Voiko Älvsbytalon tilata ilman
-tapetteja
-muovimattoja
-keittiökaappeja
-pesu- ja kodinhoitohuone pintoja
-saunan lauteita ja pintoja
Miten Älvsbytaloon laitetaan vesikiertoinen lattialämmitys?
Minne kannattaa Älvsbytalossa sijoittaa kaukolämpölaitteet?
Jäykistääkö lautalattia lattiarakenteita? ( Siis oikea paksu lautalattia. Olen muutamassa käynyt ja lattia on tuntunut hieman huteralta..)
Voiko ulkolaudoitusta "kustomoida" jo tilauksessa?
Oletteko itse "tuunanneet" ulkonäköä esimerkiksi moderninmpaan suuntaan?
Mitäköhän minä vielä keksisin kysyttävää... No eiköhän ne olleet tuossa : ) (tältä erää)
Ja asiallisia vastauksia, kiitos.
Kysymyksiä Älvsbytaloihin liittyen
3
2289
Vastaukset
- wastaus
Eikö kysymyksiisi saisi varmemman - siis paremminkin 100 % varman vastauksen suoraan talotoimittajalta?
- saa varmasti
Varmasti saa. En vain saanut myyjää kiinni. Kysymykseen vastaajilta saa myös todennäköisesti kommenttia muutoksien ja varustetason kannattavuudesta.
- kaupan suunnittelija
Ei saa lattialämmitystä kuin pesuhuoneen tiloihin. Siellä olevia muovimattoja ei saa vaihtaa laattoihin kuin vuoden kuluttua kaupasta. takuu vuosi? Liikkuukohan perustukset?
Ei saa vaihtaa juurikaan huonejärjestysta, olen katsellut Etelätär taloa ja 100.ooo noin maksaa avaimet käteen, itse täytyy jotain tehdä, maansiirtotyöt, ei muuta ja maalata ulkoa.
Näin kauniin Ä-talon, upeat lautalattiat, koneellinen ilmastointi ja takka.Mutta ne muoviseinät ja muovimatot saunatiloissa tökkii.Nykyaikana haluaa jokainen varmaan laatat.
Kysy myyjältä, sain todella hyvät asialliset tiedot.Toimitus-ym ehtoineen, 11 viikkoa ennen toimitusta pitää olla rahoituspaperi valmiina, samoin haettuna luvat, ne muuten maksetaan itse, ei kuulu pakettiin.Harkitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?903939- 252196
- 2002100
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell971764PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3641595Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo161283Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale941209- 1041201
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321025Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72946