ilotytöt

kysympähän vaa

onko tietoo onko sb:llä ilotyttö mestoja??
ja jos ni mikä hintataso/tyttötaso

26

26953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on tietoa

      "ilotyttö mestoja"

      Joka ikisen hotellin yökerho...

    • sesiin

      Ota yhteyttä mafiaan. Niillä on kaikki kontaktit ja tiedot, sillä nehän sitä bisnestä pyörittää.

    • topsipuikko

      No heti kukkaiskadulta löytyy seksibaareja joista saa palveluja, ei kannata turhaan ostella muijille kalliita paukkuja pöytään vaan sanoo suoraan mitä haluaa. Palvelun tasosta en sano mitään kun en ole testannut. Lisäksi maksullisia on kyllä kimpussa esim illalla rantakadulla. Tyttöjä varmaan löytyy joka lähtöön mutta varmasti Bulgarian tytöt ovat yleisesti hiukan tasokkaampia/hoikempia kuin esim suomen matamit.

      Paras keskittyä ruotsalaisiin turisteihin..;)

      • pitkälle

        Nyt tuli pikkusen harhatoteamus. Ero on siinä Bulgarian naisissa ja suomalaisissa naisissa, että vaikka bulgaarihuorat ovat hoikkia, niiltä saat varmaan jonkinlaisen taudin. Harvoin suomalaiselta naiselta saa, vaikka onkin kaiken kokoisia laihoista pullukoihin. Siellä saat 100 eurolla koko viikon samalta huoralta, ostat ruoat, juomat ja pidät hotellissasi. Että sillai, tietoa on, mutta taudin sain minäkin silti, vaikka halvalla meni viikko.


      • harhatoteamus?
        pitkälle kirjoitti:

        Nyt tuli pikkusen harhatoteamus. Ero on siinä Bulgarian naisissa ja suomalaisissa naisissa, että vaikka bulgaarihuorat ovat hoikkia, niiltä saat varmaan jonkinlaisen taudin. Harvoin suomalaiselta naiselta saa, vaikka onkin kaiken kokoisia laihoista pullukoihin. Siellä saat 100 eurolla koko viikon samalta huoralta, ostat ruoat, juomat ja pidät hotellissasi. Että sillai, tietoa on, mutta taudin sain minäkin silti, vaikka halvalla meni viikko.

        Mikähän tuossa oli harhatoteamus? Totesinkin vain "tasokkuudella" lähinnä ulkomuotoa. Turha se on itkeä jos on tatti munassa. Mä en kyllä käsitä miten joku voi vaivautua roudaamaan samaa huoraa koko viikon mukana ja vielä maksamaan siitä, ostamaan safkat yms? En itse jaksaisi muijaa katella yhtä iltaa pitempään, enkä siitä kyllä maksa, kuten en tähänkään asti. Altaalta ja baareista kyllä löytää nuoria ja kauniita turistinaisia. Tosin voin kuvitella minkänäköinen ilmestys siellä näppiksen takana kirjoittelee..


      • Meininkiä
        harhatoteamus? kirjoitti:

        Mikähän tuossa oli harhatoteamus? Totesinkin vain "tasokkuudella" lähinnä ulkomuotoa. Turha se on itkeä jos on tatti munassa. Mä en kyllä käsitä miten joku voi vaivautua roudaamaan samaa huoraa koko viikon mukana ja vielä maksamaan siitä, ostamaan safkat yms? En itse jaksaisi muijaa katella yhtä iltaa pitempään, enkä siitä kyllä maksa, kuten en tähänkään asti. Altaalta ja baareista kyllä löytää nuoria ja kauniita turistinaisia. Tosin voin kuvitella minkänäköinen ilmestys siellä näppiksen takana kirjoittelee..

        Onkohan ne samat ukot,jotka arvostelee naisten käytöksestä turistikohteissa.Samat jutut niin Turkin,Bulgarian,Kreikan ym.ym keskustelupalstoilla.Miehet itse on vaan NIIN VIATTOMIA,kuten ylläolevista jutuistakin taas huomaa.Suomen naisten ei kuiteskaa näitten mustasukkaisten ja kateellisten miesten mielestä saisi pitää hauskaa lomareissuillaan.He itse ovat kuiteskin ihan toinen juttu.Paikalliset miehetkin suomipojan mielestä pitää näitä huvittelevia suomityttöjä pelkästään h...na.Mitähän mahtanevat paikalliset naiset useissa eri kohteissa suomipojasta ajatella.Etteivät vaan ymmärtäisi ja säälisi suomityttöjä?


      • etelänmiehet
        Meininkiä kirjoitti:

        Onkohan ne samat ukot,jotka arvostelee naisten käytöksestä turistikohteissa.Samat jutut niin Turkin,Bulgarian,Kreikan ym.ym keskustelupalstoilla.Miehet itse on vaan NIIN VIATTOMIA,kuten ylläolevista jutuistakin taas huomaa.Suomen naisten ei kuiteskaa näitten mustasukkaisten ja kateellisten miesten mielestä saisi pitää hauskaa lomareissuillaan.He itse ovat kuiteskin ihan toinen juttu.Paikalliset miehetkin suomipojan mielestä pitää näitä huvittelevia suomityttöjä pelkästään h...na.Mitähän mahtanevat paikalliset naiset useissa eri kohteissa suomipojasta ajatella.Etteivät vaan ymmärtäisi ja säälisi suomityttöjä?

        Hauskaa saa toki pitää, säälittävää on useiden naisten lapsellinen käsitys siitä että mies joka heihin "rakastuu" esim turkissa odottaa häntä siellä uskollisena, eikä hänellä ole ollut eikä tule olemaan muita naisia. On näitä nähty ihan tarpeeksi. Kierrätystavaraa nämä naiset näille miehille ovat, se pitäisi jokaisen naisen käsittää. Kuten sanoinkin ei hauskanpidossa mitään pahaa ole kunhan unohtaa ne lomaromanssien vakavuudet ja rakastumiset. Ei sitä seksilomaa tarvitse naistenkaan yrittää selittää sillä RAKASTUMISELLA.

        Itselläni on miespuolisia tuttavia sekä Suomessa että Turkissa, ja useilla heistä on monia tyttöystäviä, kihlattuja, ja monella vielä vaimo.


      • Elämän suola
        etelänmiehet kirjoitti:

        Hauskaa saa toki pitää, säälittävää on useiden naisten lapsellinen käsitys siitä että mies joka heihin "rakastuu" esim turkissa odottaa häntä siellä uskollisena, eikä hänellä ole ollut eikä tule olemaan muita naisia. On näitä nähty ihan tarpeeksi. Kierrätystavaraa nämä naiset näille miehille ovat, se pitäisi jokaisen naisen käsittää. Kuten sanoinkin ei hauskanpidossa mitään pahaa ole kunhan unohtaa ne lomaromanssien vakavuudet ja rakastumiset. Ei sitä seksilomaa tarvitse naistenkaan yrittää selittää sillä RAKASTUMISELLA.

        Itselläni on miespuolisia tuttavia sekä Suomessa että Turkissa, ja useilla heistä on monia tyttöystäviä, kihlattuja, ja monella vielä vaimo.

        Ilot ja surut on elämää.Jos ei tunne mitään,on kuollut.En minä ainaskaa ala suhteeseen,en suomalaisen,enkä minkäänmaalaisen,jos ei ole tunnetta mukana.Harva suomalaisten keskeinen suhdekkaa kestää,eikä siltä välttämättä kumpikaa osapuoli pitkää kestoa edes odota.Joskus viikon kestävä"rakkaussuhde" on antoisampi kuin 30 vuotta kestänyt avioliitto.Ei kaikki miehet tai naiset joka maassa ole renttuja tai tunteettomia.Hekin voivat rakastua ulkomaiseen täysin sydämin:)


      • Helluleena
        Elämän suola kirjoitti:

        Ilot ja surut on elämää.Jos ei tunne mitään,on kuollut.En minä ainaskaa ala suhteeseen,en suomalaisen,enkä minkäänmaalaisen,jos ei ole tunnetta mukana.Harva suomalaisten keskeinen suhdekkaa kestää,eikä siltä välttämättä kumpikaa osapuoli pitkää kestoa edes odota.Joskus viikon kestävä"rakkaussuhde" on antoisampi kuin 30 vuotta kestänyt avioliitto.Ei kaikki miehet tai naiset joka maassa ole renttuja tai tunteettomia.Hekin voivat rakastua ulkomaiseen täysin sydämin:)

        Kyllä, ainakin respan poika ruokatunnin ajaksi kun käy panemassa turistimammoja. Kyllä pitää olla elämän realiteetit sekaisin jos tosissasi kirjoittelet tuollaisia, viikon seksisuhde antoisampi kuin 30 vuoden avioliitto... ;)


      • Suomalaiselta naiselta
        pitkälle kirjoitti:

        Nyt tuli pikkusen harhatoteamus. Ero on siinä Bulgarian naisissa ja suomalaisissa naisissa, että vaikka bulgaarihuorat ovat hoikkia, niiltä saat varmaan jonkinlaisen taudin. Harvoin suomalaiselta naiselta saa, vaikka onkin kaiken kokoisia laihoista pullukoihin. Siellä saat 100 eurolla koko viikon samalta huoralta, ostat ruoat, juomat ja pidät hotellissasi. Että sillai, tietoa on, mutta taudin sain minäkin silti, vaikka halvalla meni viikko.

        Olen reissannut paljon, ja pitänyt monessa maassa kivaa paikallisten typyköiden kanssa. Yhdeltäkään en saanut mitään tauteja, kumi oli tietysti aina kuvioissa.
        Kunnes rakastuin kauniiseen suomalaiseen, todella missityyppiseen naiseen. Jo seurustelun alussa paljastui, että hänellä oli herpes, kondylooma ja klamydia, siis kaikki yhtäaikaa! Klamydia lähti pillereillä. Hänen taustastaan paljastui Rodos, ym. muita juttuja, joita moni suomalainen tytsy harrastaa. Hänkin kertoi aina käyttäneensä kumia jne. Että se siitä.


      • Daisi
        Suomalaiselta naiselta kirjoitti:

        Olen reissannut paljon, ja pitänyt monessa maassa kivaa paikallisten typyköiden kanssa. Yhdeltäkään en saanut mitään tauteja, kumi oli tietysti aina kuvioissa.
        Kunnes rakastuin kauniiseen suomalaiseen, todella missityyppiseen naiseen. Jo seurustelun alussa paljastui, että hänellä oli herpes, kondylooma ja klamydia, siis kaikki yhtäaikaa! Klamydia lähti pillereillä. Hänen taustastaan paljastui Rodos, ym. muita juttuja, joita moni suomalainen tytsy harrastaa. Hänkin kertoi aina käyttäneensä kumia jne. Että se siitä.

        Vaikea uskoa tuota. Oma kultani asuu Turkissa ja hän ei varmasti harrasta irtosuhteita kenenkään turistien kanssa, olen käynyt hänen luonaan jo 3 kertaa ja olemme rakastuneita. Kyllähän siellä varmasti hänen kimpussaan pyörii kauniita turistityttöjä mutta luotan kyllä häneen ihan täysin. Hän on luvannut tulla Suomeen heti kun mahdolista minun luokseni, ei kai hän tuollaisia lupailisi ihan huvikseen.


      • Sinkku
        Daisi kirjoitti:

        Vaikea uskoa tuota. Oma kultani asuu Turkissa ja hän ei varmasti harrasta irtosuhteita kenenkään turistien kanssa, olen käynyt hänen luonaan jo 3 kertaa ja olemme rakastuneita. Kyllähän siellä varmasti hänen kimpussaan pyörii kauniita turistityttöjä mutta luotan kyllä häneen ihan täysin. Hän on luvannut tulla Suomeen heti kun mahdolista minun luokseni, ei kai hän tuollaisia lupailisi ihan huvikseen.

        Kyllä on ympärillä niin paljon avioliittoja lyhyitäkin,joita pitää koossa lapset,yhteiset velat,elintaso,tottumus,rohkeuden puute,uhkailut ja kiristykset.Voisi niitten avioliittojen naisille,jotka elävät kenties lähes seksittömässä liitossa tehdä hyvää kunnon loma vaikka Bulgariassa hauskaa pitäen.Voisi sitten ankeassa arjessa muistella vuosikausia IHANAA LOMAA ja tehdä siitä vaikka jokavuotinen tapa.Taatusti antoisampaa kuin se ankea arki.Onhan niitä hyviäkin liittoja,mutta harvemmassa.Ainaskin missä hyvä seksielämä.Sitten vielä,kuinkahan moni mies em.liitoissa ollut uskollinen?Varmaan naisten uskollisuus ja uhrautuvaisuus itsensä kustannuksella huomattavasti yleisempää.


      • on rakastunut...
        Daisi kirjoitti:

        Vaikea uskoa tuota. Oma kultani asuu Turkissa ja hän ei varmasti harrasta irtosuhteita kenenkään turistien kanssa, olen käynyt hänen luonaan jo 3 kertaa ja olemme rakastuneita. Kyllähän siellä varmasti hänen kimpussaan pyörii kauniita turistityttöjä mutta luotan kyllä häneen ihan täysin. Hän on luvannut tulla Suomeen heti kun mahdolista minun luokseni, ei kai hän tuollaisia lupailisi ihan huvikseen.

        Kyllä suomityttöä on taasen pantu retkuun. Buahahaa, buahahaaa.. Luuletko tosiaan, että ihastuksesi on sulle uskollinen? Kuinka jotkut voivatkaan olla noin tyhmiä.


      • Kuison?
        on rakastunut... kirjoitti:

        Kyllä suomityttöä on taasen pantu retkuun. Buahahaa, buahahaaa.. Luuletko tosiaan, että ihastuksesi on sulle uskollinen? Kuinka jotkut voivatkaan olla noin tyhmiä.

        Oletko ITSE uskollinen,kysynpä vaan????


      • donk
        Daisi kirjoitti:

        Vaikea uskoa tuota. Oma kultani asuu Turkissa ja hän ei varmasti harrasta irtosuhteita kenenkään turistien kanssa, olen käynyt hänen luonaan jo 3 kertaa ja olemme rakastuneita. Kyllähän siellä varmasti hänen kimpussaan pyörii kauniita turistityttöjä mutta luotan kyllä häneen ihan täysin. Hän on luvannut tulla Suomeen heti kun mahdolista minun luokseni, ei kai hän tuollaisia lupailisi ihan huvikseen.

        Ihan idiootti voi olla vapaasti


    • ...

      Esitän kysymyksen ihan mielenkiinnolla, en vttuillakseni: ettekö te turistimiehet muuten saa vai mikä siinä huorassa sitte viehättää?

      • zupit

        Naisena et ehkä ymmärrä että ei se huora ole huonompi vaihtoehto vaikka niin haluat ehkä ajatellakin. ;) Kaikelle on aikansa ja paikkansa, ja tarkoituksensa. Yön kun on pannut ruotsalaista teiniä ja hankkiutunut siitä eroon, ei jaksa tuhlata aikaa aamupäivänaisen etsimiseen, panot huoran kanssa ja kavereiden kanssa juomaan esim.

        Miksi sitten esim Tunisiassa ja Turkissa turistinaiset sekaantuvat paikallisiin mieshuoriin? Jännitystä elämään?


      • Vain

        tässä kertoo!
        Olen kokeillu Yhdysvalloissa itä/länsirannikolla,Brasiliassa,Thaimaassa,Kiinassa,Meksikossa,Tenerifalla,Barseloonassa,Rodoksella;"suomessa"(kymmeniä kertoja),Pariisissa,Lontoossa ja Jopa Padasjoella(juhannus karkeiloissa ystäväni matkaveneessä) maksullisia naisia ja voin puhtaalla omalla tunnolla sanoa että kumia on käytetty,tauteja ei ole ollut ja lopuksi mies 90%:sesti käyttää maksullisia koska se on "ostos" ei sen kummempaa eli "nyytit tyhjiksi ja eteen päin"..JA PISTE!!!!


      • Anonyymi

        Kaikki ei osaa sitä ns seurustelua. Kyse on siinäkin seksistä. Nainen säännöstelee ja rajoittaa miehen seksiä. On hankala, päläpättää joutavia eikä anna. Muuta kuin ainaisen pahan olon.


    • kokeilu mieles...

      eli millasia huoria sieltä löytyy? ja hintataso ja niiden ulkonäkö tai taso muutenkin?

    • Reissaaja.

      Fiksumpi voisi kysyä, että missä ei ilotyttöjä olisi. Eikä tuohon kai kukaan pystyisi vastaamaan, sillä näitä intiimipalveluja tarjoavia yrittäjiä on joka paikassa.

      Toinen yhtä tyhmä kysymys on tuo hinta. Se kun määräytyy niin asiakkaan kuin markkinatilanteenkin mukaan. Ns oikeaa hintaa ei ole olemassakaan. No, naisturisteilla tämä on paljon simppelimpää.

      Sunnu Beachillä on oikein pari seksipaikkaa tai -baaria. Muualla pitää lähteä hieman rannasta ylöspäin kävelemään.

    • jepjepjee

      No tyttötaso on tosiaan aika alhainen eli niitä mustalaismuijia siellä ilotyttöinä pyörii, koskaan en oo nähny bulgarialaista naista Sunny Beachillä itseään myymässä. Turistien on tietysti vähän hankala erottaa, että onko mustalainen vai aito bulgaari mutta kun olet siellä hotellissa niin vertaa varsin siivoojan ja esim respatytön ihon väriä niin huomaat, että aidot bulgaarit on paljon vaaleampia verrattuna mustalaismuijiin. Mutta melkein helpommin saa ja ilmaiseksi britti tytöiltä, jotka kulkee puolialastomina muutenkin siellä rantakadulla.

      • kallekusti

        ei ollu yhtään huoraa mailla halmein vielä toukokuun alussa kultahietikolla.


      • piukat molemmissa
        kallekusti kirjoitti:

        ei ollu yhtään huoraa mailla halmein vielä toukokuun alussa kultahietikolla.

        Taatusti ihme jos pystyt illalla kävelemään Sofian la sipkan välistä katua ettei ole usempi jo kaulassasi ja hinnat ovat 10- 50 euroon nättejä nuoria. Ei mustalaisia. Kultahietikolla siis! Synny Beachilla rantakadulla sama meininki jo aamulla 09,00 jälkeen älä kiirehdi! seisoskele ja katsele kyllä sirosääret sinut löytää!!!


    • Anonyymi

      Pääseekö Bulkariaan ilman koronapassia? Rokotetteita en ota ja paIjaalla vetelen.

    • Anonyymi

      Viimeistä päivää vedellen kuin..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      561
      4140
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3474
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3110
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      166
      2397
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2250
    6. 231
      1719
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1427
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1310
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1110
    Aihe