Orun davvin ja dal lean jurddasan farret eret. Mo de? Galggango farret vai in?
Farret mattas
6
741
Vastaukset
- kansainvälistä
Esperantoa vai!
- maid
gal daiddan farret eret dan guoros davvin.
- zorppa
Davvihan lea nu fiinnis, alki ja rafalas orodit. Mun goit in gavnna gavpoteallimis maidge mii davvin ii leat. Davvin ferte beare servvostallat buotlagan olbmuiguin, ii sahte nu alkket valljet dego gavpogis. Muhto jahkan ahte mangga gavpot olbmoge eallin lea oalle miha oktonas...
- huivvopp
zorppa kirjoitti:
Davvihan lea nu fiinnis, alki ja rafalas orodit. Mun goit in gavnna gavpoteallimis maidge mii davvin ii leat. Davvin ferte beare servvostallat buotlagan olbmuiguin, ii sahte nu alkket valljet dego gavpogis. Muhto jahkan ahte mangga gavpot olbmoge eallin lea oalle miha oktonas...
Ha gik davvigha ag ja finni uvvuba sapme
- iiiioo
huivvopp kirjoitti:
Ha gik davvigha ag ja finni uvvuba sapme
Toihan olikin unkarin kieltä kyllä kyllä..
- farret eret
dasgo dalhan lea puumi farret davas. Ollusat nuorat leat farremin ja farren jo! Gavpogis lea nu goiddas, olu alkkit davvin fulkkiid gaskkas orodit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211250
- 113951
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus274683- 42680
- 15620
- 59597
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38495- 59495
- 36491
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on190476