Laittaisitteko kokemuksia kuinka ovat sujuneet vuokraukset näiltä yksityisiltä vuokraajilta. Itselläni tekisi kovasti mieli vuokrata tällainen asunto vaikka viikoksi, mutta arveluttaa jos asiat ei menekkään niin kuin pitäisi ja jostain syystä jääkin tavaroineen kaupunkiin ja ei olekkaan kattoa pään päälle :)
T:Sarita
Kokemuksia
4
666
Vastaukset
- tarjolla
useita vaihtoehtoja "asunnoista". Vuokrataan siis apartementoksina=keittiö, olehuone, WC, pesuhuone, makuuhuone(-et)ja hinnat jopa edullisempia kuin hotelleissa. Olimme tällaisessa pääsiäisen aikaan viisi yötä ja valinta oli täysi 10. Talo pari vuotta vanha, aulassa H24 vartointi ja aivan keskustassa.
- vastauksesta...
Voitko kertoa oliko se vuokranantaja joku näistä ketä ilmoittelee tällä palstalla.
- vuokrannut
Viime elokuussa olimme viikon Budapestissa ja olimme vuokranneet asunnon täälläkin ilmoittavalta Pasilta - ja voin todella suositella! Homma toimii ja häneltä saa hyviä vinkkejä ym - ja avaimet mukaasi jo Suomesta. Asunto oli hyvällä paikalla.
Terveisiä vaan Pasille ja kiitos vielä kerran :)
(T: Elokuun 2006 2.vkon vuokralaiset)- ;)Pasi
Vau, olipa mukava lukea kiitoksenne. Kiitos siis teille ja oikein mukavaa kesää, itse lähden neljän tunnin päästä kolmeksi viikoksi "kotiin" Budapestiin.
Aurinkoisin terveisin
;)Pasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428