Milloin ilmestyy uus cd????

ball

Olisi tosi kivaa jos joku kertois! Siis vuoden, eihän kukaan voi sitä päivää tietää. Vai voiko? Jos jossain lehdessä tai jossain on lukenu. X - tina ite sano joskus jossain haastattelussa et aikoo pitää isoja taukoja levyjensä välillä et voi keskittyy paremmin itse musiikkiin. Se on toisaalta sääli, kun vertaa vanhimpien levyjen väleihin: 1999, 2000, 2000 (ilmesty kaks levyä tuona vuonna), 2002. Ja Back to basics ilmesty vuonna 2006. Christinan musaa on iiiiiiihanaaa kunnella. Hän osaa todellakin laulaa. Ennen tykkäsin Britneystä mut se alkaa jo jäädä taka - alalle. Ku huomasin et Christinan aiheet on... jotenkin henkilökohtaisempia, entä teistä? Ja toki hyvä lauluääni vaikuttaa asiaan. Eikä ulkonäöstäkään mitään kummempaa haittaakaan oo :)

6

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bella donna

      Toivon mukaan saadaan uutta materiaalia Christinalta mahdollisimman pian! Uudesta levystä en tiedä, yleensähän Christinalla on pidemmät välit näissä levyissä koska hän haluaa panostaa niihin, että on uutta sanottavaa ja uudenlaista musiikkia. Laatukysymys siis.

      Christina on tosiaan aina ollutkin tunnettu äänestään eikä ihme. Se on upea! Ja olet täsmälleen oikeassa siinä, että Christinan aiheet on henkilökohtaisempia kuin monella muulla (vaikkapa Britneyllä.) Ei mikään ihme sinänsä, koska Christinahan on myös lauluntekijä, laulajan lisäksi. Stripped-levyn aikaan rupesin fanittaan Christinaa enemmän koska se levy on niin aito ja rehellinen ja edelleen aivan upea. Uudesta B2B:stä tykkään kanssa todella paljon, se on tosiaan erinomainen. B2B on musiikillisesti täysin erilainen ja siinä on näitä jazz-, blues- ja soul- musiikin vaikutteita, mistä tykkään kovasti. Lopputulos on enemmän hauskanpitoa, mun suosikkeja levyltä on tällä hetkellä Welcome, Mercy on Me ja Candyman:))

      • jenny_g

        Olen samaa mieltä teidän kanssa, ja toivon että kuulenmme Aguileran uutta tuotantoa niin pian kuin mahdollista. Niistä hänen lyriikoista vielä sen verran, että vaikka ne ovatkin henkilökohtaisia, niin silti joka sanoituksista löytyy edes poari lausetta tai sanaa, jotka kolahtavat tai kosekettavat myös itseään. Miten niin uskomattoman vahva ja kaunis ääni voikaan lähteä niin "pienestä" naisesta. Käsittömänötnä.. :)


      • kuunnelkaa...

        vaa Christiina jos tykkäätte humpasta ku siltähän se uus musa kuullostaa! Ja pelkkää huutamista ne biisit ku oon kuulluu ku pikkusisko kuuntelee sen levyä! Turha henkilö koko Christiina!


      • kuule...
        jenny_g kirjoitti:

        Olen samaa mieltä teidän kanssa, ja toivon että kuulenmme Aguileran uutta tuotantoa niin pian kuin mahdollista. Niistä hänen lyriikoista vielä sen verran, että vaikka ne ovatkin henkilökohtaisia, niin silti joka sanoituksista löytyy edes poari lausetta tai sanaa, jotka kolahtavat tai kosekettavat myös itseään. Miten niin uskomattoman vahva ja kaunis ääni voikaan lähteä niin "pienestä" naisesta. Käsittömänötnä.. :)

        odotella uutta levyä ainakin 5 vuotta! Christiina keskittyy kaikkeen muuhun kuin olennaiseen eli musiikkiin! Mm baareihin juoksemiseen ja kohupaljastuksiin.


      • henkilö sulla!
        kuule... kirjoitti:

        odotella uutta levyä ainakin 5 vuotta! Christiina keskittyy kaikkeen muuhun kuin olennaiseen eli musiikkiin! Mm baareihin juoksemiseen ja kohupaljastuksiin.

        Tarkoitit varmaan Britney Spearsia tuolla kirjoituksellasi! :D


      • kuulepas
        kuunnelkaa... kirjoitti:

        vaa Christiina jos tykkäätte humpasta ku siltähän se uus musa kuullostaa! Ja pelkkää huutamista ne biisit ku oon kuulluu ku pikkusisko kuuntelee sen levyä! Turha henkilö koko Christiina!

        vaihteluksi. Christinalla on uusi tyyli ja uuden musiikkityylin myötä on aina vaarana se, että jotkut eivät tykkää siitä. En olekaan aikaisemmin kuullut että blues-, soul tai jazz musiikki olisi humppaa? Koska Back to Basics on niitä kaikkia ja poppia vielä siihen päälle. Vaikutteita Christinalla riittää Billie Holidaysta James Browniin ja Aretha Frankliniin:) Et taida paljon ymmärtää musiikista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe