Miten saa ohuisiin hiuksiin näyttävän kampauksen...? Ei mitenkään... Tietty lisäkkeen avulla, mutta onko kokemuksia?!
Vastaukset 8
- lisäkkeen
Minulla oli jatkona hiuslisäke, aitoa hiusta ja saman väristä kuin omakin tukkani.
Kampaajani hankki sen minulle (toki minun kustannuksellani) ja valmisteli sen kampausta varten nauhasta "puntiksi".
Kampauksesta tuli kaunis ja runsas.
Keskustele asiasta kampaajasi kanssa!- 2007
ok, kiitti vinkeistä, ehkä sitä saa ihan kivan kampauksen sitten:) tarvii jutella kampaajan kanssa ajoisa.
- ...
... eli minkä verran tuli maksamaan tuo hiuslisäkkeinen kampaus?
- Anonyymi
Naisten Trioxidil hoitoaine 2% oheneville hiuksille - http://tonzes.com/tonkhairfi.htm Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisten Trioxidil hoitoaine 2% oheneville hiuksille - http://tonzes.com/tonkhairfi.htm Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.
Oletko ajatellut peruukkia?
- bite
Älä huoli, kyllä se kampaaja osaa! Ohuitakin hiuksia pystyy tuuheuttamaan, tupeeraamaan ja kiertämään ties mille solmuille. Tumma väri saa hiukset näyttämään tuuheammilta, samoin kiharat. Varo kuitenkin juurikasvua!
Mulla kans aivan tosi ohuet hiukset ja myös pelkäsin ettei saisi kunnon kampausta mutta mun kaveri on parturi/kampaaja ja teki mulle vasta koekampauksen ja saatiin ihana kampaus tehtyä. Että älä sitä murehdi kyllä parturit hommansa osaa. Ehkei ohuisiin saa ihan minkälaista kampausta vaan mutta itse olin tyytyväinen siihen mikä mulle tehtiin, en haluisikaan mitään "pehkoa" vaan kauniisti kiinni laitettu, tietty pituutta tarvittiin reilun niskan peittävät ja sain kuin sainkin kasvatettua. Häät olisi 3 vk päästä.
- ja panin mopin piähän
ei sitte tarvitse peruukeilla hienostella häissä.Ulkokultaisuus o ohimenevää.Reilu Suomalainen uskottavuus tunteineen on ja pysyy.Kaljut menköön merteen taa huntuineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831019
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101586- 43585
- 46557
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61505