäillä, miksei koskaan käyneet katsomassa anoppia. Sit pani suomalaisen kiertoon ja meni kolmannen naisen kans naimisiin, sai Suomen kansalaisuudenkin, erosi taas, mutta vaimo Turkissa odottaa edelleen.

        Oikein naurattaa miten hyviä neuvoja täältä saa.Kävikö mielessä että ei osaa kirjoittaa Suomea ja sen tähden kirjoitti omalla kielellä. Lupa-asiat myös kunnossa kun on 10v.täällä asunut.Onko siis täysin mahdotonta että mies oikeasti rakastuu?


      • käynyt
        Ibizanpodenco kirjoitti:

        Oikein naurattaa miten hyviä neuvoja täältä saa.Kävikö mielessä että ei osaa kirjoittaa Suomea ja sen tähden kirjoitti omalla kielellä. Lupa-asiat myös kunnossa kun on 10v.täällä asunut.Onko siis täysin mahdotonta että mies oikeasti rakastuu?

        "Kävikö mielessä että ei osaa kirjoittaa Suomea ja sen tähden kirjoitti omalla kielellä. Lupa-asiat myös kunnossa kun on 10v.täällä asunut"

        No toi ainakin mahdoton yhtälö ellei kyseessä ole kehitysvammainen!
        Jos ei normaali ihminen kymmenessä vuodessa kieltä opi niin jo on ihme :-O.


      • Ibizanpodenco
        käynyt kirjoitti:

        "Kävikö mielessä että ei osaa kirjoittaa Suomea ja sen tähden kirjoitti omalla kielellä. Lupa-asiat myös kunnossa kun on 10v.täällä asunut"

        No toi ainakin mahdoton yhtälö ellei kyseessä ole kehitysvammainen!
        Jos ei normaali ihminen kymmenessä vuodessa kieltä opi niin jo on ihme :-O.

        Osaa kyllä puhua oikein hyvin,mutta ei kirjoittaa kovin hyvin.


      • turkkiakaan
        Ibizanpodenco kirjoitti:

        Osaa kyllä puhua oikein hyvin,mutta ei kirjoittaa kovin hyvin.

        Nehän molemmat lausutaan just niin kuin kirjoitetaan. Eikä ole ääntämyksessä kovinkaan paljon eroa.


    • turkkilainen ja vähän suoma...

      Vaikka kaikki kukat kuihtuisivat, sydämmeni olisi täynnä surua, silti minä rakastan sinua. Rakkaani jos kohtalo meidät erottaa, silti rakastan sinua. Vaikka pettyisin elämään, silti minä rakastan sinua.

      • Ibizanpodenco

        Löytyihän se kysymykseeni oikea vastaus.Kiitos sinulle.


    • Tiedoksi vain

      Vai takavarikoiko mies senkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe