Jostain kuulin, että kortisoli olisi niinkuin hormoonien vasta-aina tavallaan.. tai jtn. Eli syökö joku tai on syönyt pitkään kortisolia sisältäviä lääkkeitä, kuten vaikka kortisonia (eiköhän sitä käytetä tulehduksiin..)? niin.. ja miten se on vaikuttanut kuukautiskiertoon.. onko jäänyt pois kuukautiset tai tulee harvoin tms.? jepss. Pohdiskelen tässä vaan.. omat kuukautiset ollu ihan sekasin ja poissa yms.. eli mäkin alan kohta oleen ihan sekasin tän asian kanssa. :/
kuukautiset + kortisoni(kortisoli)
5
5395
Vastaukset
- oma kokemus......
kortisonia jo kohta 14 vuotta ja menkat on edelleen säännölliset. Eli ei ainakaan ole mulla vaikuttanut yhtään mitään.
- kuuks
okei.. hhmm. no ehkä tää sitten johtuu jostakin muusta tai jotain.
- .....................
kuuks kirjoitti:
okei.. hhmm. no ehkä tää sitten johtuu jostakin muusta tai jotain.
mä kans käytän kortisonia ja mulla tulee menkat liian usein, kierto on siis hyvin lyhyt..olen myös miettinyt kortisonin mahdollisuutta ongelmaan. Ehkä me reagoimme eri lailla, ihmiset ovat yksilöitä. Eli voisi olla syy? mene ja tiedä :)
- kuuks
..................... kirjoitti:
mä kans käytän kortisonia ja mulla tulee menkat liian usein, kierto on siis hyvin lyhyt..olen myös miettinyt kortisonin mahdollisuutta ongelmaan. Ehkä me reagoimme eri lailla, ihmiset ovat yksilöitä. Eli voisi olla syy? mene ja tiedä :)
niin.. hitto. ehkäpä. 50 päivää vaan ei tosiaankaan taida olla normaali väli.. :/
- Anonyymi
Luin, että kortisoni voi vaikuttaa veren hyytymiseen eli miten siis menstruaalivuotoon…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747544Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583183- 372456
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj72080Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto332022- 211950
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151663- 601609
- 181579