Eturistiside

PK61

Mitä maksaa yksityisellä eturistisiteen korjaus?
Eli noin hinta.

11

6393

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mehiläisessä

noin 4.500€

• kolmessa vuodessa

Itellä Töölön Mehiläisessä koko hoito maksoi 2800 euroa vuonna 2004 maaliskuussa. En usko että hinnat on noin paljon noussu. Teitä on kyllä viilattu linssiin.

• --Susku--

kutakuinkin sama hinta kuin mehiläisessä.

• euroja

Ristisiteen ja kierukan korjaus; 3440,43€ Tampereella Koskisairaalassa.

• känni

Leikattiin ti 05.06 ja operaatio maksoi noin 700€

• polvi

Leikkaus yksityisellä maksoi n. 4.200 euroa. Minun meni tapaturmavakuutukseni piikkiin. Uusi eturistiside rakenneltiin uudella ns. tuplatekniikalla, joka on hieman kalliimpi.

• LinssiinViilattu

Onko joku hiljattain ollut eturistisiteen leikkauksessa ja mikä ollut hinta? Entä operoitu muutakin samalla ja mikä ollut hinta?

• Anonyymi

Itsellä leikattiin juuri tuossa 2023 alussa ja maksoi arviolta noin 2500€. Mutta tässä hiljattain meni samainen polvi uudestaan rikki, joten uusintaleikkaus tulee kustantamaan n. 7000€. Ilmeisesti takareiden siirre maksaa huomattavasti vähemmän kuin etureidestä otettu, joka multa nyt siis otetaan.

• Anonyymi

Viime vuonna Pihlajalinnassa leikattu eturistiside, ei tarvinnut tehdä muuta. Takareidestä otettu siirännäinen, päiväkirurginen toimenpide. Hinta noin. 5500€.

• Anonyymi

Kiitos erityisesti uusista vastauksista, tässä itse juuri pohdin kuinka paljon maksaa kun on eturistiside ja sisäristiside poikki kokonaan ja kierukassa jotain vaurioita....

• Anonyymi

No itselle tuli juuri leikkausarvio. Eturistiside ja kierukka. Kolme eri juttua korjauslistalla ja maksaa 16k.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      115
      5289
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5064
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4134
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3620
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3228
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2811
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1939
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1810
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1663
    Aihe