Retak'h kultti

Rederex Omen

No niin, siellä toisessa keskustelussa oli vähän sähläkkää mutta ei anneta sen häiritä. ;)

Retak'h kultista vähän.

Sisäänpääsy vaatimukset.

- Älä ole idiootti. (Eli vaikkapa nyt sellainen ärsyttävä tyyppi joka kiusaa ja ärsyttää tahallaan ja tekee pahan tekoja kokoajan melkein, yleensä nämä idiootit iskevät kyntensä ja hampaansa niihin henkilöihin jotka ovat heikkoja.) Kai te ymmärsitte mitä tarkoitin, jos suomenkielellä sanotaan suomalaisesti niin se on "kusipää".
-=_=_0_0-=-=0_0_00==_=_=_=_=_=_=_=_0-0=-=0=-=_=-0_=

Mitä jäseniä kultissamme on???

HulluViisas Eli hullusta viisaaseen. Siltä väliltä tai päästä. :P

Miksi tämä kultti on perustettu???

Tämä kultti perustettiin sen takia että tästä maailmasta tulisi parempi paikka asua.

Mitä hyötyä tästä kultista on???

Hyötynä on se että voimme parantaa planeettamme sosiaalisuutta ja vähentää taikka lopettaa kokonaan sodat. Syrjintä toisia kohtaan vähenee tai loppuu kokonaan. Vittuilu vähenee. Ja monet muut asiat parantuvat, mitä onkaan parantamista tällä planeetalla.

Perustuuko tämä kultti uskomuksille tai uskonnoille, esim jumalaan tai muuhun???

Ei.

Mihin sitten tämä kultti perustuu???

Maailman parantamiselle. When there is peace, there is then love and happiness around the world.

Maksaako kulttiin liittyminen.

Ei.

Miten liityn kulttiin.

Parhaiten tietää kuka on liittynyt kulttiin jos joku rekisteröi nimimerkkinsä ja sanoo jossakin, liityn Retak'h kulttiin. Voitte myös kaduilla sekä periaatteessa missä vain liittyä Retak'h kulttiin (Muistakaa kuitenkin aina sanoa jos haluatte liittyä tähän kulttiin niin sanokaa "Minä liityn Retak'h kulttiin). Mutta muistakaa että idiootit potkitaan ulos kultista kun ei idiootit oikein paranna yhtään maailmaa, olen itse seurannut maailmanmenoa ja idiootit eivät ole planeetastamme tehnyt vielä yhtään parempaa paikkaa, tällä hetkellä idioottien vuoksi planeettamme on tälläinen "Idiotic Planet". :D

Miten sovimme maailmanparantamisen työvuorot???

Kaikki parantaa maailmaa omalla tavallaan Retak'h kultin jäsenenä.

Mikä on galaktinen yhteisö ja miten se liittyy Retak'h kulttiin???

Galaktinen yhteisö on ne jotka on tähtienvälisten eri rotuja jotka matkaavat avaruudessa. Minäkin pian liityn tähän galaktiseen yhteisöön.

Onko tästä kultista hyötyä avaruudessa???

No tämä kultti esim edistää yhteiskunnan rakentumista, koska avaruudessa on paljon liittoumia, niin tämä kultti on periaatteessa yksi liittouma joka voi liittoutua muiden liittoumien kanssa liittoutumana. Eli yhteiskunta voi rakentua eri liittoumista tai liittoumasta, joten liittoutuminen muiden liittoutumien kanssa edistää taas sitä että uusi liittouma liittoutuneena lisää yhteiskunnan kasvumäärää. Mutta vaikka liittoutuminen lisää yhteiskunnan kasvumäärää, silti on hyvä katsoa ensin että minkälainen tämä itse liittouma on joka haluaa liittoutua oman liittouman kanssa.

Jos itse oma liittouma liittoutui idioottien liittouman kanssa, eli vaikkapa tämä liittouma haluaa nyt tehdä orjia Retak'h kultin jäsenistä, niin silloin vastaamme samalla mitalla takaisin ja pakotamme ne pakenemaan. Mutta sitten kun ovat paenneet pois alueeltamme, sitten jatkamme taas elämää. Me tulevaisuudessa pyrimme rakentamaan teknologiaa jonkalaista ei olla ennen nähty. Silloin kun ollaan liittoutuneena jonkun toisen liittouman kanssa niin emme jaa teknologiaa heille, koska kulttimme ei tue teknologian jakamista millään tavalla, koska joku voi sitten käyttää teknologiaamme väärään, kaikenlaisiin pahuksiin esim, taikka itse teknologian rakentajaa vastaan.

Onko tämä kultti järkevä kultti???

No ei maailmanparantaminen ainakaan kuulosta tyhmältä joten ainakin järkevältä kultilta näyttää.

Onko kultillanne johtajia???

Eipä oikeastaan ainakaan vielä, kultin eri asioista päätetään yleensä äänestämällä.

Siinä oli jotakin meidän kultistamme, lisäilen sitä mukaan juttua tänne kun on jotakin juttua. ;)

Tervetuloa Retak'h kulttiin, hyvää kesälomaa kaikille. ;)

10

522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arjalainen

      "Galaktinen yhteisö on ne jotka on tähtienvälisten eri rotuja jotka matkaavat avaruudessa. Minäkin pian liityn tähän galaktiseen yhteisöön."

      Joku hirveä rotujen sekasotku? Ei kiitos! Elämme jo sellaisella planeetalla, Retak´h kultti tekee tästä paikasta vain entistä pahemman.

      • nii....

        Kyl minustaki se argentumkultin planeetta ol mukavampi, siel ei ollu hyttysii eikä sossui.


      • Rederex Omen
        nii.... kirjoitti:

        Kyl minustaki se argentumkultin planeetta ol mukavampi, siel ei ollu hyttysii eikä sossui.

        Tämäkin maapallo ja kaikki maapallon kansalaiset siirtyvät galaktiseen yhteisöön ehkäpä näiden 20 vuoden sisällä jo. Myös te 2. Olemmehan mekin yksi rotu, miksei toista rotua saisi olla. No muukalaispelkoa teillä taitaapi olla. ;)


      • Rederex Omen
        Rederex Omen kirjoitti:

        Tämäkin maapallo ja kaikki maapallon kansalaiset siirtyvät galaktiseen yhteisöön ehkäpä näiden 20 vuoden sisällä jo. Myös te 2. Olemmehan mekin yksi rotu, miksei toista rotua saisi olla. No muukalaispelkoa teillä taitaapi olla. ;)

        Jos olette vähän vielä ymmällään asiasta niin sanon tämän.

        Galaktinen liitto ja Galaktinen yhteisö on eri asia.

        Galaktinen liitto - Se on liitto.
        Galaktinen yhteisö - Se on yhteisö niinkuin me olemme tällä hetkellä maan yhteisö.


      • Priest of the Aurum
        Rederex Omen kirjoitti:

        Jos olette vähän vielä ymmällään asiasta niin sanon tämän.

        Galaktinen liitto ja Galaktinen yhteisö on eri asia.

        Galaktinen liitto - Se on liitto.
        Galaktinen yhteisö - Se on yhteisö niinkuin me olemme tällä hetkellä maan yhteisö.

        Edustatteko te Galaktista Liittoa?! Tietäkäätten, että Minä en suvaitse sellaista! Vuosia sitten Pyhä Aurum-kultti pakotti GL:n luopumaan rienaavista viesteistään Jippii.forumin rajatieto-osiossa! Tarpeen vaatiessa teemme sen uudelleen!


      • täysvaltaisena lähettiläänä
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Edustatteko te Galaktista Liittoa?! Tietäkäätten, että Minä en suvaitse sellaista! Vuosia sitten Pyhä Aurum-kultti pakotti GL:n luopumaan rienaavista viesteistään Jippii.forumin rajatieto-osiossa! Tarpeen vaatiessa teemme sen uudelleen!

        käsken kaikkia osapuolia hautaamaan sotakirveensä ja liittymään yhteen taistelussa imppeeriumia vastaan.
        H Seldon


      • kansalaisena
        täysvaltaisena lähettiläänä kirjoitti:

        käsken kaikkia osapuolia hautaamaan sotakirveensä ja liittymään yhteen taistelussa imppeeriumia vastaan.
        H Seldon

        olen muuten samaa mieltä Seldonin kanssa, mutta taistelu ei kuulu kielenkäyttöömme eikä myöskään käytännön toimintamalleihimme. Turvaudumme minimoituun voimankäyttöön vain silloin, kun meitä suoranaisesti uhataan. Me emme liitä maailmoja Kulttuuriin, kuten impeerium tekee. Kulttuuriin pääsyä anotaan poikkeuksetta siinä vaiheessa, kun uusi sivilisaatio on tutustunut Kulttuuriin riittävästi. Olemme avoin ja kuitenkin ylivoimainen mahti koko universumissa.
        Olen itse epäillyt, että olemme säätiön jälkeläisiä. Varmaa näyttöä ei ole, mutta aikavääristymä antaa siihen mahdollisuuden.


      • Rederex Omen
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Edustatteko te Galaktista Liittoa?! Tietäkäätten, että Minä en suvaitse sellaista! Vuosia sitten Pyhä Aurum-kultti pakotti GL:n luopumaan rienaavista viesteistään Jippii.forumin rajatieto-osiossa! Tarpeen vaatiessa teemme sen uudelleen!

        Galaktinen liitto ja Retak'h kultti on eri asia.

        Galaktinen liitto - Oma liitto.

        Retak'h kultti - Oma liitto.

        Galaktinen yhteisö - Sitä mukaan kaikki liittyvät tähän kun maailma muuttuu. Eli sinäkin aurumi liityt tähän kunnes avaruusmatkailu sinulle lähenee. Eli siis galaktisten välinen avaruusmatkailu. Meidän nykyinen avaruusmatkailu on maanläheistä vielä ettei vielä olla galaktista yhteisöä.


      • vapaa kansalainen
        Rederex Omen kirjoitti:

        Galaktinen liitto ja Retak'h kultti on eri asia.

        Galaktinen liitto - Oma liitto.

        Retak'h kultti - Oma liitto.

        Galaktinen yhteisö - Sitä mukaan kaikki liittyvät tähän kun maailma muuttuu. Eli sinäkin aurumi liityt tähän kunnes avaruusmatkailu sinulle lähenee. Eli siis galaktisten välinen avaruusmatkailu. Meidän nykyinen avaruusmatkailu on maanläheistä vielä ettei vielä olla galaktista yhteisöä.

        Seuraava vapaaehtoistyöpaikkani on kuulemani mukaan Tellus. Harkitsin jo vapaaehtoistyöni lopettamista kuullessani seuraavan kohteeni. Olen kansalaiseksi poikkeava yksilö. Haen psykokarttani mukaan poikkeuksellisia haasteita. Silti Tellus nykymenoineen saattaa olla minullekin ( barbaariafriikille, niinkuin hyvä ystäväi viiden vuosisadan takaa, minua määritteli) liikaa.
        Minulla on parikymmentä Telluksen vuotta aikaa harkita. Toista yhtä hullua tuskin Kulttuurista löytyy. Kulttuuri on aidosti vapaa. Joko tulen tai sitten saatte tuhannen vuotta lisäaikaa tuhota toisenne tai kehittyä eteenpäin edes sen verran, että kukaan itseään kunnioittava Kansalainen lähtisi kymmenien Telluksen vuosien pestille planeetallenne.
        Yrittäkää pärjäillä Aurumienne ja muiden vastaavien kanssa.
        Tulen jos tulen.


    • Anonyymi

      Kultti vai kenties yhteisö? Kenties sanaseka väärinkirjoitus senat sekasen.

      Yhteisö on toiselta nimeltään liitto. Kulttia ei voi olla jos ei ole johtajia, vasta sitten kun joku luo pyramiidin eli elitismin ja sinne ylimpään kerrokseen tupsahtaa joku kajahtanut, niin se on vasta sitten kultti, muuten se on yhteisö, eli liitto jossa siihen liittyneet jäsenet toimivat keskenänsä yhteistyössä eikä kukaan ole kenenkään alainen, eli ei johtajia, koska vasta kun johtajia tulisi niin sitten se menisi sinnepäin että jäsenet olisivat aina jonkun alaisia, eli orjia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe