Eturistiside

PK61

Mitä maksaa yksityisellä eturistisiteen korjaus?
Eli noin hinta.

11

6148

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mehiläisessä

noin 4.500€

• kolmessa vuodessa

Itellä Töölön Mehiläisessä koko hoito maksoi 2800 euroa vuonna 2004 maaliskuussa. En usko että hinnat on noin paljon noussu. Teitä on kyllä viilattu linssiin.

• --Susku--

kutakuinkin sama hinta kuin mehiläisessä.

• euroja

Ristisiteen ja kierukan korjaus; 3440,43€ Tampereella Koskisairaalassa.

• känni

Leikattiin ti 05.06 ja operaatio maksoi noin 700€

• polvi

Leikkaus yksityisellä maksoi n. 4.200 euroa. Minun meni tapaturmavakuutukseni piikkiin. Uusi eturistiside rakenneltiin uudella ns. tuplatekniikalla, joka on hieman kalliimpi.

• LinssiinViilattu

Onko joku hiljattain ollut eturistisiteen leikkauksessa ja mikä ollut hinta? Entä operoitu muutakin samalla ja mikä ollut hinta?

• Anonyymi

Itsellä leikattiin juuri tuossa 2023 alussa ja maksoi arviolta noin 2500€. Mutta tässä hiljattain meni samainen polvi uudestaan rikki, joten uusintaleikkaus tulee kustantamaan n. 7000€. Ilmeisesti takareiden siirre maksaa huomattavasti vähemmän kuin etureidestä otettu, joka multa nyt siis otetaan.

• Anonyymi

Viime vuonna Pihlajalinnassa leikattu eturistiside, ei tarvinnut tehdä muuta. Takareidestä otettu siirännäinen, päiväkirurginen toimenpide. Hinta noin. 5500€.

• Anonyymi

Kiitos erityisesti uusista vastauksista, tässä itse juuri pohdin kuinka paljon maksaa kun on eturistiside ja sisäristiside poikki kokonaan ja kierukassa jotain vaurioita....

• Anonyymi

No itselle tuli juuri leikkausarvio. Eturistiside ja kierukka. Kolme eri juttua korjauslistalla ja maksaa 16k.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      122
      6018
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      540
      2106
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      28
      1378
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1263
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1123
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1015
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      991
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      65
      931
    9. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      26
      924
    10. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      59
      915
    Aihe