Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ihottumaa aloe verasta?

Käsi-ihottuma

Voiko Aloe vera-juoma aiheuttaa käsi-ihottumaa?

Olen ihottumaan taipuvainen, mutta ihottuma oli poissa pari kuukautta ja alkoi melkein heti aloe veran käytön aloittamisen jälkeen. Olen käyttänyt kohta pari viikkoa aloe veraa. Vai onko tämä elimistön puhdistautumista?

Kiitos vastauksista.

10

4268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N-I-M

      Aloe Vera aiheuttaa 1 henkilolle miljoonasta ihottumaa, jolloin iholle tulee sellainen kolikon kokoinen lantti.

      Jos ihoosi on tullut sellaisia pienia "nappyloita" niin se tarkoittaa sita etta kehosi kuona-aineet ovat alkaneet liikkua ja poistuvat elimistostasi. Tata tapahtuu esim kasvoissa. Myos yleensa tassa vaiheessa hikoillaan paljon.

      Ihottuma tarkoittaa, etta Aloe toimii.
      Juo sita noin 3kk ja sen jalkeen olo pitaisi olla mita mahtavin ja iho ihanan puhdas.

      • Käsi-ihottuma

        Käsissä on tosiaan näppylöitä, kuivia länttejä ja kutinaa. Ja hikoilu on tosiaan lisääntynyt!

        Kiitos vastauksesta.

        T:Parempaa ihoa odotellessa...


      • N-I-M
        Käsi-ihottuma kirjoitti:

        Käsissä on tosiaan näppylöitä, kuivia länttejä ja kutinaa. Ja hikoilu on tosiaan lisääntynyt!

        Kiitos vastauksesta.

        T:Parempaa ihoa odotellessa...

        Ei mitaa. Jatka vaan juomista. Kylla se siita paranee. Itse olen juonut aloeta kohta 4 vuotta ja aion juoda loppuikani on siita sen verran ollut terveydellista hyotya..


      • tietää lisää

        Mitä merkkiä juot? Onko näissä eroa halvimman ja kalliimman välillä?


      • Anonyymi
        N-I-M kirjoitti:

        Ei mitaa. Jatka vaan juomista. Kylla se siita paranee. Itse olen juonut aloeta kohta 4 vuotta ja aion juoda loppuikani on siita sen verran ollut terveydellista hyotya..

        Syöty Aloe Vera voi aiheuttaa ongelmia maksan kanssa.
        Lähde: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK548634/


    • nnnniiiiinnnaaaa

      voi olla allergiaa. Tai sitten ei liity aloe veraan mitenkään.

      Itsellä aloe vera aiheuttaa todella kivuliaan, kutisevan ja polttavan ihottuman, kuin pieniä vesikelloja.

      Tosin tämä vain voiteista yms, sisäisesti en ole kokeillut.
      Olipa tuskaista sillon joskus 10-15 v sitten, kun aloe "tuli", ja sitä tuntui olevan jokaikisessä voiteessa ja saippuassa, kun ei aurinkorasvaakaan meinannut löytyä ilman aloe veraa..

      • nnnniiiiinnnaaaa

        Kannattaa varmaan kokeilla olla jonkin aikaa ilman, ja katsoa häviävätkö oireet, ja sitten kokeilla uudestaan, ja katsoa palaavatko oireet.


    • telinevoimistelija poika

      osta monivitamiini tabletteja ja c-vitaa 1000mg vrk kalaöljyä 5 g vrk helokkia joka päivä ja msm valmistetta niin iho on hyvä

    • yhteyttä

      siihen ihmiseen keneltä olet mehun ostanut hän kertoo ja opastaa sinua.

    • Anonyymi

      Aloe vera eli lääkealoe voi olla haitallista syötynä koska se voi alkaa rasittamaan maksaa liikaa.
      Lähde: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK548634/

      Aloe vera on myös allergisoiva. Itsellä siitä tuli kurkku kipeäksi ja huulet alkoivat punottamaan ja kirvelemään kun käytin huulirasvasta jossa on aloe veraa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2277
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1384
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe