Aurum on

plagiaatti

13

638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Priest of the Aurum

      Miten niin me muka olemme "plagiaatti"? Emme taatusti ole! Tietäkäätten, että Pyhä Aurum-kultti on kaikkien maailman uskontojen esikuva, sillä olemmehan olleet olemassa jo kaksikymmentä vuosituhatta! Tuo linkki todistaa vain sen, että Pyhä Kultistinen Tietoutemme on leviämässä kaikkialle Internetiin!

      Kuten huomaatte, alamme jo olla kuuluisa kultti! Pyhien Opinkappaleidemme mukaisesti itse Internet muutetaan Pyhän Tietoutemme työkäluksi ennen toista heimoydinsotaa!

      • kaveri!

        Sinua ei näemmä helposti lyödä! Olit yli vuorokauden hiljaa lyötynä kun täällä paljastettiin että "Aurum Kulttisi" on täys plagiaatti. Sitten kokosit itsesi, nousit jälleen, ja sepitit selityksen. Kova olet! Halleluja!


      • kuinka sitkeä
        kaveri! kirjoitti:

        Sinua ei näemmä helposti lyödä! Olit yli vuorokauden hiljaa lyötynä kun täällä paljastettiin että "Aurum Kulttisi" on täys plagiaatti. Sitten kokosit itsesi, nousit jälleen, ja sepitit selityksen. Kova olet! Halleluja!

        Olen seurannut Sarkun löpinöitä jo yli kaksikymmentä vuosituhatta ja aina se vaan jaksaa toistella sitä samaa. Nuolenpääkirjoituksissa, hieroglyyffeissä, etruskien vanhoissa kertomuksissa vain tuoreimpia mainitakseni. Välillä saattaa olla vuosituhat;pari hiljaista ja sitten se taas iskee. Sitkeä sissi on Saruman, sillä hänestä kai taaskin lienee kysymys.
        G


      • Priest of the Aurum
        kaveri! kirjoitti:

        Sinua ei näemmä helposti lyödä! Olit yli vuorokauden hiljaa lyötynä kun täällä paljastettiin että "Aurum Kulttisi" on täys plagiaatti. Sitten kokosit itsesi, nousit jälleen, ja sepitit selityksen. Kova olet! Halleluja!

        Olin tosissani! Mitä tuo muka todistaa?! Miten tuon linkin sisältö muka antaa ymmärtää, että Pyhä ja Ikiaikainen Aurum-kultti olisi plagiaatiota? Nuo lainaukset tuossa olivat oikein hyviä, ja myönnän että pidin myös englanninkielisistä käännöksistä. Tosin yksi merkittävämpi virhe oli "Tyhjiön joka Sitoo" käännös, joka tarkasti määriteltyjen Opinkappaleidemme mukaan on englanniksi virallisesti "Void which Binds".


      • virallisesti!
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Olin tosissani! Mitä tuo muka todistaa?! Miten tuon linkin sisältö muka antaa ymmärtää, että Pyhä ja Ikiaikainen Aurum-kultti olisi plagiaatiota? Nuo lainaukset tuossa olivat oikein hyviä, ja myönnän että pidin myös englanninkielisistä käännöksistä. Tosin yksi merkittävämpi virhe oli "Tyhjiön joka Sitoo" käännös, joka tarkasti määriteltyjen Opinkappaleidemme mukaan on englanniksi virallisesti "Void which Binds".

        Virallisesti Aurumin opinkappale kuuluu: All is Hoax!


      • Priest of the Aurum
        virallisesti! kirjoitti:

        Virallisesti Aurumin opinkappale kuuluu: All is Hoax!

        Älähän pilkkaa, sinä vääräuskoinen! Jos Pyhän Aurum-kultin Usko ei kiinnosta sinua, sinun ei tarvitse lukea näitä viestejä. Voit aivan hyvin poistua tältä keskustelupalstalta, ja alkaa valmistautua Kivun Herran saapumiseen! Muista kuitenkin, että sinua on varoitettu...


      • :(:(:(
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Älähän pilkkaa, sinä vääräuskoinen! Jos Pyhän Aurum-kultin Usko ei kiinnosta sinua, sinun ei tarvitse lukea näitä viestejä. Voit aivan hyvin poistua tältä keskustelupalstalta, ja alkaa valmistautua Kivun Herran saapumiseen! Muista kuitenkin, että sinua on varoitettu...

        Nyt se on ihan masentunut.... Selvästi.

        Kyllä se siitä vielä.


      • mistään muusta
        kuinka sitkeä kirjoitti:

        Olen seurannut Sarkun löpinöitä jo yli kaksikymmentä vuosituhatta ja aina se vaan jaksaa toistella sitä samaa. Nuolenpääkirjoituksissa, hieroglyyffeissä, etruskien vanhoissa kertomuksissa vain tuoreimpia mainitakseni. Välillä saattaa olla vuosituhat;pari hiljaista ja sitten se taas iskee. Sitkeä sissi on Saruman, sillä hänestä kai taaskin lienee kysymys.
        G

        kuin mitä omien korviesi välissä sattuu milloinkin liikkumaan.
        Onpa ihme, jos joku haksahtaa tosissaan ajatuksissaan paneutumaan juttuihisi.
        Korkein heitä suojelkoon.
        sehän(Korkein) ei liity mitenkään tuohon aurumiin.
        Ihminenhän voi tehdä mitä haluaa eläessään, mutta hän ei tiedä sitä, että kuoleman jälkeen hän joutuu vastuuseen teoistaan.(muutamat sen tietävät).


      • ...
        :(:(:( kirjoitti:

        Nyt se on ihan masentunut.... Selvästi.

        Kyllä se siitä vielä.

        Anna idiootille tietokone ja hämmästy tulosta..
        Siitähän on tehty tilastojakin.


      • sinä
        mistään muusta kirjoitti:

        kuin mitä omien korviesi välissä sattuu milloinkin liikkumaan.
        Onpa ihme, jos joku haksahtaa tosissaan ajatuksissaan paneutumaan juttuihisi.
        Korkein heitä suojelkoon.
        sehän(Korkein) ei liity mitenkään tuohon aurumiin.
        Ihminenhän voi tehdä mitä haluaa eläessään, mutta hän ei tiedä sitä, että kuoleman jälkeen hän joutuu vastuuseen teoistaan.(muutamat sen tietävät).

        sen TIEDÄT?


      • Just God
        ... kirjoitti:

        Anna idiootille tietokone ja hämmästy tulosta..
        Siitähän on tehty tilastojakin.

        Kerta noin vakavasti luulet olevasi joku pappi.. todistappa väittees tumpelo. toi kuule on pelkkää kirjaimien väärinkäyttöä ku alat kirjottaa. otetaan pikku kirous kilpailu.. oletan että jo tämän viikon aikana mulla on joku kirous niskassa.. pistä poika parastas.. anna suatana tulla koko kulttis voima mun niskaa.. tässä on näytön paikka.. onko aurumilla miestä seistä omia sanojensa takana.. NONI aurumi.. odotan.


      • Priest of the Aurum
        Just God kirjoitti:

        Kerta noin vakavasti luulet olevasi joku pappi.. todistappa väittees tumpelo. toi kuule on pelkkää kirjaimien väärinkäyttöä ku alat kirjottaa. otetaan pikku kirous kilpailu.. oletan että jo tämän viikon aikana mulla on joku kirous niskassa.. pistä poika parastas.. anna suatana tulla koko kulttis voima mun niskaa.. tässä on näytön paikka.. onko aurumilla miestä seistä omia sanojensa takana.. NONI aurumi.. odotan.

        Haluatko varmasti tulla kirotuksi? Tiedänhän Minä, että olet vain Eksynyt Thetalainen, etkä kenties ymmärrä, mitä oikein pyydät. Tiedä, että kiroukseni saattaa hyvinkin osoittautua huomattavasti voimallisemmaksi kuin halusitkaan.


      • Just god
        Priest of the Aurum kirjoitti:

        Haluatko varmasti tulla kirotuksi? Tiedänhän Minä, että olet vain Eksynyt Thetalainen, etkä kenties ymmärrä, mitä oikein pyydät. Tiedä, että kiroukseni saattaa hyvinkin osoittautua huomattavasti voimallisemmaksi kuin halusitkaan.

        Ei oo näkyny tai kuulunu kirouksista.. taitaa yli"leikki"papilla loppua voimat kesken.. ajatella.. ylipappi eikä saa normaalia kaduntallaajaa kirouksella kuriin... hohhoijjaa aurumi.. No pikkupoikanen. voin sitten joskus opettaa sinulle miten kiroustehdään. kyllä sä aurumi joku päivät opit.. sitä odotellessa... siihen voi mennä aikaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      2069
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1832
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1311
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1204
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1175
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1107
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1051
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1015
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe