miten on..silmäleikkauksen jälkeenhän pitää ottaa iisisti,mutta kuinka kauan ja saako sinä aikana harrastaa edes seksiä..?
tyhmä kysymys mutta erittäin tärkeä!=o)
kiitoksia asiallisista vastauksista!
silmäleikkaus ja seksi
13
5771
Vastaukset
- ole tyhmä...
Itse pidin varmuuden vuoksi paussia itse hommista 4,5kk. Pientä esihommaa kyllä, mutta ei kiihtymykseen asti. Mietin että paine saattaa silmässäkin nousta turhaa ja aiheuttaa jotain peruuttamatonta. Minulla näkö ihan jees. Jaksamista...
- ei kai
teille ole tehty kaihileikkausta vahingossa, kun pitää noin iso numero tehdä jostain seksistä..
- Katse kertoo
Ehkä ensiksi ei seksi tule mieleen. Mutta sitten, suraavana päivänä. Missään nimessä ei pidä kieltäytyä, jos itse sitä haluat.
Pyri kuitenkin olemaan perusasennoissa ja välttämään uusia/ennenkokemattomia jutskia. Varo silmien aluetta, jätä ne rauhaan ect.
Muuten ok. - Riikka E
...kunhan pidät huolen, ettet vahingossa hiero silmää tai purista sitä liian tiukkaan kiinni ja että silmään ei valu hikeä. Mulla oli leikkauksen jälkeen muistaakseni kolmen päivän tauko mutta ei SE läheskään niin rajua ollut, että olisi ollut mitään vaaratilannetta. :D
- tehtiin
iso operaatio. Riippuu varmaankin leikkauksesta, mutta, orgasmia kannattaa varoa, jos silmään on tehty lävistysleikkaus, tai pinnassa on haava, tai laser-viiltoja jne. (Ainakin, jos on nainen, ku pamppautuu koko keho:P)Ennen, kuin ne umpeutuu. Kyllä sitä sitten tietää milloin voi harrastaa seksiä. Jos saa jännittää silmää, ja liikutella sitä normaalisti, niin eiköhän sitä seksiäkin saa harrastaa. Pari viikkoa olisi hyvä varoaika. Paitsi laserleikkauksissa varmaankin voi aiemmin.
- spaatissa
ennen leikausta?koska saattaa tulla komplikaatioita, jos et ollut.paha jutska jos et ottanut selvää et voiko sekstailla ennen leikkaustakaan;)
- ulostaminen
jos teillä on kovalla vatsa, niin ette varmaan saa sitten pöntölläkään pungertaa, ettei lähde läpät irti silmistä? Eli hankalalta teidän elämänne näyttää laserleikkauksen jälkeen.. Varokaa myös aivastamista!
- hahihahaiha
ulostaminen kirjoitti:
jos teillä on kovalla vatsa, niin ette varmaan saa sitten pöntölläkään pungertaa, ettei lähde läpät irti silmistä? Eli hankalalta teidän elämänne näyttää laserleikkauksen jälkeen.. Varokaa myös aivastamista!
hieno muuten, mut mulla ei ainakaan ollu lasik, vaan paljon isompi operaatio, ja vaarana saattaa olla silmän pinnan repeäminen ja sokeutuminen:P
- kun jotkut
hahihahaiha kirjoitti:
hieno muuten, mut mulla ei ainakaan ollu lasik, vaan paljon isompi operaatio, ja vaarana saattaa olla silmän pinnan repeäminen ja sokeutuminen:P
ääliöt,jotka eivät tiedä asiasta yhtään mitään antavat tämmöisiä kommentteja! Kasvakaa aikuiseks!!!!
- tuonn
kun jotkut kirjoitti:
ääliöt,jotka eivät tiedä asiasta yhtään mitään antavat tämmöisiä kommentteja! Kasvakaa aikuiseks!!!!
nyt iiihan vaan parjatakses minua, joka näkee n. kolme prosenttia kaikesta vakavan ja harvinaisen silmäsairauden vuoksi??? ainakin mun viestiin olit vastanu ton sonnan, että tungen sen takasin kurkkuus, loinen.
- sulle
tuonn kirjoitti:
nyt iiihan vaan parjatakses minua, joka näkee n. kolme prosenttia kaikesta vakavan ja harvinaisen silmäsairauden vuoksi??? ainakin mun viestiin olit vastanu ton sonnan, että tungen sen takasin kurkkuus, loinen.
en sanonu sulle..mut ite oot kyl loinen ku tollai kommentoit..Xp eli takas taas..
- hehhah
sulle kirjoitti:
en sanonu sulle..mut ite oot kyl loinen ku tollai kommentoit..Xp eli takas taas..
pah:D
- Anonyymi
Olinkohan lukenu http://silmaleikkaus.com sta tai muualta, että 2-4vko leikkauksen jälkeen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446