SYDÄMENI AAMU

O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O


On olemassa länsituuli
Sydämeeni puhaltava

Tuoksuvat omenan- ja
kirsikankukkien terälehdet

Ilmassa toivoa -
Elämää herättävää

Aamu ja paratiisilinnut

Huulillani nektariini
Palanen onnea


Sinä jäit


O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O

10

461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuksguaw

      Lähetä länsituuli tännekin parantamaan ahdistusta
      Linnun laulua täynnä on maa,sydämeni vielä etsii rauhaa

      • *MURUKULTA*

        *puhaltaa ja puhaltaa, huitoo käsillä, työntää puhisten, liehyttelee lehdellä*
        Joko alkaa tuulemaan?? :D
        Taistelun tauottua on aika istua ja
        miettiä, selekeys tulee tomun laskeuduttua!
        Elämä kuin karavaani, kulkee eteenpäin...
        Mukava matkaseura 'vankkureissa'..mmm..
        on vähintään mukavaa.
        Kohta joku sinunkin viereen istahtaa! ;D

        Aurinkoa pvääsi, elämä voittaa aina, nuksquaw ! :)


    • Cornucopia

      Tuulelta vastauksen saat...
      ...pikajuna Meksikon kiitää alla auringon...
      Peace and Happiness;)

      • *MURUKULTA*

        Eikös sitä nukuta? Kello on jo kohta
        kaksitoista..!!! ;D
        Mexicon yöpikajuna kiitää halki yö jo on....
        Ringo, minä hymyilen! :) Hyvää matkaa C , L&L !


    • Rellu.

      ' huulillani nektariini, palanen onnea '

      Yeah, mainio keväisen pirtsakka runo, nuin sitä
      pittää Muru :) Ja kaikkihan on siinä, kun Hän
      jäi.

      Näin se mennee.

      • *MURUKULTA*

        Sama tauti se on täälläkin, nimittäin tuon
        kirjoituksen häviämisen kanssa!
        Ensin kirjoitat 20 metriä pitkän kirjeen :) ja ei
        tiedä menikö vai ei.
        Ei auta muuta kuin, odotellaan sitten! :/

        Aamullakin hävis yks silmien edestä, PUF vaan,
        (lausuin muutaman loitsusanan..)
        mutta on tarkoitus kiusata kuitenkin
        uudelleen..tiedoksi vaan!! ;D

        Ei tässä nyt mihkään lomalle joudeta, jokaisen
        on vain piristyttävä, mutta se on selvää,
        ei kukaan yksin tai kaksin voi tälläistä pystyssä pitää....

        No jos sanan sanois vielä tuosta itse asiasata :D
        Että joo, pittää yrittää pirtsakoita kehitellä,
        vihko vain on jotain kohtuullisen synkkää pullollaan...
        Jos sitä taas kävis nykimässä ison-G helmoja... :))


      • Kalle K.
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Sama tauti se on täälläkin, nimittäin tuon
        kirjoituksen häviämisen kanssa!
        Ensin kirjoitat 20 metriä pitkän kirjeen :) ja ei
        tiedä menikö vai ei.
        Ei auta muuta kuin, odotellaan sitten! :/

        Aamullakin hävis yks silmien edestä, PUF vaan,
        (lausuin muutaman loitsusanan..)
        mutta on tarkoitus kiusata kuitenkin
        uudelleen..tiedoksi vaan!! ;D

        Ei tässä nyt mihkään lomalle joudeta, jokaisen
        on vain piristyttävä, mutta se on selvää,
        ei kukaan yksin tai kaksin voi tälläistä pystyssä pitää....

        No jos sanan sanois vielä tuosta itse asiasata :D
        Että joo, pittää yrittää pirtsakoita kehitellä,
        vihko vain on jotain kohtuullisen synkkää pullollaan...
        Jos sitä taas kävis nykimässä ison-G helmoja... :))

        Yhtyn etellisiin puhujiin ja lisseen
        viellä että tuohan on himskatin nätti
        runo..Kirsikkapuut tuop mieleen Japanin....
        sielläkös ne tatsunit tehhään?...Muuten
        onkos sinu kauneussalonkissa maetoliimoo?
        Pitäs näet housuja paekata...


      • *MURUKULTA*
        Kalle K. kirjoitti:

        Yhtyn etellisiin puhujiin ja lisseen
        viellä että tuohan on himskatin nätti
        runo..Kirsikkapuut tuop mieleen Japanin....
        sielläkös ne tatsunit tehhään?...Muuten
        onkos sinu kauneussalonkissa maetoliimoo?
        Pitäs näet housuja paekata...

        *vedet valuu silmistä* APUA! :))))
        Maitoliimal ko sie paikkaat housus ???
        Ja missä sie housus ehit repimään, iso miäs!
        Ko tulit sen hevosen seläst, vai! ;)
        Sen miekii halluisin nähä ku paikkot housuloit
        ja sitä paitti, minkähän takkii luulet et
        kaaneussalonkissa oes liimoo? Johki naamioo vai
        laitetaankos sillä tekokynnet kii! :D
        Onko niit tatsuneita tehty ennee sattaan vuoteen
        missään? Vaik säilyyhän ne, tul mielee ko näky tuolt
        itämailt pojat ajo simmost vanhaa kuorma-meseä jos ol
        tylppä se kärsä ,niih muistelin et oohan miekii tuommosel ajanna,
        mut siit oh aikoo ja paljon, eikä niitkään oo tehty kait sataan vuoteen! :o

        Otahan neuloo ja lankaa ja ala hommiin...
        Mie puhallan omenankukkien-tuoksua sinne lohutuksesi.. :þ


    • TöllinLiisa

      Omenpuut kukassa.
      Paratiisin hedelmäistä.
      Maljakkoon taitoin,
      iloks itselleen.

      Mustarastas joka teki pesän,
      minun ikkunalaudalle.
      Sielä nyt poikaset ja
      emolla on kiire.

      Kaunis on nytki aamu,
      linnut laulaa ja leppoisa
      tuuli keinuttaa nuorta koivua ,norjaa.

      Lämmin tuuli sinne .Liisa

      • *MURUKULTA*

        Lumen ja jään lapsi
        täällä haikailee omenankukista :)
        Kun yrittää antaa sanoin
        jotain kaunista - kuin myös
        kirsikankukat rakkautta kuvaamaan

        Touhukas lintu onnellinen
        suojaisassa lempeän katseen
        hellässä huomassa - Liisan! :)

        Niin paljon kaunista kaikkialla!

        Sade raikastaa ilmaa, jospa kävisi hakemassa
        orvokeita ruukkuihin,,, :D

        Terqui linnuille ja iloista pvää Liisa ! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe