Kolmitaajuuspuhelin suomesta?

amerikapeipi

Kolmitaajuuspuhelimia taitaa saada suht kohtuullisilla hinnoilla Suomestakin jo vai?? Mutta jos ostaa Suomesta puhelimen, eikä halua käyttää suomalaista liittymää (tulis prkl kalliiksi!), niin mites pitäis tehä. Saako jenkeistä sopivia sim-kortteja (lähinnä prepaid-tyylisiä), vai mites? Jos jollain muuten kokemuksia tällaisista asioista, ois kiva, jos voisitte infota pientä..

5

3561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nämä kännykkäasiat

Minulla on nelitaajuuspuhelin Suomesta ja liittymä Amerikasta. Ikävä kyllä en osaa sanoa noista prepaid-liittymistä. Jotenkin on sellainen mielikuva, että sellaisen ostaessaan siinä on puhelin mukana ja en tiedä voiko sen SIM-kortin sitten siirtää siihen Suomesta ostettuun puhelimeen. Olikohan tässä minun jutussa mitään järkeä, oon ihan pihalla :o).

• näin on

kännykät ovat vöh. 3 taajuus ja meinaatko soitella sillä kännykällä Suomeen? ei se ole sen halvempaa vaikka on jenkki kortti...soittaminen on aina kallista ja siihen löytyy parempia vaihtoehtoja jos meinaat tänne soittamista. Ja tietenkin jenkeissä oma kortti.

• soittelisin

jenkkien sisäisiä puheluita. ehkä ihan pikaisesti suomeen. mut siis tarkoitus oli vaan kysäistä, että sopivatko jenkkien kortit suomalaisiin puhelimiin?? koska en halua suomalaisella kortilla siellä soitella

• samsung ;)

• Jorette

...sanoa, että onnistuu. Prepaid-liittymiä myydään kampanja-hintaan, joka on suunnilleen sama kaikilla. Menet liikkeeseen, ostat haluamasi määrän arvoa, ja eikun langat kuumiksi.
      Vaikka menisit USAhan pidemmäksikin aikaa, on prepaid ihan hyvä vaihtoehto, koska varsinaista puhelintiliä ei sovinnolla aukaista ilman paikallista sotua (vaikka lain mukaan pitäisi saada ilmankin), ja jos olet ilman paikallisia luottotietoja, joudut maksamaan panttia useampia satoja taaloja. Rahathan saa kyllä sitten joskus takaisin, mutta se on sitten maasta lähtiessä taas yksi paska asia hoidettavana.
      Toisin sanoen, maksa puheluista kalliimpi hinta ja käydä pre paidia.

Valitse palveluntarjoaja, jonka verkko on vahva alueellasi, koska yhtä maankattavaa verkkoa ei ole. Lisäksi, varmista että verkko kuuluu kämpässäsi. Yleensä itse suosisin esim. VErizon tai Singular tyyppisiä isoja palveluntarjoajia.

Paikallinen puhelin on yleensä paska, ja laukeaa viimesitään vuoden sisällä. nimim. jenkkiluuriin puhuva

Muuten eikai mitään ihmeitä...sim kortit toimii ihan niinkuin Suomessakin.

J

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      312
      8210
    2. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      2508
    3. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      45
      1545
    4. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      161
      1499
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      67
      1417
    6. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      20
      1166
    7. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      62
      1059
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      39
      1035
    9. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      41
      1031
    10. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      981
    Aihe