Eli ristiriitaisia. Pari antanut **/*****.
No siinä näkee, että elokuvat, jotka ahdetaan täyteen juonenkäänteitä ja hahmoja, niin tulos on mitä on, mutta silti saa katsojia, mutta palkinnot taitaa jäädä vähemmälle.
POTC 3 saanut melkeinpä samanlaista palautetta
5
502
Vastaukset
- ofthe
Itse kyllä pidin elokuvasta ja kaikista niistä juonenkäänteistä ja yllätyksistä mitä ei ehkä osannut odottaa. Ja kaiken kaikkiaan se oli aivan ihana!
- Shillis
Kriitikot ovat kriitikoita. Ei niistä kannata välittää, nehän haukkuu kumminkin...
Itse kävin kattomassa ensi-illassa Caribian piraatit, ja oma mielipiteeni on, että elokuva oli ihan hyvä, muutamaa tylsistyttävää kohtaan lukuunottamatta.
Tämä Maailman laidalla oli sitten vissiin viimeinen piraattipätkä? - kukkoh
Omasta mielestä kyllä tuo leffa on hyvin kaukana viidestä tähdestä. Vaikka PotC olisikin oma suosikki elokuvasarja niin kyllä todellisuus silti kohdattava :D Ihan ok viihdettähän tuo kuitenkin oli ei siinä mitään.
- ofthe
kukkoh kirjoitti:
Omasta mielestä kyllä tuo leffa on hyvin kaukana viidestä tähdestä. Vaikka PotC olisikin oma suosikki elokuvasarja niin kyllä todellisuus silti kohdattava :D Ihan ok viihdettähän tuo kuitenkin oli ei siinä mitään.
Voi se olla jonkun meilestä viiden tähden leffa, vaikka se olisikin omasta mielestä paras leffa sarja! Jos joku vain tykkää sellaisesta kauheasta menosta jatkuvasti niin voi olla sen mielestä viiden tähden arvoinen. :D
- minä vaan taas juu aivan ky...
Kriitikkojen tehtävä on etsiä elokuvasta mahdollisimman paljon huonoa. Surullista muttei saa lannistaa. Mitä enemmän joku haukkuu elokuvaa sitä enemmän minä haluan nähdä sen. Ei vaan yksin kehtaisi mennä elokuvateatteriin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau353632Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433100Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4482656Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1781958Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1441873Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat271483- 381335
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781192