Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tutut numerot

toistuu

Olen kuullut, että joillakin ihmisillä on taipumus katsahtaa kelloon alitajuisesti esim. aikaan 22.22 tai muu vastaava "erikoinen" aika. Itsellenikin käy joskus näin, mutta en sitä kummemmin ole ajatellut.

Nyt kuitenkin pari päivää sitten kävi seuraavaa, joka mietityttää vieläkin: yöllä olin tietokoneella ja kun väsymys alkoi painaa, suljin ohjelmat ja vilkaisin tietokoneen kelloa viimeisen kerran. Tasan 03.00. Aamulla heräsin ilman herätystä, vapaapäivä kun oli. Lähin kello löytyy tietokoneelta, joten avasin sen heti herättyäni. Tasan 11.00. Tämä toistui vielä uudestaan samana iltana ja seuraavana aamuna, 03.00 ja 11.00. Tällä kertaa molemmat ajat kännykän kellosta, joka oli ainut ajannäyttäjä koska en ollut kotona tuona aikana. Oudointa ja ehkä pelottavintakin tässä on se, että tämä on syntymäpäiväni, 3.11. Koskaan aikasemmin näin ei ole käynyt, vain nämä kaksi kertaa. Nyt mietin kuumeisesti, onko/oliko tällä joku tarkoitus. Tämä tapahtui viikonloppuna (pe-la ja la-su). Ja yleensä menen nukkumaan ja herään todella epäsäännöllisesti, joten en usko, että tämä johtuisi normaalista rytmiin tottumisesta.

14

1469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plaplö

      Kun katson kelloo, se on usein sama kuin syntymäpäiväni.

    • Marko0li0

      ...katsonut kelloon pienempänä aina juuri kun se oli 22:22 en vaan tajua mikä siinä oikeen on :| Mutta tuo kertomasi oli kyllä aika kiintoisaa. Minä en usko sattumaan, joten eiköhän silläkin jokin tarkoitus ole, jonka mahdollisesti itse tiedät.

    • Alcyone

      Itse näen myös toistuvasti samoja numeropareja lähes kaikissa digitaalisissa näytöissä tai laskureissa.

      Useimmiten toistuva numero on 44, jota saatan päivässä nähdä yli kymmenenkin kertaa.
      Muita on mm. 55 ja 33.

      Näitähän on spekuloitu yliminän/henkimaailman/ henkioppaiden viesteiksi ja herättelyiksi...

    • Intressaantunut

      Joskus olen huomannut toistuvia lukuja. Yleistä myös on, että jos olen lukenut kirjan tietylle sivunumerolle, muistan sen. Vaikea selittää tuo kirjajuttu. Mutta siis esim. sivu 240 tai 79 ovat sivuja, jotka muistan aina, ja kun avaan kirjan, se aukeaa juuri näiltä sivuilta vaikka paperin paksuun ja sivumäärä vaihtelisi. On se jännä.

      Olen myös huomannut, että lähes poikkeuksetta katsoessani digitaalikelloon, sekunnit ovat 59. Usein herään, katson kelloon, huomaan että kello on 6.59,59 ehdin läimäyttää herätyksen pois ennen kuin kello alkaa inistä. Sen herätys on vähän myöhässä. Eräs ystävä sanoi, että koska horoskooppini on oinas ja olen syntynyt seitsemäs päivä, uusi alku kutsuu minua.

      • näkee minkä

        mieli haluaa nähdä...


      • asia
        näkee minkä kirjoitti:

        mieli haluaa nähdä...

        Tietyt kellonajat kuten tasatunnit tai vaikkapa 59 minuuttia, tai jokin itselle läheinen numeroyhdistelmä kuten oma syntymäaika, jäävät helpoimmin mieleen. Valikoiva muistimme plokkaa aina ne, vaikka muitakin kellonaikoja on tullut samana päivänä katsottua. Toisaalta jos nukkuessa havahtuu aina samaan aikaan hereille, voi syynä olla myös alitajunnan nopea oppiminen. Ihmismieli pyrkii synkronoimaan asioita, ja primitiivisin mielentoimintojen tila on toisto. Itselleni tuttua on herätä katsomaan kelloa esim. klo 03.33, 04.44 jne. Jos asia häiritsee, käyttäytymismallin saa loppumaan sanomalla itselleen, että riittää jo. Simppeliä, eikö totta!


    • luen jännittävää

      kirjaa ja olen juonut esim. vettä tai mehua paljon ja kun käyn yöllä veskissä niin kello on aina jotain näistä:
      1:23
      2:22
      3:33

      Aikani ihmettelin, en enään.

    • 1111

      Jopas sattui.
      Antakaas kun minäkin kerron oman 11:11 tarinani.
      Toissapäivänä,vailla päämäärää,surffailin netissä ja satuin törmäämään tähän sivuun.
      http://www.mysticalinternet.com/gematria/lookup.php?system=hebrew
      Kirjoitin siihen oman nimeni ja tuloksena oli numerot 1111."So What?" tuumin ja päätin googlata nuo numerot.Ajattelin josko sillä olisi esim.jotain symbolista merkitystä.
      Yllätys oli melkoinen kun numeroiden ympärille olikin luotu kokonainen kultti Uri Gellerin sivut mukaan luettuna.
      Tässä muutamia.
      http://1111spiritguardians.com/
      http://board.1111angels.com/
      http://en.wikipedia.org/wiki/11:11
      http://www.crystalinks.com/11.11.html
      http://www.uri-geller.com/articles/11.htm

      Aloin huvikseni pohtimaan mitä 11 tai 11:11 numeroyhdistelmiä elämästäni löytyy ja niitähän löytyy.
      Nimipäivät on 11:s päivä.
      Postinumerosta,talon ja asunnon numerosta tulee yhteenlaskettuna 11
      Autoni rekisterikilven summa on 11
      Synnyin samana vuonna kun apollo 11 lensi kuuhun.(tämä ehkä vähän kaukaa haettua :)

      En ole vielä ehtinyt pohtimaan mitä muita sattumia löytyy mutta piruuttani rekisteröidyin yhdelle 11:11 sivulle ja kerroin omat sattumat liityen lukuun 11:11.
      Sattumia oli ilmeisesti liikaa kun osoite,rekisterikilpi ja tuon gematria serverin mukaan vielä nimikin on 1111.Tai miten sen nyt haluaa kirjoittaa.
      Keskustelupalstan ylläpitäjä (ilmeisesti uskonnollinen henkilö)lähetti minulle heti sähköpostia ja tuomitsi valehtelijaksi ja deletoi koko kirjoitukseni.
      Kaveri ei vissiin oikein pitänyt siitä,että suomesta tulee
      "pystymettästä" kaveri ja väittää nimenkin olevan maagiset 1111.
      Varmaan pelkäsi minun alkavan kalifiksi kalifin paikalle ja alkavan profeetaksi tälle porukalle ;)

      Suomenkielisiä 11:11 sivuja ei taida vielä olla?
      Perustakaa joku teistä vaikkapa blogi.
      Näkyy sen verran suosittua oleva ainakin tuolla ulkomailla tämä 11:11
      Mää voin tulla viralliseksi profeetaksi.Mulla on näköjään nimen perusteella joku suurempi tarkoitus
      elämässä.lol

      Ei vaineskaa.
      Mut totta joka sana mitä tossa kirjoitin.

      Hyvää päivän jatkoa.
      terveisin.Mies nimeltään 1111

      • numerosarja toistuu

        minullakin..... varsinkin videon kello osottaa sitä aikaa usein kun sattumalta vilkaisen.

        On jo niin toistuvaa,että ilahdun aina kun sen näen.


      • Ruusuihminen

        Törmäsin itse tuohon numerosarjaan ollessani reissulla pohjoisen metsissä. Minulla oli voimakas tunne, että minun tulisi muuttaa elämäni kokonaan henkiseltä kantilta.Tämä kutsumus oli/on hyvin voimakas.Löysin vanhan hylätyn autiotalon, jonka osoite oli 1111.Nyt luin tämän jutun ja Uri Geller on jostain syystä ollut minulle aina jotenkin merkityksellinen. Olen nyt vuokraamassa sitä taloa 1111 ja se on todella ilman mitään mukavuuksia.Koko jutussa ei ole mitään järkeä, vain omituinen tunne, että "tuo on sinun paikkasi. Mene sinne." Sanon vielä, että en edes kiinnittänyt ensin mitään huomiota sen osoitteeseen. Paikka vain kutsui luokseen minua. Vasta myöhemmin sain tietää, että luku 1111 on merkityksellinen.


      • -hiawatha-

        Hei tasapuolisesti kaikille!

        Kannampa minäkin korteni kekoon tässä numeroiden mystisessä maailmassa. Sinä joka kirjoitit nimimerkillä 1111: menin tuolle mainitsemallesi sivulle, ja kirjoitin hakukenttään oman nimeni. Tulos: 106

        Eikait siinä, meinasin pudota tietokonejakkaralta, autoni rekisterin numero-osa nimittäin on 106

        No ei siinä vielä, myöskin saapumiseräni astuessani asepalvelukseen oli 1/06.

        Palvelin 9kk, eli 270 vuorokautta. Tapasin nykyisen tyttöystäväni kuukauden päivät kotiutumiseni jälkeen, ja kuinka ollakkaan, hänen sosturvatunnuksen loppuosassa on kolme ensimmäistä numeroa 270...ihimeellistä...täytynee alkaa käyttämään jonkinlaista foliohattua :)


      • Ajassa.
        -hiawatha- kirjoitti:

        Hei tasapuolisesti kaikille!

        Kannampa minäkin korteni kekoon tässä numeroiden mystisessä maailmassa. Sinä joka kirjoitit nimimerkillä 1111: menin tuolle mainitsemallesi sivulle, ja kirjoitin hakukenttään oman nimeni. Tulos: 106

        Eikait siinä, meinasin pudota tietokonejakkaralta, autoni rekisterin numero-osa nimittäin on 106

        No ei siinä vielä, myöskin saapumiseräni astuessani asepalvelukseen oli 1/06.

        Palvelin 9kk, eli 270 vuorokautta. Tapasin nykyisen tyttöystäväni kuukauden päivät kotiutumiseni jälkeen, ja kuinka ollakkaan, hänen sosturvatunnuksen loppuosassa on kolme ensimmäistä numeroa 270...ihimeellistä...täytynee alkaa käyttämään jonkinlaista foliohattua :)

        Mieli ei ole tasanen polku, mieli tarvitsee rauhaa ja tasapainoa. tietyt rutiinit antaa mielenrauhaa kuten vilkuilu kelloon tasatunnein. Itse olen huomannut jos olen paljon omissa oloissani, huomaan toistuvia asioita joista numerot on mieleenpainuvin mutta ei niin pelottava asia.


    • LPS72

      moi!

      näen lähes päivittäin nro. sarjan 435. esim. kellossa, ja olen herännyt yöllä, ja katsonut kelloa niin se on 04.35

      asia on alkanut vaivaamaan minua, että mitä tämä voisi tarkoittaa?

      kiitos jo etukäteen jos joku voisi toisi edes hieman selvyyttä asiaan.

    • tytsi 32v

      minä olen nähny kahtena päivänä peräkkäin 11.11 ja kolmannen päivän iltana vielä 23.23 omituista sekin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2278
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1974
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      87
      1783
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1618
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      39
      1359
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe