Kolmitaajuuspuhelimia taitaa saada suht kohtuullisilla hinnoilla Suomestakin jo vai?? Mutta jos ostaa Suomesta puhelimen, eikä halua käyttää suomalaista liittymää (tulis prkl kalliiksi!), niin mites pitäis tehä. Saako jenkeistä sopivia sim-kortteja (lähinnä prepaid-tyylisiä), vai mites? Jos jollain muuten kokemuksia tällaisista asioista, ois kiva, jos voisitte infota pientä..
Kolmitaajuuspuhelin suomesta?
5
3542
Vastaukset
- nämä kännykkäasiat
Minulla on nelitaajuuspuhelin Suomesta ja liittymä Amerikasta. Ikävä kyllä en osaa sanoa noista prepaid-liittymistä. Jotenkin on sellainen mielikuva, että sellaisen ostaessaan siinä on puhelin mukana ja en tiedä voiko sen SIM-kortin sitten siirtää siihen Suomesta ostettuun puhelimeen. Olikohan tässä minun jutussa mitään järkeä, oon ihan pihalla :o).
- näin on
kännykät ovat vöh. 3 taajuus ja meinaatko soitella sillä kännykällä Suomeen? ei se ole sen halvempaa vaikka on jenkki kortti...soittaminen on aina kallista ja siihen löytyy parempia vaihtoehtoja jos meinaat tänne soittamista. Ja tietenkin jenkeissä oma kortti.
- soittelisin
jenkkien sisäisiä puheluita. ehkä ihan pikaisesti suomeen. mut siis tarkoitus oli vaan kysäistä, että sopivatko jenkkien kortit suomalaisiin puhelimiin?? koska en halua suomalaisella kortilla siellä soitella
- samsung ;)
soittelisin kirjoitti:
jenkkien sisäisiä puheluita. ehkä ihan pikaisesti suomeen. mut siis tarkoitus oli vaan kysäistä, että sopivatko jenkkien kortit suomalaisiin puhelimiin?? koska en halua suomalaisella kortilla siellä soitella
Hei,
Tassa pari linkkia joista voi olla apua.
http://www.wisegeek.com/what-are-unlocked-cell-phones.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/SIM_lock
- Jorette
...sanoa, että onnistuu. Prepaid-liittymiä myydään kampanja-hintaan, joka on suunnilleen sama kaikilla. Menet liikkeeseen, ostat haluamasi määrän arvoa, ja eikun langat kuumiksi.
Vaikka menisit USAhan pidemmäksikin aikaa, on prepaid ihan hyvä vaihtoehto, koska varsinaista puhelintiliä ei sovinnolla aukaista ilman paikallista sotua (vaikka lain mukaan pitäisi saada ilmankin), ja jos olet ilman paikallisia luottotietoja, joudut maksamaan panttia useampia satoja taaloja. Rahathan saa kyllä sitten joskus takaisin, mutta se on sitten maasta lähtiessä taas yksi paska asia hoidettavana.
Toisin sanoen, maksa puheluista kalliimpi hinta ja käydä pre paidia.
Valitse palveluntarjoaja, jonka verkko on vahva alueellasi, koska yhtä maankattavaa verkkoa ei ole. Lisäksi, varmista että verkko kuuluu kämpässäsi. Yleensä itse suosisin esim. VErizon tai Singular tyyppisiä isoja palveluntarjoajia.
Paikallinen puhelin on yleensä paska, ja laukeaa viimesitään vuoden sisällä. nimim. jenkkiluuriin puhuva
Muuten eikai mitään ihmeitä...sim kortit toimii ihan niinkuin Suomessakin.
J
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059