...naisten, mitäs niitä ois... kesää odottelen..ja alottelija oon... Siis sellasii mis vaan naiset kokoontuu....???
Kokoontumiset
8
1964
Vastaukset
- lajitoveri-26
Moi!
Ei taida ihan vaan naisten kokoontumisia olla, en ainakaan ole huomannut..
Itsekin Hondalla motoristiksi opettelen, ekaa kesää.. :)- Pave.
MP69 järjestämä akkaralli ainaskin...
http://www.mp69.fi/toiminta.html
Ja on kait niitä muitakin, mutta eivät ole tuolla kalenterissa...
- ArcticEli
Miks vain sellaisia missä naiset kokoontuu???
Kerro?- Hondatar
...ehken siihen syy : ) ... Kokemus sekin ..*Vink*
- Jyri Sallinpää
H2O siellä tosin kokoontuu miehiäkin, mutta ne ei välitä naisista, joten ei teidänkään tarvitse välittää niistä.
- yks vaan
Käyppä kattoo sellainen sivu kuin www.fima.fi se on pelkästään naisille ja ne järjestää vain naisille tarkoitettuja ralleja.
- ootkos sä
Ootkos sä Lesbo. Eli se legendaarinen vitun lutkuttaja jolla on hyvän pitkä kieli.
- toivottavasti
...keskenään, etteivät aiheuta enempää riitoja miestenkin kesken!
Männä viikolla yksi kahvilakokoontumispaikka riitautui kun yksi hd-ämmä alkoi 1800 cc intikkakuskille aukomaan päätään, että tämä paikka on vain harrikoille, kun pihassa sattui olemaan viisi maamoottoripyörää samaan aikaan paikalla.
Ei silti: pitäkööt paikkansa, ei sinne väenväkisin tupata jos se niin on!
Miespuolinen porukka ei mista sammakkoa olisi päästään päästänyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971918- 881350
- 1101143
- 761047
- 1191020
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33703