Kun Robbie vetää biisejään keikoillaan laulaako hän oikeasti kaiken aina itse vai onko seassa playbackiä?
Eräs kysymys
3
473
Vastaukset
- tarzan
ei vedä playbackina. robin bändi on ollut miehen soolouran alusta asti olennainen osa huippuhyviä live esiintymisiä!!. mutta ainahan on mhdollista että bändi vain on soittavinaan;)...mutta televisioudut ja nauhoitetut robin konsertit ovat kyllä varmuudella täysin aitoa kamaa..
kyllä playbackin yleensä kuitenkin erottaa:/- faniyes
Olen ollut neljällä Robbyn keikalla, eikä playbackiä ole. iso bändi ja laulu aitoa. kun juoksentelee lavalla, niin hengästyyhän sekin, vaikka pelaileekin futista
- mr. mister
faniyes kirjoitti:
Olen ollut neljällä Robbyn keikalla, eikä playbackiä ole. iso bändi ja laulu aitoa. kun juoksentelee lavalla, niin hengästyyhän sekin, vaikka pelaileekin futista
oletpa onnekas kun olet 4 kertaa robbien nähnyt:)!!..itse olen armoton fani enkä kertaakaan ole aitona nähnyt...byääääää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 74904
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 60752
- 43704
- 49654
- 45653
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50570
- 38516