Pattaya- miesten puuhamaa...

lukenut..

..kirjan "Miesten Paratiisi" (Annabella ja Annika Åsvik kirjoittajat..suomalainen äiti ja tytär)."Pattaya on sana, jolla on suuri symbolinen merkitys. Pattaya on yhtä kuin Thaimaan seksibisnes ja seksimatkailu. Se on maailman suurin ulkoilmabordelli, nykypäivän Sodoma ja Gomorra. Sillä on oma luonteensa, ja se eroaa melkoisesti Thaimaan muista turistikohteista...." ..sanoo kirja. Vaan ei se olekaan niin yksiselitteistä,,,lukekaa kirja, sekä naiset, että miehet. Todella mielenkiintoinen opus !
Oli nyt ihan pakko laittaa tämäkin linkkivinkki, sillä asiaa täys koko kirjanen. Luin sen siltä istumalta. Avartaa muuten paljon ja nimenomaan positiivisessa hengessä:)..Pattayan tyttöjä...

10

7728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on kaukana

      sodomasta ja gomorrasta. Käykää Tijuanassa, jos sellaisen haluatte nähdä.

    • olen minäkin tuon

      kyseisen kirjan lukenut ja todella nautin siitä. Kirjoittajat ovat asuneet pitkään Thaimaassa ja kyseisissä paikoissa, joten tietävät. mitä kirjoittavat.

      • Nimetön...

        Suosittelen ennen thaimaan matkaa lukemaan tuon kirjan. Ei sitten mene ihan sekaisin kaikesta kun on pikkasen tietoa etukäteen.


      • Paukahdus
        Nimetön... kirjoitti:

        Suosittelen ennen thaimaan matkaa lukemaan tuon kirjan. Ei sitten mene ihan sekaisin kaikesta kun on pikkasen tietoa etukäteen.

        Ja poikamiehille myös "rahasta lähimmäistäsi"-opus ettei ihan taivaansinisin silmin lähdetä matkaan.


    • lukekaa

      kirja, ei mitään paskaa vaan asiatietoa kahden eri ikäisen naisen näkökulmasta "äidin ja tyttäden ikä 49/26" kertomus miten asian voi katsoa toisella tavalla, eikä mitenkä täällä ajatellaan jos ei ole edes ikään käynyt paikan päällä. SUOSITTELEN itsellä on kirja hyllyssä ja luin sen yhteen soittoon ja niin on pari kaveriakin tehnyt. Tämä ei ole mainos, vaan jos haluat tietää miten asioita voi katsoa toisestakin näkökulmasta.

      • KOlmen äiti

        Joo, itsekin pidän kirjasta. Itse olin jo pari Thaimaan matkaa tehnyt, kun kirjan luin, ja kirja kertoi juuri siitä Thaimaasta, jonka itse olin nähnyt ja kokenut.
        Multa kun on se naista riistävä, nöyryyttävä ja alistava seksiturismi jääny kokonaan näkemättä. Olen sit vissiin pyöriny väärissä paikoissa, kun tuo kirja vaan vahvisti omia mielipiteitäni siitä, että ne joilla on vahvimmat mielipiteet Thaimaasta ja eritoten Pattajasta, ei siellä koskaan itse ole käyneet...
        Totuus on, että jos (nais)turisti ei halua prostituutiota nähdä, hän ei sitä näe ja jos taas haluaa, hän näkee sitä jokapaikassa. Sitä kun ei vastaantulevasta parista päälle näe, ovatko he naimisissa oleva thaityttö-farangi pari vai onko kyde lyhyemmästä talouspoliittisesta opimuksesta.


      • cghdfth
        KOlmen äiti kirjoitti:

        Joo, itsekin pidän kirjasta. Itse olin jo pari Thaimaan matkaa tehnyt, kun kirjan luin, ja kirja kertoi juuri siitä Thaimaasta, jonka itse olin nähnyt ja kokenut.
        Multa kun on se naista riistävä, nöyryyttävä ja alistava seksiturismi jääny kokonaan näkemättä. Olen sit vissiin pyöriny väärissä paikoissa, kun tuo kirja vaan vahvisti omia mielipiteitäni siitä, että ne joilla on vahvimmat mielipiteet Thaimaasta ja eritoten Pattajasta, ei siellä koskaan itse ole käyneet...
        Totuus on, että jos (nais)turisti ei halua prostituutiota nähdä, hän ei sitä näe ja jos taas haluaa, hän näkee sitä jokapaikassa. Sitä kun ei vastaantulevasta parista päälle näe, ovatko he naimisissa oleva thaityttö-farangi pari vai onko kyde lyhyemmästä talouspoliittisesta opimuksesta.

        tietävät nämä rienaajat, jos mies on vanha, lihava, ruma (siis heidän mielestään) ja jos kulkee nätin tytön kanssa (sekin heidän mielestään) on kyseessä seksituristi. mies ei ole arvostelijan mieleen. se menee pattayalle seksilomalle kun ei täältä saa, jos on arvostelijan mieleen, ja menee lomalle. niin ihmetellään että mitä sää siellä teet. no suomalainen nainen on suomalainen nainen


      • Pattaya naiset
        cghdfth kirjoitti:

        tietävät nämä rienaajat, jos mies on vanha, lihava, ruma (siis heidän mielestään) ja jos kulkee nätin tytön kanssa (sekin heidän mielestään) on kyseessä seksituristi. mies ei ole arvostelijan mieleen. se menee pattayalle seksilomalle kun ei täältä saa, jos on arvostelijan mieleen, ja menee lomalle. niin ihmetellään että mitä sää siellä teet. no suomalainen nainen on suomalainen nainen

        Vanha, lihava ja ruma mies ei ole naisten mieleen missään päin maailmaa. Taloudellinen tuki on kuitenkin köyhien tyttöjen mieleen ja he ovat valmiita tekemään "uhrauksia", jos näkevät rahan muuten hankalana kuten http://thaimaapattaya.blogspot.com/2010/11/pattaya-naiset.html tekstistä tulee selkeästi esille


    • pattijoen poikia
    • kerro uteliaalle

      Missäpäin Pohjois-Pattayaa oli hotellisi.

    Ketjusta on poistettu 73 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe