silmäleikkaus ja seksi

sarjassamme tyhmiä kysymyks...

miten on..silmäleikkauksen jälkeenhän pitää ottaa iisisti,mutta kuinka kauan ja saako sinä aikana harrastaa edes seksiä..?
tyhmä kysymys mutta erittäin tärkeä!=o)
kiitoksia asiallisista vastauksista!

13

6221

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole tyhmä...

Itse pidin varmuuden vuoksi paussia itse hommista 4,5kk. Pientä esihommaa kyllä, mutta ei kiihtymykseen asti. Mietin että paine saattaa silmässäkin nousta turhaa ja aiheuttaa jotain peruuttamatonta. Minulla näkö ihan jees. Jaksamista...

• ei kai

teille ole tehty kaihileikkausta vahingossa, kun pitää noin iso numero tehdä jostain seksistä..

• Katse kertoo

Ehkä ensiksi ei seksi tule mieleen. Mutta sitten, suraavana päivänä. Missään nimessä ei pidä kieltäytyä, jos itse sitä haluat.
      Pyri kuitenkin olemaan perusasennoissa ja välttämään uusia/ennenkokemattomia jutskia. Varo silmien aluetta, jätä ne rauhaan ect.
      Muuten ok.

• Riikka E

...kunhan pidät huolen, ettet vahingossa hiero silmää tai purista sitä liian tiukkaan kiinni ja että silmään ei valu hikeä. Mulla oli leikkauksen jälkeen muistaakseni kolmen päivän tauko mutta ei SE läheskään niin rajua ollut, että olisi ollut mitään vaaratilannetta. :D

• tehtiin

iso operaatio. Riippuu varmaankin leikkauksesta, mutta, orgasmia kannattaa varoa, jos silmään on tehty lävistysleikkaus, tai pinnassa on haava, tai laser-viiltoja jne. (Ainakin, jos on nainen, ku pamppautuu koko keho:P)Ennen, kuin ne umpeutuu. Kyllä sitä sitten tietää milloin voi harrastaa seksiä. Jos saa jännittää silmää, ja liikutella sitä normaalisti, niin eiköhän sitä seksiäkin saa harrastaa. Pari viikkoa olisi hyvä varoaika. Paitsi laserleikkauksissa varmaankin voi aiemmin.

• spaatissa

ennen leikausta?koska saattaa tulla komplikaatioita, jos et ollut.paha jutska jos et ottanut selvää et voiko sekstailla ennen leikkaustakaan;)

• ulostaminen

jos teillä on kovalla vatsa, niin ette varmaan saa sitten pöntölläkään pungertaa, ettei lähde läpät irti silmistä? Eli hankalalta teidän elämänne näyttää laserleikkauksen jälkeen.. Varokaa myös aivastamista!

• hahihahaiha
        ulostaminen kirjoitti:

jos teillä on kovalla vatsa, niin ette varmaan saa sitten pöntölläkään pungertaa, ettei lähde läpät irti silmistä? Eli hankalalta teidän elämänne näyttää laserleikkauksen jälkeen.. Varokaa myös aivastamista!

hieno muuten, mut mulla ei ainakaan ollu lasik, vaan paljon isompi operaatio, ja vaarana saattaa olla silmän pinnan repeäminen ja sokeutuminen:P

• kun jotkut
        hahihahaiha kirjoitti:

hieno muuten, mut mulla ei ainakaan ollu lasik, vaan paljon isompi operaatio, ja vaarana saattaa olla silmän pinnan repeäminen ja sokeutuminen:P

ääliöt,jotka eivät tiedä asiasta yhtään mitään antavat tämmöisiä kommentteja! Kasvakaa aikuiseks!!!!

• tuonn
        kun jotkut kirjoitti:

ääliöt,jotka eivät tiedä asiasta yhtään mitään antavat tämmöisiä kommentteja! Kasvakaa aikuiseks!!!!

nyt iiihan vaan parjatakses minua, joka näkee n. kolme prosenttia kaikesta vakavan ja harvinaisen silmäsairauden vuoksi??? ainakin mun viestiin olit vastanu ton sonnan, että tungen sen takasin kurkkuus, loinen.

• sulle
        tuonn kirjoitti:

nyt iiihan vaan parjatakses minua, joka näkee n. kolme prosenttia kaikesta vakavan ja harvinaisen silmäsairauden vuoksi??? ainakin mun viestiin olit vastanu ton sonnan, että tungen sen takasin kurkkuus, loinen.

en sanonu sulle..mut ite oot kyl loinen ku tollai kommentoit..Xp eli takas taas..

• hehhah
        sulle kirjoitti:

en sanonu sulle..mut ite oot kyl loinen ku tollai kommentoit..Xp eli takas taas..

pah:D

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      169
      6901
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      62
      2452
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2138
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      61
      1271
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      353
      1244
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      1234
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      14
      1121
    8. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      970
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      958
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      957
    Aihe