Bi Cafe?

Peppitossu

miks täällä ei kukaan koskaan chattaile tuolla cafeessa?
onks kaikki tuolla lepakkopuolen keskusteluissa?

Missäs kaikki bi- miehet on?
Onks tämä vain naisten bi osasto?

9

1134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on,

      gay chatissa ja bi naiset on lesbo chatssa, se missä bi miehet ja naiset ovat yhdesä on varmaan omissa avioliitoissaan,,ai ,,ei sielläkään muuten. Kysymys siis onkin, miksi bi:t ei pidä toistensa seurasta?

      • Peppitossu

        voi jukra..tosi erikoista.

        mä en ole avioliitossa, enkä aio mennä,mutta silti musta olis nastaa jutella miestenkin kanssa täällä.
        mitähän gay palstalla tykättäs jos menisin vokotteleen niitten bi miehiä sinne ;)
        hahhhhhahaaaaaa


      • orora
        Peppitossu kirjoitti:

        voi jukra..tosi erikoista.

        mä en ole avioliitossa, enkä aio mennä,mutta silti musta olis nastaa jutella miestenkin kanssa täällä.
        mitähän gay palstalla tykättäs jos menisin vokotteleen niitten bi miehiä sinne ;)
        hahhhhhahaaaaaa

        Samaa olen miettinyt peppiseni, olispa siellä cafessakin joskus porukkaa.

        Ja tolle toiselle... Kyllä mä luulen että bi't toisistaan pitää mutta en sitten tiedä miksi ne niin harvoin saa järjestäydyttyä omaksi ryhmäkseen.

        Surullista, kun itse haluaisin nimenomaan kaltaiseni, bi-naisen. Ei sillä että lesboissa mitään vikaa on, mutta bissejen on helpompi ymmärtää mua. Ei ole paineita olla jotain mitä ei ole.

        Ja kumminkin haluaisin tytön ;)


    • Villikeiju

      Tosin en ole tämän palstan chatissa käynytkään, joten voihan se olla vilkas, mutta ilmeisesti ei ole koska sanot noin. Keskustelupalstat ovat hauskempia ja niihin on helpompi kirjoittaa muun tekemisen ohessa.

      • Peppitossu

        siellä lesbojen chatissa..keski-ikä vissiin 17 v tai muuten tosi incide juttuja josta en ymmärrä mitään kun siellä ei käytetä kokonaisia lauseitakaan.huvittavaa lähinnä.
        totta että ovat tylsiä.


      • Villikeiju
        Peppitossu kirjoitti:

        siellä lesbojen chatissa..keski-ikä vissiin 17 v tai muuten tosi incide juttuja josta en ymmärrä mitään kun siellä ei käytetä kokonaisia lauseitakaan.huvittavaa lähinnä.
        totta että ovat tylsiä.

        Mutta kuulostaa aika rasittavalta.


    • missä MIEHET?

      niin harvoin MIEHET eksyvät tälle palstalle. Olis kiva kuulla MIESTEN ... joten MIEHET palstalle mars!

      • Anonyymi

        Bi-miehillä on vaikeampaa, kun kasvojen menetys olisi tuskainen paikka.
        Homotkin ovat kovia juoruilemaan, niin se on aina riski, kulkeeko tieto kaikkialle sisäpiireissä ja siitä eteenpäin.


    • Just niin kunhan sisälle pääsisin !

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      829
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      62
      746
    4. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      502
    Aihe