Mitäs saloselle nykyään kuuluu? elämä hymyilee?
Iikka
5
1261
Vastaukset
- samasemullemut
kai se naimisissa vielä on ja asuu jokioisissa, en varmaks tiedä.. Mut joku vuosi sit vielä
- ----
Eiks se oo lusimassa?
- samasemullemut
---- kirjoitti:
Eiks se oo lusimassa?
ei ainakaan pitäis olla, mut on tääl vorsas paljon muita kenet mieluummin istuun laittais.. se on ihan ok tyyppi, mut väärissä porukoissa nuorempana pyöri.. olen saanu käsityksen että olis korjannut asennettaan..
- Spede-
samasemullemut kirjoitti:
ei ainakaan pitäis olla, mut on tääl vorsas paljon muita kenet mieluummin istuun laittais.. se on ihan ok tyyppi, mut väärissä porukoissa nuorempana pyöri.. olen saanu käsityksen että olis korjannut asennettaan..
Hieno homma jos tosiaan näin ja mies päässy jaloilleen! Melko kovaa tais meininki välillä olla..
- namikka
iikka ei oo ollu enää aikoihin naimisissa.tällä hetkellä lusimassa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663342Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433147Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1182546- 432528
- 311943
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271840- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851455- 391320
- 821179