Eli ristiriitaisia. Pari antanut **/*****.
No siinä näkee, että elokuvat, jotka ahdetaan täyteen juonenkäänteitä ja hahmoja, niin tulos on mitä on, mutta silti saa katsojia, mutta palkinnot taitaa jäädä vähemmälle.
POTC 3 saanut melkeinpä samanlaista palautetta
5
517
Vastaukset
- ofthe
Itse kyllä pidin elokuvasta ja kaikista niistä juonenkäänteistä ja yllätyksistä mitä ei ehkä osannut odottaa. Ja kaiken kaikkiaan se oli aivan ihana!
- Shillis
Kriitikot ovat kriitikoita. Ei niistä kannata välittää, nehän haukkuu kumminkin...
Itse kävin kattomassa ensi-illassa Caribian piraatit, ja oma mielipiteeni on, että elokuva oli ihan hyvä, muutamaa tylsistyttävää kohtaan lukuunottamatta.
Tämä Maailman laidalla oli sitten vissiin viimeinen piraattipätkä? - kukkoh
Omasta mielestä kyllä tuo leffa on hyvin kaukana viidestä tähdestä. Vaikka PotC olisikin oma suosikki elokuvasarja niin kyllä todellisuus silti kohdattava :D Ihan ok viihdettähän tuo kuitenkin oli ei siinä mitään.
- ofthe
kukkoh kirjoitti:
Omasta mielestä kyllä tuo leffa on hyvin kaukana viidestä tähdestä. Vaikka PotC olisikin oma suosikki elokuvasarja niin kyllä todellisuus silti kohdattava :D Ihan ok viihdettähän tuo kuitenkin oli ei siinä mitään.
Voi se olla jonkun meilestä viiden tähden leffa, vaikka se olisikin omasta mielestä paras leffa sarja! Jos joku vain tykkää sellaisesta kauheasta menosta jatkuvasti niin voi olla sen mielestä viiden tähden arvoinen. :D
- minä vaan taas juu aivan ky...
Kriitikkojen tehtävä on etsiä elokuvasta mahdollisimman paljon huonoa. Surullista muttei saa lannistaa. Mitä enemmän joku haukkuu elokuvaa sitä enemmän minä haluan nähdä sen. Ei vaan yksin kehtaisi mennä elokuvateatteriin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746