Olen lentämässä hki-rovaniemi vauvan kanssa. Nyt huomasin blue1:n sivuilta, että kaikilla on oltava kuvallinen henkilökortti. Ihmetyttää, kun kaverini lensi maaliskuussa poikansa kanssa, eikä sillon korttia vaadittu, kela-kortti riitti. Pääsenköhän ilman vauvan henkkareita lennolle?
vauva lennolle
6
1525
Vastaukset
- haaaaaaahhaaa
pääset kun laitat kersasi ruumaan muiden matkatavaroiden kanssa!
- cvmbn
"Pääsenköhän ilman vauvan henkkareita lennolle"
Parhaiten pääset omillasi! Ipanasta ei tietoa
- vähän asiallisempi vastaus
Finnairin sivuilla tällasta, soita Blue1 ja kysy onko käytäntö sama
"Hyväksytyt matkustusasiakirjat Finnairin lennoilla
Suomen ja Skandinavian kansalainen
Suomen ja Skandinavian sisäinen lento:
- passi, kuvallinen henkilökortti, kuvallinen Kela-kortti tai ajokortti (pahvinenkin käy)
- 12 -17-vuotiaat, jotka matkustavat vanhempiensa seurassa; kuvaton Kela-kortti
- 12-17-vuotiaat, jotka matkustavat yksin; kuvallinen henkilökortti
- alle 12-vuotiaat, jotka matkustavat yksin tai vanhempiensa seurassa; huoltajan henkilöllisyys tarkistetaan."- meikkis
Soitin blue1:lle ja sanoivat ensin, että vauvallakin on oltava kuvallinen henkilökortti, muuten ei pääse lennolla. Kun vaadin perusteluja tällaiselle, sanoivat, että voivat laittaa tietoihini merkinnän, että vauva lentää kela-kortilla! Uskomatonta meininkiä. Tiedän perheen, joka hankki lapsilleen kuvalliset henkilökortit vain blue1:n lentoa varten...ja hintaa tuli tälle yht. 80 euroa. Onneksi itse olin tiukkana...
- asiallisempi vastaus
meikkis kirjoitti:
Soitin blue1:lle ja sanoivat ensin, että vauvallakin on oltava kuvallinen henkilökortti, muuten ei pääse lennolla. Kun vaadin perusteluja tällaiselle, sanoivat, että voivat laittaa tietoihini merkinnän, että vauva lentää kela-kortilla! Uskomatonta meininkiä. Tiedän perheen, joka hankki lapsilleen kuvalliset henkilökortit vain blue1:n lentoa varten...ja hintaa tuli tälle yht. 80 euroa. Onneksi itse olin tiukkana...
Hyvä, että olit tiukkana ja että asia hoitui. Tuntuu kyllä kummalliselta, että Suomen sisällä vauvalla tarvitsee olla kuvallinen henkilötodistus, Finnairin säännökset ovat kyllä paremmat.
- näin on totuus
asiallisempi vastaus kirjoitti:
Hyvä, että olit tiukkana ja että asia hoitui. Tuntuu kyllä kummalliselta, että Suomen sisällä vauvalla tarvitsee olla kuvallinen henkilötodistus, Finnairin säännökset ovat kyllä paremmat.
ihan samat molemmilla sillä säännökset ovat kansainväliset eikä mitkään Finnairin "omat".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain597474Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232896- 1421746
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651639Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151448Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671384- 1291116
- 73817
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707