SIKAHINNAT

SAS/BLUE1

Suunnittelin reissua Mansesta Köpikseen
Ei ole pitkä lenotmatka mutta liput maksaisi 814 euroa.
Sillähän pääsee jo Bangkokiinkin saakka.

Avaisipa Ryanair pian sen suunnitellun
uuden basen Köpiksen lähellä (Roskilde) niin
melkovarmaan lentäisivät sieltä Tampereelle, nääs ;)

4

1429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halvemmalla

Finnair lennättää Tampereelta Hesan kautta
      Köpikseen jopa 215 eurolla.

• LLL

Sulla on ilmeisesti yksi tietty päivämäärä milloin voit lähteä, muuten en ymmärrä tota yli 800 eukkaa. Blue1 sivuilta löytyy esim.kesäkuussa alle 300,- hintaan tre-arlanda-köpis.

• tarjonnan laki..

kandee varmaan varata se halvempi finskin lento ...jos osaat sen verran aivojasi käyttää...ei se aina finnair kallein ole...vaan on tilaa reilusti koneessa ja kandee myydä ....minkä hinnan saa..

• Köpikseen

SAS:lla on Tampere-Kööpenhamina reitillä päivittäin kaksi lentoa: aikaisin aamulla ja iltapäivällä. Kapasiteetti on rajallinen ja lennot ovat liikematkalaisten suosiossa Kööpenhaminan hyvien jatkoyhteyksien vuoksi.

Mainitsemasi lento on kyllä poikkeuksellisen kallis. Hinnaston mukainen halvin normaalihinta on 49 e/suunta verot. Meno-paluun saa kaikkine maksuineen noin 150 eurolla. Kannattaa varata ajoissa. Lisäksi kannattaa tutkia mahdollisuus lentää Blue1:lla Tampere-Arlanda-Kööpenhamina. Jos Pulun sivut eivät anna hyvää hintaa. voi kokeilla lentojen varaamista erikseen: Tampere-Arlanda Blue1:n sivuilta ja Arlanda-Kööpenhamina
      jonkun halpalentoyhtiön sivulta (esim. FlyNordic tai Sterling).

Tuo SAS:n halvinkin hinta (vaikka se on ihan kohtuullinen) tuntuu kalliilta kun ajattelee, että Ryanair vie Tampereelta jopa Milanoonkin parilla kympillä/suunta. Joo, tosiaan jos Roskildesta tulee Ryanairin hubi, reitti sieltä Tampereelle on melkoisen varma lyhyen matkankin vuoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe