Paris tullut uskoon

Uskoo ken tahtoo

Paparazzit ottivat kuvia, kun Paris Hilton lukee raamattua.

110

45077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raidiant

      julkisuustemppu, oikeasti raamatun välissä uusin cosmopolitan lehti.

      • Luetaan vaan.....

      • ami19

        Mihin uskoon...


      • tiitu
        Luetaan vaan..... kirjoitti:

        kaikki vaan lukemaan RAAMATTUA.


        http://rakasraamattu.fi

        KAIKKI VAAN LUKEMAAN RAAMATTUA!(:


    • whattt

      osaako paris lukea?

      • ^^^^

        ^^oikein! se on erittäin mielenkiintoinen asia


    • nähty ennenkin

      Parisilla on huippulakimiehet käytössä, jotka antavat varmasti hyvät ohjeet siitä, miten näytellään katuvaista, käydään kirkossa, annetaan "katuvia" lausuntoja lehdissä yms. kaikkea mahdollista jota tapausta arvioiva tuomari (ehkä äärikonservatiivinen sellainen) saattaa arvostaa ja heltyä tuomiota sen kuluessa lyhentämään.

      Ilmiö on sinänsä yleinen ainakin amerikkalaisten julkkisten kohdalla. Heti kun linnaan on jouduttu, on tultu niin uskovaiseksi että...Ja kas, tuomio lyhenee huomattavasti. Ja sama touhu jatkuu.

      Todennäköisesti Paris tuomion jälkeen kulkee taas nokka pölyssä, eikä Jeesus enää kiinnosta. Säälittäväksi Parisin mielestäni tekee se että noinkin lyhyttä tuomiota yritetään vielä lyhentää. Julkinen lausuma tuomioon tyytymisestä on osa temppua = "Olen ansainnut tämän, minä kadun."

      Welcome to the Real World

      • just!!!

        joo....


      • ...

        Niinpä olen aivan samaa mieltä asiasta.. Tai sitten Parisilla on ollut tylsää siellä vankilassa ollessaan ja lukee raamattua vain aikansa kuluksi.. Ja muute iha älyttömistä asioista ilmoitetaan mitä julkkikset ovat tehneet.. Niinkuin juuri tämäkii että Paris tullu uskoon ku on nähty lukevan raamattua!!


      • RaamatunLukija
        ... kirjoitti:

        Niinpä olen aivan samaa mieltä asiasta.. Tai sitten Parisilla on ollut tylsää siellä vankilassa ollessaan ja lukee raamattua vain aikansa kuluksi.. Ja muute iha älyttömistä asioista ilmoitetaan mitä julkkikset ovat tehneet.. Niinkuin juuri tämäkii että Paris tullu uskoon ku on nähty lukevan raamattua!!

        Enkä silti ollut aikeissa tulla uskoon, enkä tullutkaan.


      • nams.
        RaamatunLukija kirjoitti:

        Enkä silti ollut aikeissa tulla uskoon, enkä tullutkaan.

        ...syönyt raamattua. Eikä ole mikään vitsi. Se oli vain joku päähänpisto. :D


      • raamattua..
        nams. kirjoitti:

        ...syönyt raamattua. Eikä ole mikään vitsi. Se oli vain joku päähänpisto. :D

        sätkinä.. vai oliko se sittenki virsikirja?


      • LUKENUT RAAMATTUA MYÖS
        RaamatunLukija kirjoitti:

        Enkä silti ollut aikeissa tulla uskoon, enkä tullutkaan.

        AIVAN OIKEIN KIRJOITIT ETTÄ KYYLLÄ MONI ON LUKENUT RAAMATTUA MUTTA VAIN HARVAT OVAT TULLEET NS. USKOON .SE ONKIN SITTEN TAAS AIVAN ERI JUTTU TULLA OIKEASTI USKOON.JOS TODELLA VILPITTÖMÄSTI LUKEE RAAMATTUA JA HALUAA SAADA ELÄMÄÄNSÄ VASTAUKSEN JA MUUTOKSEN NIIN OMASTA KOKEMUKSESTA SE KYLLÄ AVAUTUU JOKAISELLE JOS VAIN HALUA LÖYTYY JA TAHTOA OMAN ELÄMÄNSÄ SUUNNAN MUUTTAMISEEN SILLÄ SANOOHAN SE KIRJA MM.SILLÄ JOKAINEN ETSIVÄ LÖYTÄÄ ANOVA SAA JA KOLKUTTAVALLE AVATAAN.ETTÄ SIITÄ VAAN TUTKIMAAN RUKOUKSELLA KIRJOITUKSIA.VOI TULLA MYÖS YLLÄTYKSIÄ ETTÄ ENKÖS MINÄ SITTENKÄÄN OLE USKOSSA VAIKKA OLEN SYLIVAUVANA KASTETTU,


      • kalle8000
        LUKENUT RAAMATTUA MYÖS kirjoitti:

        AIVAN OIKEIN KIRJOITIT ETTÄ KYYLLÄ MONI ON LUKENUT RAAMATTUA MUTTA VAIN HARVAT OVAT TULLEET NS. USKOON .SE ONKIN SITTEN TAAS AIVAN ERI JUTTU TULLA OIKEASTI USKOON.JOS TODELLA VILPITTÖMÄSTI LUKEE RAAMATTUA JA HALUAA SAADA ELÄMÄÄNSÄ VASTAUKSEN JA MUUTOKSEN NIIN OMASTA KOKEMUKSESTA SE KYLLÄ AVAUTUU JOKAISELLE JOS VAIN HALUA LÖYTYY JA TAHTOA OMAN ELÄMÄNSÄ SUUNNAN MUUTTAMISEEN SILLÄ SANOOHAN SE KIRJA MM.SILLÄ JOKAINEN ETSIVÄ LÖYTÄÄ ANOVA SAA JA KOLKUTTAVALLE AVATAAN.ETTÄ SIITÄ VAAN TUTKIMAAN RUKOUKSELLA KIRJOITUKSIA.VOI TULLA MYÖS YLLÄTYKSIÄ ETTÄ ENKÖS MINÄ SITTENKÄÄN OLE USKOSSA VAIKKA OLEN SYLIVAUVANA KASTETTU,

        Älä viitsi huutaa. Ei kuulu hyviin tapoihin. Soo-soo. :D


      • että kun
        LUKENUT RAAMATTUA MYÖS kirjoitti:

        AIVAN OIKEIN KIRJOITIT ETTÄ KYYLLÄ MONI ON LUKENUT RAAMATTUA MUTTA VAIN HARVAT OVAT TULLEET NS. USKOON .SE ONKIN SITTEN TAAS AIVAN ERI JUTTU TULLA OIKEASTI USKOON.JOS TODELLA VILPITTÖMÄSTI LUKEE RAAMATTUA JA HALUAA SAADA ELÄMÄÄNSÄ VASTAUKSEN JA MUUTOKSEN NIIN OMASTA KOKEMUKSESTA SE KYLLÄ AVAUTUU JOKAISELLE JOS VAIN HALUA LÖYTYY JA TAHTOA OMAN ELÄMÄNSÄ SUUNNAN MUUTTAMISEEN SILLÄ SANOOHAN SE KIRJA MM.SILLÄ JOKAINEN ETSIVÄ LÖYTÄÄ ANOVA SAA JA KOLKUTTAVALLE AVATAAN.ETTÄ SIITÄ VAAN TUTKIMAAN RUKOUKSELLA KIRJOITUKSIA.VOI TULLA MYÖS YLLÄTYKSIÄ ETTÄ ENKÖS MINÄ SITTENKÄÄN OLE USKOSSA VAIKKA OLEN SYLIVAUVANA KASTETTU,

        tutkit raamattua niin raamattu tutkiikin sinua ja se on ihan tosi eli jos uskallat niin siitä vaan kokeilemaan


      • sillä
        RaamatunLukija kirjoitti:

        Enkä silti ollut aikeissa tulla uskoon, enkä tullutkaan.

        Jumalan Sana, Raamattu, '...ei koskaan tyhjänä palaja.' Siis: se tekee ajallaan tehtävänsä eikä sitä asiaa pääse 'karkuun', vaikka haluaisitkin. Ehkä sinulle tulee joskus joku ahdistuksen hetki, esim. kuolemanhetki ja silloin todennäköisesti sinulle tulee Raamatusta jotain mieleesi. Jumala muistuttaa silloin sinua siitä. Olet onnellisessa asemassa todella, kun olet sitä kuitenkin lukenut. Moni on muistanut jossain tuskassaan Raamatun sanaa, mitä kaukaisuudesta on jäänyt mieleen ja siitä on ollut silloin todella apua.


      • asia
        raamattua.. kirjoitti:

        sätkinä.. vai oliko se sittenki virsikirja?

        Sama asia


      • umpiuskovaisista
        asia kirjoitti:

        Sama asia

        kuullut.. Että pitää oikein hengittää sisäänsä jokainen raamatun lause.
        Ihailtavaa uskonnollisuutta.


      • Silmä näkee
        RaamatunLukija kirjoitti:

        Enkä silti ollut aikeissa tulla uskoon, enkä tullutkaan.

        Miltä pelastuit?


      • Goodwin
        Silmä näkee kirjoitti:

        Miltä pelastuit?

        Tyylipuhdas mainostemppu.
        Papparazit tilattiin paikalle ja Paris pitelee hartaan näköisenä Isoa Kirjaa manikyyritumpuissaan.
        Kunhan muija siitä 14 päivästään selviää, meno jatkuu - ja takuulla kovempana.


      • manna86
        raamattua.. kirjoitti:

        sätkinä.. vai oliko se sittenki virsikirja?

        Nii määki!! Raamattua!!! xD


      • kristitty´´´´´´´´
        LUKENUT RAAMATTUA MYÖS kirjoitti:

        AIVAN OIKEIN KIRJOITIT ETTÄ KYYLLÄ MONI ON LUKENUT RAAMATTUA MUTTA VAIN HARVAT OVAT TULLEET NS. USKOON .SE ONKIN SITTEN TAAS AIVAN ERI JUTTU TULLA OIKEASTI USKOON.JOS TODELLA VILPITTÖMÄSTI LUKEE RAAMATTUA JA HALUAA SAADA ELÄMÄÄNSÄ VASTAUKSEN JA MUUTOKSEN NIIN OMASTA KOKEMUKSESTA SE KYLLÄ AVAUTUU JOKAISELLE JOS VAIN HALUA LÖYTYY JA TAHTOA OMAN ELÄMÄNSÄ SUUNNAN MUUTTAMISEEN SILLÄ SANOOHAN SE KIRJA MM.SILLÄ JOKAINEN ETSIVÄ LÖYTÄÄ ANOVA SAA JA KOLKUTTAVALLE AVATAAN.ETTÄ SIITÄ VAAN TUTKIMAAN RUKOUKSELLA KIRJOITUKSIA.VOI TULLA MYÖS YLLÄTYKSIÄ ETTÄ ENKÖS MINÄ SITTENKÄÄN OLE USKOSSA VAIKKA OLEN SYLIVAUVANA KASTETTU,

        hei aattelin vastata tähän uskoon tulo asiaan sillä ei uskoon tulla vaan siihen synnytään uudesti ylhäältä ja aidosti ken on löytänyt Herran Jeesuksen vapahtajakseen elämäänsä se kyllä jo näkyy ihmisestä ulospäinkin meikit katoavat pukeutuminen muuttuu siveelliseksi ystävä piiri vaihtuu ja ihminen on todella jättänyt taakseen sen missä on ennen vaeltanut sekä entisen elämän tyylinsä ja hakeutuu kristittyjen seuraan tutkimaan raamatun kirjoituksia ja elämään niiden mukaan mitä raamattuun on kirjoitettu


      • Luin väärin
        umpiuskovaisista kirjoitti:

        kuullut.. Että pitää oikein hengittää sisäänsä jokainen raamatun lause.
        Ihailtavaa uskonnollisuutta.

        Luin ensin että "VITSIKIRJA" :D :D Olikin virsikirja.


      • LUKENUT RAAMATTUA MYÖS kirjoitti:

        AIVAN OIKEIN KIRJOITIT ETTÄ KYYLLÄ MONI ON LUKENUT RAAMATTUA MUTTA VAIN HARVAT OVAT TULLEET NS. USKOON .SE ONKIN SITTEN TAAS AIVAN ERI JUTTU TULLA OIKEASTI USKOON.JOS TODELLA VILPITTÖMÄSTI LUKEE RAAMATTUA JA HALUAA SAADA ELÄMÄÄNSÄ VASTAUKSEN JA MUUTOKSEN NIIN OMASTA KOKEMUKSESTA SE KYLLÄ AVAUTUU JOKAISELLE JOS VAIN HALUA LÖYTYY JA TAHTOA OMAN ELÄMÄNSÄ SUUNNAN MUUTTAMISEEN SILLÄ SANOOHAN SE KIRJA MM.SILLÄ JOKAINEN ETSIVÄ LÖYTÄÄ ANOVA SAA JA KOLKUTTAVALLE AVATAAN.ETTÄ SIITÄ VAAN TUTKIMAAN RUKOUKSELLA KIRJOITUKSIA.VOI TULLA MYÖS YLLÄTYKSIÄ ETTÄ ENKÖS MINÄ SITTENKÄÄN OLE USKOSSA VAIKKA OLEN SYLIVAUVANA KASTETTU,

        mikään ei tee niin hyvin ateisteja kuin raamattu...


      • morsian58
        kristitty´´´´´´´´ kirjoitti:

        hei aattelin vastata tähän uskoon tulo asiaan sillä ei uskoon tulla vaan siihen synnytään uudesti ylhäältä ja aidosti ken on löytänyt Herran Jeesuksen vapahtajakseen elämäänsä se kyllä jo näkyy ihmisestä ulospäinkin meikit katoavat pukeutuminen muuttuu siveelliseksi ystävä piiri vaihtuu ja ihminen on todella jättänyt taakseen sen missä on ennen vaeltanut sekä entisen elämän tyylinsä ja hakeutuu kristittyjen seuraan tutkimaan raamatun kirjoituksia ja elämään niiden mukaan mitä raamattuun on kirjoitettu

        Voi teitä te valkeaksi kalkitut haudat, ihminen on sisältä riistoa ja hävitystä, ellei Hän uudestisynny ylhäältä.!!
        Pyhittyminen on sitä,että ihminen jättää taakseen syntielämän, pyhitys ei ole ihmisen tekoa vaan Jumalan teko, Pyhän Hengen vaikutusta.
        Usko syntyy kuulemisesta ja sen vaikuttaa Kristuksen Sana (Raamattu)Emme voi ottaa uskoa kuin pullaa pöydältä, vaan usko on lahjaa joka annetaan..sitä voi anoa :) "usko Herraan Jeesukseen niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasikin" Ilosanomaa tarjotaan, tahdotko ottaa vastaan sen..valinta on sinun: Jeesuksen tähden, sinun kaikki syntisi on sinulle anteeksi annetut:) Siunausta elämääsi www.kotisatama.net


      • Jepax
        ... kirjoitti:

        Niinpä olen aivan samaa mieltä asiasta.. Tai sitten Parisilla on ollut tylsää siellä vankilassa ollessaan ja lukee raamattua vain aikansa kuluksi.. Ja muute iha älyttömistä asioista ilmoitetaan mitä julkkikset ovat tehneet.. Niinkuin juuri tämäkii että Paris tullu uskoon ku on nähty lukevan raamattua!!

        Mä oon kans ihan samaa mieltä että älytöntä, miks pitää julkistaa tollasia asioita vaan siks että tämä Paris Hiltton sattuu olemaan julkkis ja sitä paitsi raamattua lukemalla sä et oo uskossa, vaan sillä henkilökohtasella uskon ratkaisullasi ja se on tasan sun ja Jumalan välinen asia sitä ei tarvi julkistaa kenellekkään jos ei halua!!


    • .....

      heh,heh...päivän paras vitsi...

    • Minä vain

      Jaa että uskoon,vai.......Pitäähän sitä jottain järkätä ettei tarttis lähtä "täysihoitoon".Epätoden näköistä että osaa ees lukea,voi olla että on kuva raamattu ja katselee vain kuvia ja antaa mielikuvituksensa laukata jos sillä on ees sitä.Tosiasiahan on että,hän odottaa sinne täysihoitoon lähtöä ja näillä tempauksillaan koittaa välttää koko homman.Mutta jospa kerrankin kävis niin että joutuu vastuuseen teoistaan.

      • harhautuminenhan

        se vasta hoitoa vaatiikin. Bad move, dear Paris!


    • niin varmaan

      tai jos sillä oli muotilehti piilotettuna sen taakse.

      • asia

        Oispa tosissaan tullut Paris uskoon, se on viisain päätös koko ihmiselämässä että antaa elämänsä Jeesukselle Kristukselle synteineen kaikkineen. Joh 3:16. Jeesukselle kelpaa niin Rikkaat kuin köyhätkin, mutta kelpaako Jeesus meille?


      • dooris
        asia kirjoitti:

        Oispa tosissaan tullut Paris uskoon, se on viisain päätös koko ihmiselämässä että antaa elämänsä Jeesukselle Kristukselle synteineen kaikkineen. Joh 3:16. Jeesukselle kelpaa niin Rikkaat kuin köyhätkin, mutta kelpaako Jeesus meille?

        Kaikki yhdessä kirjassa, ihmisten kirjoittama
        kirja ja siitä vain lainaillaan säkeitä joka
        lähtöön. Eikö tuo ole hieman suppeakatseista.


      • M.Riggs

        Paris kun ei ressukka osaa lukea. Tai vielä pahempaa: osaa kyllä lukea, muttei ymmärrä, mitä tuli luettua! Tai vielä yksi: se Raamattu on RUOTSINKIELINEN!!!


      • Pek
        asia kirjoitti:

        Oispa tosissaan tullut Paris uskoon, se on viisain päätös koko ihmiselämässä että antaa elämänsä Jeesukselle Kristukselle synteineen kaikkineen. Joh 3:16. Jeesukselle kelpaa niin Rikkaat kuin köyhätkin, mutta kelpaako Jeesus meille?

        Uskoontulo hieno juttu.Parisilla samat ihmisoikeudet kuin meillä muillakin,ei suakaaan saa kuvata linnassa tai sairaalassa ilman lupaasi!


    • ParisOnParas

      Kyl se Pariisi nyt on maanmainion julkisuuskikan löytänynnä. Kunpa tuo olisikin vain totta, hyvää vain hälle tekis :D

    • Heidi.

      Ihan naurettavaa... Ei uskoa ole, jos kerran teennäisesti vain avaa raamatun ja silmäilee sen läpi!

      • ahahaa

        Se on maximissaan lukenu siitä vaan pari sivuu ja näyttelee, että olis niiin uskovainen et pääsis pois äkkii.


    • juupa joo

      Raamatunlukemisella ei ole mitään tekemistä uskoontulemisen kanssa. Ihmiset eivät todellakaan näytä tietävän, mitä on uskoon tuleminen, jos Raamatun selaaminen on jo uskovaiseski tulemisen merkki. Se, että jos vahnigossa radiosta tulee lordin kipaleita ja ne kuuntelee alusta loppuun, sen takia ettei jaksa pariks minuutiksi vääntää radiota toiselle kanavalle, ei todellakaan saa meikäläistä hevariks. Sama juttu tässäki.

      Vai Parisista uskovainen? Ehk jossain avaruuden äärettömissä...

      Kyl mustaki tulis hyvä paparazzi, ainut ehto sille on päästää mielikuvitus valloilleen :)

    • sanopa vaan ...

      kuvaraamattu. vai osaako hän muka lukea?

    • hah haheheha

      Kumman sopivasti neiti tuli "uskoon". Hyvällä käytöksellähän tuo neiti istuu puolet, että eiköhän tuo "uskoon tulo" ole vain sitä esitystä, että hänestä olisi tulossa parempi ihminen. Niin säälittävää touhua että. Olisi neiti pistetty pariksi vuodeksi kiven sisään, ilman mitään erityiskohteluita. Olisi ehkä sitten oppinut.

      • MUAAH!! xD

        Paris uskossa? Ja vesuvius EI tuhonnu pompeijia!! Muah.


    • Konsta77

      ja sit mä heräsin mut onhan se hyvä jos hulivilitytsi on löytänyt jotain oikeaa sisältöä elämäänsä..

    • mies 20

      no on hieno asija jos ihminen antaa elämänsä jeesukselle ja saa iankaikkisen elämän kun oma aika koittaa.. ei tässä muuta kuin jumalan siunasta hänelle ja kaikille muillekkin uskovaisille ja uskomattomille tv mies 20

    • suski76

      onkos se sen merkki, jos lukee raamattua, että on tullut uskoon...täytyypi varoa...

    • carpaasien karpaasi

      Hallelujaa tuollekin jutulle...ihanasti hallelujaa!!!

    • Parisin vihaaja

      Kaverini ahmii raamattua kuin mitä tahansa romaania ja on silti henkeen ja vereen ateisti.

      • Jos luen..

        Mikä tai mitä vikaa on ihmisessä jos hän lukee Raamattua?
        Minulle se on toivon antaja tässä pahuuden maailmassa ,missä nyt elämme.
        TEILLEKIN IHMETTELIJÖILLE...Katse kiinnittyneenä Jeesukseen.Toivon ja ilon tuojaan.Rauhanruhtinaaseen.
        Niin ,jäisi pois toisten vikojen miettiminen..tai mitä kukakin tekee.
        Elämässä tärkeämpää on se miten itse elämme ja millaisia lähimmäisiä olemme toinen toisillemme.
        Jeesus siunatkoon kaikkia.amen


      • Usko 48
        Jos luen.. kirjoitti:

        Mikä tai mitä vikaa on ihmisessä jos hän lukee Raamattua?
        Minulle se on toivon antaja tässä pahuuden maailmassa ,missä nyt elämme.
        TEILLEKIN IHMETTELIJÖILLE...Katse kiinnittyneenä Jeesukseen.Toivon ja ilon tuojaan.Rauhanruhtinaaseen.
        Niin ,jäisi pois toisten vikojen miettiminen..tai mitä kukakin tekee.
        Elämässä tärkeämpää on se miten itse elämme ja millaisia lähimmäisiä olemme toinen toisillemme.
        Jeesus siunatkoon kaikkia.amen

        Toivon ja rukoilen että Paris pääsee siitä onnettomasta elämästä mitä hänelle on tarjottu. Asiahan on niin että ei meistä yksikään ole ansainnut sitä rauhaa minkä Jeesus on meille lunastanut ristin kuolemalla. Hän teki sen että me voimme vastaanottaa valmiin ja täydellisen pelastuksen. Jos tämä on Parisin päätös ilman että hän luovuttaa elämäänsä Jeesukselle niin ei se voi olla pysyvää. Toivo kuitenkin on Kiitos siitä.


      • Usko 41
        Usko 48 kirjoitti:

        Toivon ja rukoilen että Paris pääsee siitä onnettomasta elämästä mitä hänelle on tarjottu. Asiahan on niin että ei meistä yksikään ole ansainnut sitä rauhaa minkä Jeesus on meille lunastanut ristin kuolemalla. Hän teki sen että me voimme vastaanottaa valmiin ja täydellisen pelastuksen. Jos tämä on Parisin päätös ilman että hän luovuttaa elämäänsä Jeesukselle niin ei se voi olla pysyvää. Toivo kuitenkin on Kiitos siitä.

        .. "usko on luja luottamus siihen, mitä toivotaan, ojentautuminen sen mukaan, mikä ei näy." Hepr. 11:1


    • ;))

      myös suomessa tekee tuon tempun kun eivät enää muuta keksi lööpeissä pysyäkseen..lööpismi on sairaus

    • *-Toivo-*

      Kun se oli niin päin että Usko tuli Parisiin...

      • "That`s hot"

        Okei kyllä se on tehnyt jotain omia tuotteitaan, mutta taustavaikuttajat pitävät yllä, että Paris edes pysyy julkisuudessa.


    • Make

      Höpö Höpö

      • hää tälläne

        Pariisi on?


    • jeejee

      saakait sitä kuka ikinenki lukea raamattua tulematta uskoo.. ihme pelleilyä tommonen ku joku julkkis tekee jottai niin heti otsitkot.. stfu get a life

    • kohde on

      JEESUS KRISTUS ja Hänen Golgatan sovitustyö, ei voi muuta sanoa kuin:KIITOS JUMALALLE.

      Lue Raamatusta, Uudentestamentin puolelta Johanneksen evankeliumin 3 luku , kokonaan:)

      • voi jeesus

        enpä oikein usko.
        Väh niiku jos meikä kuuntelis jonkun yhden iskelmä-biisin radiosta, tai jonkun yhden teinipoppi-biisin, ja tottakai olisin heti iskelmän kuuntelija tai teinipopittaja. Siis jos olisin tyyliin joku Paris tai vastaava julkkis.
        Oon itekki lukenu raamattua monet kerrat, ihan vaa mielenkiinnon vuoksi, enkä ole uskossa. Jej, nyt jos oisin julkkis nii mut ois leimattu joksiki jeesus-hihhuliks.


    • *ä*

      Vielä vaan ei ole selvinnyt mihin uskoo(n)... Taitaa tämä "uutinen" olla samaa luokkaa.

    • uskoontuloa?

      Minäkin olen lukenut raamattua, muttei se johtanut mihinkään uskoontuloon.

      Uskon, mitä näen ja koen.

      Mitä on tulla uskoon?
      Mitä silloin uskotaan?

      Paris varmaan uskoo nyt sen, että "häkki heilahti".

    • Uskis

      tulla uskoon julkkisten keskuudessa,mutta on aivan ERI ASIA myös pysyä USKOSSA ja kasvaa siinä eteenpäin...

      Valitettavan monta julkkista on tullut uskoon,mutta eipä oo kaikki tiellä kauaa pysyneet.Hmmm...

    • Paris Hilton on mukamaski u...

      Onko tuo, totta vaiko tarua, kysyn vaan....

    • xxxxx

      Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi, kuin rikkaan tulla taivastenvaltakuntaan...Vertaus rikkaasta miehestä joka halusi seurata Jeesusta, hän sanoi;"myy kaikki mitä sinulla on anna rahat köyhille ja seuraa minua". Rikas mies tuli murheelliseksi ja meni pois.

      • myyttejä

        Näinhän se on mutta nuo rikkaat ja rikkaitten nuoleskelijat (kok.) eniten huutaa uskonnosta.
        Ja elävät täysin erilaista elämää kuin raamattu kehoittaa...


      • Oikeudenmukaisuus

        Kun katsoo kaikkien maailman ihmisten keskimääräistä varallisuustasoa, niin jos sinäkin vain Suomessa tai muussa länsimaassa elelet, niin rikas olet sinäkin.

        Sensijaan että neuvoisit muita niin mene SINÄ ja seuraa ohjettasi.

        Mutta eikö taida kiinnostaa? On paljon helpompi neuvoa muita.


      • mutta sinä
        Oikeudenmukaisuus kirjoitti:

        Kun katsoo kaikkien maailman ihmisten keskimääräistä varallisuustasoa, niin jos sinäkin vain Suomessa tai muussa länsimaassa elelet, niin rikas olet sinäkin.

        Sensijaan että neuvoisit muita niin mene SINÄ ja seuraa ohjettasi.

        Mutta eikö taida kiinnostaa? On paljon helpompi neuvoa muita.

        Taidat itse neuvoa.


    • joku

      no oho..:D mut eihän se välttämättä tarkota että uskoon olis tullu, onhan ville valokin luken raamattua.. mut oishan se ihan hyvä jos olis..:)

    • pyh pah

      Käyhän Britneykin kirkossa. Ei siihen mitään "uskoontulemista" tarvita. Koko "uskoontulon" käsite on suomalainen ja pelkästään meikäläiseen kulttuuriin sopiva (meidän ajattelutapaan kun sopii ihan hyvin, että saadaan kasteessa nimi, käydään rippikoulu ja pidetään kirkkohäät, muttei kyllä mitään uskovaisia olla). Kevyt uskonnonharjoitus raamatunluennan ja kirkossakäynnin muodossa on ihan tavanomaista Amerikoissa.

      Ja raamattu on kirja. Sitä voi lukea ilman minkään valtakunnan uskonnollista kokemusta tai elämystä.

      • Jaeel

        "Luulo ei ole tiedon väärti", "Lue enemmän niin luulet vähemmän". Säälin sinua kuka lienetkin ja kaltaisiasi kovaäänisiä oikeassaolijoita. Sinulla ei ole rohkeutta ottaa kyseistä raamattua käteesi tai edes tutkia sitä ennakkoluulottomasti ja asiallisesti. Pilkata ja puhua hävyttömiä ylimielisyyksiä, sen taitaa jokainen.

        Jos sairastut vakavasti tai joudut kuolinkamppailuun, eikä sinulla ole mitään turvaa tässä elämässä, taidat tarvita jotakin suurempaa.

        Pysähdy ajoissa miettimään ja ottamaan asioista selvää. Elämääsi kaikkea hyvää toivottaen, raamattuun tutustunut ja sitä tutkinut onnellinen ihminen.


    • fobba

      No aijai.. sepäs olisi mukavaa jos se on totta :)

    • Kalmanaama

      On ihan normaalia lukea raamattua jenkeissä, missä usko ja rukoilu ja Herran siunausten toivottaminen on tavallista arkea.

    • Lukenut

      Eihän jonkin kirjan lukeminen mitään sen kummempaa tarkoita.
      Itsekkin olen lukenut tuon kyseisen opuksen ja todennut ettei juuri mikään sen esittämä ajatus kestä lähempää tarkastelua/itsenäistä ajattelua.
      Yksinkertaisinkin logiikka hukassa..
      Mutta tulipahan luettua siinä missä taru sormusten herrastakin :)

      • Jaeel

        Ole hyvä ja lue nyt alkuun Timo ja Eero Junkkaalan sekä Timo Eskolan uusimpia kirjoja läpi, jos olet etsijä ja vakavissasi. Raamattu on muuttanut lukemattomien ihmisten elämän täydellisesti ja pysyvästi. Onnea matkaan ja Jumalan siunausta Sinulle!


    • !!!

      Vankilassa ei ole muuta lukemista ole!

      • manna86

        aivan... =)


    • ;-))

      Näyttämällä sketsin tilanteesta, jossa tuomari alensi Parisin tuomiota.

      Tuomarin pönttö heilui vimmatusti ja tuomari ei meinannut saada ääntään kuuluville sitä mukaa kun meno penkin alla kiihtyi ja tuomio tippui huippuhetkeä kohden päivä päivältä.

    • Tietäjä 100

      Tämä pitäis avata että mitähän ihmettä se uskoontulo täällä kenenkin mielessä tarkottaa.. toiselle se tarkoittaa ihan muutakuin toiselle..

      TOinen ajattelee sen olevan johonkin liittymistä, kieltokokoelman noudattamis yrityksiä yms..

      toiset voi ymmärtää siitä jotain muutakin..

      Tämä on aika oleellinen juttu kun puhutaan että "se ja se tuli uskoon".. muuten koko keskustelu on täyttä bullshittiä :)

      Siunausta yshtäväth.

      • tarkoittaa

        Uskoontulo eli uudestisyntymä tarkoittaa sitä kun ihminen tietoisesti vastaa Jumalan pelastuskutsuun, eli antaa koko elämänsä Jeesukselle, uskoo että Jeesus sovitti kaikki syntini Golgatan keskimmäisellä ristillä. Pelastus tulee yksin armosta, ei tekojen kautta. Itse tulin uskoon 25 vutiaana, nyt olen 46v. On ihanaa kun on Jeesuksen antama pelastus varmuus,eli jos täältä tulee lähtö on taivaspaikka varma sillä Jeesus sanoo, joka tulee hänen tykönsä sitä hän ei heitä ulos. Kuuntele vaikka radio deitä tai katso TV 7 ja voit käydä hengellisissä tilaisuuksissa, itse kuulun vapaaseurakuntaan.


      • ...
        tarkoittaa kirjoitti:

        Uskoontulo eli uudestisyntymä tarkoittaa sitä kun ihminen tietoisesti vastaa Jumalan pelastuskutsuun, eli antaa koko elämänsä Jeesukselle, uskoo että Jeesus sovitti kaikki syntini Golgatan keskimmäisellä ristillä. Pelastus tulee yksin armosta, ei tekojen kautta. Itse tulin uskoon 25 vutiaana, nyt olen 46v. On ihanaa kun on Jeesuksen antama pelastus varmuus,eli jos täältä tulee lähtö on taivaspaikka varma sillä Jeesus sanoo, joka tulee hänen tykönsä sitä hän ei heitä ulos. Kuuntele vaikka radio deitä tai katso TV 7 ja voit käydä hengellisissä tilaisuuksissa, itse kuulun vapaaseurakuntaan.

        Juuri näin! Tämä oli selvä ja ymmärrettävä uskoontulon selitys. On todella ihana tietää, että on koko ajan Jeesuksen oma ja Hän pitää sitten omastaan huolen. Hän on voimallinen sitten myös viemään taivaan kotiin. Jeesukselle voikin jokainen lukija sanoa vaikkapa näin: 'Tule, Jeesus, sydämeeni ja anna kaikki syntini anteeksi. Pidä minusta huolta ja vie taivaaseen kerran. Kiitos, että voit niin tehdä. Amen.'
        Ps. Niin, ja näitä asioita voit kuunnella lisää esim. www.radiodei.fi ja myös katso: www.tv7.fi
        Ihmisiin voi pettyä, mutta Jeesukseen ei koskaan pety, sillä sen ovat niin valtavan monet kokeneet aikojen kuluessa. - Myöskin on tosiasia, että Jeesus tulee takaisin ja hakee omansa pois luokseen. Siksi kannattaa jo tänään kääntyä Jeesuksen puoleen rukouksessa. Jos ei muuten osaa ja jaksa rukoilla, niin huokaise vaikka sana: Jeesus. On ihmisiä, jotka ovat jopa kuolinhetkellään niin tehneet ja ovat saaneet pelastuksen.


      • Jaeel
        ... kirjoitti:

        Juuri näin! Tämä oli selvä ja ymmärrettävä uskoontulon selitys. On todella ihana tietää, että on koko ajan Jeesuksen oma ja Hän pitää sitten omastaan huolen. Hän on voimallinen sitten myös viemään taivaan kotiin. Jeesukselle voikin jokainen lukija sanoa vaikkapa näin: 'Tule, Jeesus, sydämeeni ja anna kaikki syntini anteeksi. Pidä minusta huolta ja vie taivaaseen kerran. Kiitos, että voit niin tehdä. Amen.'
        Ps. Niin, ja näitä asioita voit kuunnella lisää esim. www.radiodei.fi ja myös katso: www.tv7.fi
        Ihmisiin voi pettyä, mutta Jeesukseen ei koskaan pety, sillä sen ovat niin valtavan monet kokeneet aikojen kuluessa. - Myöskin on tosiasia, että Jeesus tulee takaisin ja hakee omansa pois luokseen. Siksi kannattaa jo tänään kääntyä Jeesuksen puoleen rukouksessa. Jos ei muuten osaa ja jaksa rukoilla, niin huokaise vaikka sana: Jeesus. On ihmisiä, jotka ovat jopa kuolinhetkellään niin tehneet ja ovat saaneet pelastuksen.

        Kiitos hyvistä asiallisista neuvoista uskonasioissa - ketä lienettekin! Taistelu jatkuu. Pidetään yhtä yli seurakuntarajojen. Aikaa on vähän ja pahan valta kasvaa koko ajan. Olemme VOITTAJAN PUOLELLA!


    • Kaikkea sitä kuulee

      Ensin järkytyin jo tiedosta että Paris osaa lukee, mutta sitten tajusin vasta tuon raamatun ja tipuin tuolilta totaalisesti.

      Ettei siellä kirjan sivujen välissä olisi ollut jotain muuta juttua tai kyseessä jokin ihan muu kirja (kuvakirja?) eri kansilla.

    • Luin kerran koraania

      Samalla logiikalla minusta varmaan tuli muslimi, kun luin kerran aikoinaan mielenkiinnosta koraania paikkakuntani kirjastossa, kun olin siel työharjoittelussa.

      Ja mikähän niistä tulee, jotka erehtyy lukemaan Kalevalaa?

    • -ei todellakaan usko tuohon-

      Parisko uskoon,en usko tuohon mitenkään päin.
      Mainos temppu korkeintaan ja raamattuahan voi lukea,vaikka ei uskoon tuliskaan.

      Pariksesta ei todellakaan,ainakaan vielä,tule uskovainen.

    • Parisilla

      on tuo vaihe menossa, näyttää olevan sama kaava kuin muillakin turhimoilla. Seuraavaksi hän on varmaan lapsena hyväksikäytetty, joka selittää hänen törttöilyt...

    • suomusirkus

      asiassa ei ole mitään sen kummempaa! paritz nukke on tietty kuullu joltain 'viisaalta kaapumiekkoselta' joka oli ;niinku toutally cuul; et siel raamatus kerrotaan semmosest jeesus dietist jos yks leivän pikku murunen riittää päivän ruuaks ja sit menee nii hyvin tutkalle viinistki et yks pullo riittää koko nuorten ja rikkaiden diettikerhon juhliin....! siinkohtaa pratz hilton oli jo ihan et; super wau! ..,mut sit se äijä kerto viel et sil dietil voi turvallisesti laihduttaa niin et voi kävellä vaik veden pääl.. nyt paris yrittää ...ja yrittää,....ja yrittää.

    • dragonknight

      Sananlaskun keksijällä ei tainnut olla profiilia Suomi24 Treffeissä.

    • ottaa

      kuvia missä lukee raamattua mutta eikö maailma ole jo oppinut että tuo herkullisen näköinen nuori nainen tekee mitä tahansa saadakseen mitä haluaa. Tässä tapauksessa hän haluaa tulla uskoon ja päästä vapaaksi vankilasta. Mutta ei sanon minä, sillä ylimielisyys on koituva kohtaloksi kaikille uhoajille katsommepa sitten Iranin tai USA:n pressojakin. Lähtö tulee kun kansa kyllästyy.

      Njet, njet jne. linnaan vaan ja kaiken keskipisteeksi ...naisten leluksi. Tietää mitä on vapaamielisyys ja se, kun tekee mitä itse haluaa muista piittaamatta.

    • tuntuu

      elää mielikuvitus maailmassa...?
      Hauska lukea tämän sivuston "tiedon määrää"
      ihmisistä, joita ei edes tunneta !
      Jos on lukenu lehdestä asioita tuntemattomista
      ihmisistä, ja tänne heittää tietoa =)
      se on elämistä suuressa mielikuvitus maailmassa!
      >ja pois omasta minästään (itsensä kusetusta)

    • Pakanalakana

      Siis tuli uskoon? Onko se jokin olotila missä KAIKKI muut ovat, muttei Paris? Kysyn vaan...

    • elinakanto

      ei kannata uskoa tuota höpinää! ihan lapsellista,paris hilton haluaa vain lisää,lisää,lisää julkisuutta,minun mielestä paris hilton on turhin julkkis mikä on olemmassa.

      • vaan kerää

        sympatiapisteitä tuolla tempullansa.
        Mutta siinä olen eri mieltä että olis ihan turha tyyppi.
        Olen jotenkin vaistoavani Parisissa aika paljon fiksuutta, jota likka vaan ei jostain syystä vielä halua käyttää.
        Uskon että Parisista kuullaan vielä pitkään ja hän tulee näyttämään ettei hän olekaan niin ilmapää miltä jostain kumman syystä haluaa vaikuttaa..


      • Nimetön
        vaan kerää kirjoitti:

        sympatiapisteitä tuolla tempullansa.
        Mutta siinä olen eri mieltä että olis ihan turha tyyppi.
        Olen jotenkin vaistoavani Parisissa aika paljon fiksuutta, jota likka vaan ei jostain syystä vielä halua käyttää.
        Uskon että Parisista kuullaan vielä pitkään ja hän tulee näyttämään ettei hän olekaan niin ilmapää miltä jostain kumman syystä haluaa vaikuttaa..

        Mun mielestä se on lellitty ja ihan turha ihminen.en ole sille kyllä yhtään kateellinen,musta vaan tuntuu siltä.Ja jos Paris saa erityis kohtelua vankilassa,niin se on pahin virhe mitä vankilassa on ikinä tehty.Mua säälittää sen vanhemmat koska ne on saanut tollasen tyttären.SE on sen oma vika että joutui vankilaan,se on ansainnut sen tuomion.


    • Niin niin

      Siis, voi ei. Onko Paris oikeesti lukenu Raamattua ? Ei voi olla totta, että ihmiset on näin tyhmiä. Tuommoisesta asiasta heti nettiin juttua. "PARIS HILTON LUKI RAAMATTUA, IIK" Mua alkaa jo oikeesti naurattaa. XDD

    • monni5

      en tiennyt että paris osaa lukea :)

    • vai pelkuri

      Kuinka moni Teistä uskaltaa ottaa raamatun käteen ja lukemaan sitä julkisesti?
      Herjaamaan pystyy helposti, todella helposti.

    • Kyrsiintynyt

      Ei ole kovin mukavaa lukea tuommoisia kommentteja.. Miksi ihmeessä te alatte heti kyselemään että "osaako se Paris edes lukea"? Saattaahan tuo juttu olla tottakin, mitä te olette sitä kiistämään?! Hienoa jos Paris on tullut uskoon.
      Ja muistakaa, että hänkin on pelkkä ihminen, voi siis tulla uskoon ihan siinä missä minä tai tekin. Että tukkikaa isot turpanne ja lopettakaa tuo pelleily.

      • Paris_fani

        Paris on tullut uskoon.. Mitä sitten? Mäkin oon uskossa. Ei tartte mollata aina Parisia. Se on hyvä laulaja, eikä se sitä tahallaan tehnyt, kun joutu vankilaan! :'( Toevottavasti Paris pääsee vankilasta pian pois. Ei teidänkään mielestä varmaan hei olis kivaa olla vankilassa!!! Voi Paris raukka.. :(


    • manna86

      Juu ja tottakai kaikki uskoo ton! =D

    • Nimetön

      tämä on taas tälläistä tyypillistä amerikkalaisten julkimoiden pelleilyä.. heti kun on joutumassa vankilaan niin alkaa imagon parantaminen ja tässä tapauksessa se on aika ironisesti liitetty uskontoon. tossa naisessa/naisen päässä ei oo mitään mikä liittyis uskontoon, eikä tule luultavasti koskaan olemaankaan kun kaikki jo tietävät millainen tyhjäpää paris hilton on

    • merentyttö

      kerran vuodessa raamatun luku piristää kummasti bilehileenkin päivää ja tuleepahan samalla ne syntiset ajatukset luostarin vapaista munkeista annettua anteeksi..näin bilehilekin laajentaa reviiriään..miau...

      • Lollypop

        Minun mielestä Raamattua pitäisi lukea kyllä huomattavasti enemmän kun vaan kerran vuodessa! ja on ihanaa että yhä enemmän ihmisiä tulee uskoon kannatan että jokaisen pitäisi ruveta lukeen raamattua ja mennä kasteelle!


    • USKO K

      NO JOPAS.....

    • Parisin sekoilua seurannut

      onko se aina niin varmaa että ne on totta? voihan kuvia muokata tietokoneel, eikö voikkin?no uskoopa ken tahtoo, hyvä asia jos on tullu uskoon

    • ajatelkaa_nyt

      ihan totta...ketä kiinnostaa mitä paris tekee?

    • 3 "LEIRIVIIKON" T...

      Kesäleirilläkin lienee karumpaa kun Parisilla vankilassa ;)

    • Lienee?

      Joku tärkeä?

    • Heh!

      Yrittää vaan kerätä sääliä esittämällä uskoon tullutta. Oikein teki Raaka Arska ku ei paljoa aikaansa tuhlannu Hiltonin aneluihin. Rupesi naurattamaan ihan, kun mies oli tokaissut hänellä ole´van tärkeämpääkin tekemistä. Heh.. En jaksa käsittää miksi ne puolitti sen tuomion. Kyllä julkkistenki pitää saada tuta samallaiset tuomiot ku normaalit ihmisetki. Normaaleitahan ne sanovat ite olevansa.

      • Takia se

        siis sen takia tuomio puolittui koska on ensikertalainen ja ensikertalaiset pääsee aina hyvän käytöksen ansiosta puolet vähemmällä tuomiolla. eli ei siinä mitään epänormaalia ollut siinä parisin tuomion puolittumisella


    • johannes19

      Aivan upeaa! Vain uskoontulohan tästä naispuolisen Matti Nykäsen repertuaarista puuttuikin. Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku.

    • väliin

      on hyvä piilottaa rautasaha ni pääsee kaltereita sahaamaan. sopiihan siihen myös piristeitä ym.

    • PLASAAAA

      ELÄMÄ! Helvetin pitkä jono tekstiä yhdestä sekoilusta.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe