Olen kuullut, että joillakin ihmisillä on taipumus katsahtaa kelloon alitajuisesti esim. aikaan 22.22 tai muu vastaava "erikoinen" aika. Itsellenikin käy joskus näin, mutta en sitä kummemmin ole ajatellut.
Nyt kuitenkin pari päivää sitten kävi seuraavaa, joka mietityttää vieläkin: yöllä olin tietokoneella ja kun väsymys alkoi painaa, suljin ohjelmat ja vilkaisin tietokoneen kelloa viimeisen kerran. Tasan 03.00. Aamulla heräsin ilman herätystä, vapaapäivä kun oli. Lähin kello löytyy tietokoneelta, joten avasin sen heti herättyäni. Tasan 11.00. Tämä toistui vielä uudestaan samana iltana ja seuraavana aamuna, 03.00 ja 11.00. Tällä kertaa molemmat ajat kännykän kellosta, joka oli ainut ajannäyttäjä koska en ollut kotona tuona aikana. Oudointa ja ehkä pelottavintakin tässä on se, että tämä on syntymäpäiväni, 3.11. Koskaan aikasemmin näin ei ole käynyt, vain nämä kaksi kertaa. Nyt mietin kuumeisesti, onko/oliko tällä joku tarkoitus. Tämä tapahtui viikonloppuna (pe-la ja la-su). Ja yleensä menen nukkumaan ja herään todella epäsäännöllisesti, joten en usko, että tämä johtuisi normaalista rytmiin tottumisesta.
Tutut numerot
14
1553
Vastaukset
- plaplö
Kun katson kelloo, se on usein sama kuin syntymäpäiväni.
- Marko0li0
...katsonut kelloon pienempänä aina juuri kun se oli 22:22 en vaan tajua mikä siinä oikeen on :| Mutta tuo kertomasi oli kyllä aika kiintoisaa. Minä en usko sattumaan, joten eiköhän silläkin jokin tarkoitus ole, jonka mahdollisesti itse tiedät.
- Alcyone
Itse näen myös toistuvasti samoja numeropareja lähes kaikissa digitaalisissa näytöissä tai laskureissa.
Useimmiten toistuva numero on 44, jota saatan päivässä nähdä yli kymmenenkin kertaa.
Muita on mm. 55 ja 33.
Näitähän on spekuloitu yliminän/henkimaailman/ henkioppaiden viesteiksi ja herättelyiksi... - Intressaantunut
Joskus olen huomannut toistuvia lukuja. Yleistä myös on, että jos olen lukenut kirjan tietylle sivunumerolle, muistan sen. Vaikea selittää tuo kirjajuttu. Mutta siis esim. sivu 240 tai 79 ovat sivuja, jotka muistan aina, ja kun avaan kirjan, se aukeaa juuri näiltä sivuilta vaikka paperin paksuun ja sivumäärä vaihtelisi. On se jännä.
Olen myös huomannut, että lähes poikkeuksetta katsoessani digitaalikelloon, sekunnit ovat 59. Usein herään, katson kelloon, huomaan että kello on 6.59,59 ehdin läimäyttää herätyksen pois ennen kuin kello alkaa inistä. Sen herätys on vähän myöhässä. Eräs ystävä sanoi, että koska horoskooppini on oinas ja olen syntynyt seitsemäs päivä, uusi alku kutsuu minua.- näkee minkä
mieli haluaa nähdä...
- asia
näkee minkä kirjoitti:
mieli haluaa nähdä...
Tietyt kellonajat kuten tasatunnit tai vaikkapa 59 minuuttia, tai jokin itselle läheinen numeroyhdistelmä kuten oma syntymäaika, jäävät helpoimmin mieleen. Valikoiva muistimme plokkaa aina ne, vaikka muitakin kellonaikoja on tullut samana päivänä katsottua. Toisaalta jos nukkuessa havahtuu aina samaan aikaan hereille, voi syynä olla myös alitajunnan nopea oppiminen. Ihmismieli pyrkii synkronoimaan asioita, ja primitiivisin mielentoimintojen tila on toisto. Itselleni tuttua on herätä katsomaan kelloa esim. klo 03.33, 04.44 jne. Jos asia häiritsee, käyttäytymismallin saa loppumaan sanomalla itselleen, että riittää jo. Simppeliä, eikö totta!
- luen jännittävää
kirjaa ja olen juonut esim. vettä tai mehua paljon ja kun käyn yöllä veskissä niin kello on aina jotain näistä:
1:23
2:22
3:33
Aikani ihmettelin, en enään. - 1111
Jopas sattui.
Antakaas kun minäkin kerron oman 11:11 tarinani.
Toissapäivänä,vailla päämäärää,surffailin netissä ja satuin törmäämään tähän sivuun.
http://www.mysticalinternet.com/gematria/lookup.php?system=hebrew
Kirjoitin siihen oman nimeni ja tuloksena oli numerot 1111."So What?" tuumin ja päätin googlata nuo numerot.Ajattelin josko sillä olisi esim.jotain symbolista merkitystä.
Yllätys oli melkoinen kun numeroiden ympärille olikin luotu kokonainen kultti Uri Gellerin sivut mukaan luettuna.
Tässä muutamia.
http://1111spiritguardians.com/
http://board.1111angels.com/
http://en.wikipedia.org/wiki/11:11
http://www.crystalinks.com/11.11.html
http://www.uri-geller.com/articles/11.htm
Aloin huvikseni pohtimaan mitä 11 tai 11:11 numeroyhdistelmiä elämästäni löytyy ja niitähän löytyy.
Nimipäivät on 11:s päivä.
Postinumerosta,talon ja asunnon numerosta tulee yhteenlaskettuna 11
Autoni rekisterikilven summa on 11
Synnyin samana vuonna kun apollo 11 lensi kuuhun.(tämä ehkä vähän kaukaa haettua :)
En ole vielä ehtinyt pohtimaan mitä muita sattumia löytyy mutta piruuttani rekisteröidyin yhdelle 11:11 sivulle ja kerroin omat sattumat liityen lukuun 11:11.
Sattumia oli ilmeisesti liikaa kun osoite,rekisterikilpi ja tuon gematria serverin mukaan vielä nimikin on 1111.Tai miten sen nyt haluaa kirjoittaa.
Keskustelupalstan ylläpitäjä (ilmeisesti uskonnollinen henkilö)lähetti minulle heti sähköpostia ja tuomitsi valehtelijaksi ja deletoi koko kirjoitukseni.
Kaveri ei vissiin oikein pitänyt siitä,että suomesta tulee
"pystymettästä" kaveri ja väittää nimenkin olevan maagiset 1111.
Varmaan pelkäsi minun alkavan kalifiksi kalifin paikalle ja alkavan profeetaksi tälle porukalle ;)
Suomenkielisiä 11:11 sivuja ei taida vielä olla?
Perustakaa joku teistä vaikkapa blogi.
Näkyy sen verran suosittua oleva ainakin tuolla ulkomailla tämä 11:11
Mää voin tulla viralliseksi profeetaksi.Mulla on näköjään nimen perusteella joku suurempi tarkoitus
elämässä.lol
Ei vaineskaa.
Mut totta joka sana mitä tossa kirjoitin.
Hyvää päivän jatkoa.
terveisin.Mies nimeltään 1111- numerosarja toistuu
minullakin..... varsinkin videon kello osottaa sitä aikaa usein kun sattumalta vilkaisen.
On jo niin toistuvaa,että ilahdun aina kun sen näen. - Ruusuihminen
Törmäsin itse tuohon numerosarjaan ollessani reissulla pohjoisen metsissä. Minulla oli voimakas tunne, että minun tulisi muuttaa elämäni kokonaan henkiseltä kantilta.Tämä kutsumus oli/on hyvin voimakas.Löysin vanhan hylätyn autiotalon, jonka osoite oli 1111.Nyt luin tämän jutun ja Uri Geller on jostain syystä ollut minulle aina jotenkin merkityksellinen. Olen nyt vuokraamassa sitä taloa 1111 ja se on todella ilman mitään mukavuuksia.Koko jutussa ei ole mitään järkeä, vain omituinen tunne, että "tuo on sinun paikkasi. Mene sinne." Sanon vielä, että en edes kiinnittänyt ensin mitään huomiota sen osoitteeseen. Paikka vain kutsui luokseen minua. Vasta myöhemmin sain tietää, että luku 1111 on merkityksellinen.
- -hiawatha-
Hei tasapuolisesti kaikille!
Kannampa minäkin korteni kekoon tässä numeroiden mystisessä maailmassa. Sinä joka kirjoitit nimimerkillä 1111: menin tuolle mainitsemallesi sivulle, ja kirjoitin hakukenttään oman nimeni. Tulos: 106
Eikait siinä, meinasin pudota tietokonejakkaralta, autoni rekisterin numero-osa nimittäin on 106
No ei siinä vielä, myöskin saapumiseräni astuessani asepalvelukseen oli 1/06.
Palvelin 9kk, eli 270 vuorokautta. Tapasin nykyisen tyttöystäväni kuukauden päivät kotiutumiseni jälkeen, ja kuinka ollakkaan, hänen sosturvatunnuksen loppuosassa on kolme ensimmäistä numeroa 270...ihimeellistä...täytynee alkaa käyttämään jonkinlaista foliohattua :) - Ajassa.
-hiawatha- kirjoitti:
Hei tasapuolisesti kaikille!
Kannampa minäkin korteni kekoon tässä numeroiden mystisessä maailmassa. Sinä joka kirjoitit nimimerkillä 1111: menin tuolle mainitsemallesi sivulle, ja kirjoitin hakukenttään oman nimeni. Tulos: 106
Eikait siinä, meinasin pudota tietokonejakkaralta, autoni rekisterin numero-osa nimittäin on 106
No ei siinä vielä, myöskin saapumiseräni astuessani asepalvelukseen oli 1/06.
Palvelin 9kk, eli 270 vuorokautta. Tapasin nykyisen tyttöystäväni kuukauden päivät kotiutumiseni jälkeen, ja kuinka ollakkaan, hänen sosturvatunnuksen loppuosassa on kolme ensimmäistä numeroa 270...ihimeellistä...täytynee alkaa käyttämään jonkinlaista foliohattua :)Mieli ei ole tasanen polku, mieli tarvitsee rauhaa ja tasapainoa. tietyt rutiinit antaa mielenrauhaa kuten vilkuilu kelloon tasatunnein. Itse olen huomannut jos olen paljon omissa oloissani, huomaan toistuvia asioita joista numerot on mieleenpainuvin mutta ei niin pelottava asia.
- LPS72
moi!
näen lähes päivittäin nro. sarjan 435. esim. kellossa, ja olen herännyt yöllä, ja katsonut kelloa niin se on 04.35
asia on alkanut vaivaamaan minua, että mitä tämä voisi tarkoittaa?
kiitos jo etukäteen jos joku voisi toisi edes hieman selvyyttä asiaan. - tytsi 32v
minä olen nähny kahtena päivänä peräkkäin 11.11 ja kolmannen päivän iltana vielä 23.23 omituista sekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778