mä en snaijaa

dallarit

mä en snaijaa mikä autuus on muka ajaa bemarilla? selittäkääpä

8

2236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on siinä...

Bemarilla ajamisen autuus on siinä, että ajaa!
      Ja ajaa moottoripyörällä yleensä.
      Provosi oli aika huono; autuaaksi ei tulla noin helposti - ei, vaikka bemari onkin hieno ajettava!

• Itsellä on ollu muitakin merkkejä

-tälläkertaa BMW, mut voi se olla joskus jokin muukin,sattu vaan tuo GS oleen ainoo keppivetonen enduro
      -enkä tällä väitä ketjuvetoa mitenkään huonoksi (tiedoksi Turolle) :)

• Alan Mies

Mutta vastataan kuitenkin: Jos sun sitä tarttee kysyä, et sitä koskaan tuu snaijaamaankaan! Tosin itse koen, että autuus on ajaa melkein millä vaan prätkällä.

• buimuri

..taas tänään tienpäällä olin tosi iloinen, että mulla on just bmw, näppärä ja ketterä, tarpeeksi tehokas.. joku muukin voi pystyä samaan, mutta mikä. Siinäpä vasta kysymys!

• Nimetön

Ajamisesta enemmän kuin Huoltamisesta ja Duunaa-
      misesta . Tietysti Huoltaminen Ja Duunaminenkin
      on mukavaa , mut vapaus valita on kuitenkin se
      mikä tekee elämisestä JUHLAA . Mulle jokainen motoristi on yhtä hyvä kamu PYÖRÄN MERKISTÄ
      RIIPPUMATTA !

• enemmän!

Olen kanssasi samaa mieltä; AITO motoristi on motoristi riippumatta siitä, mitä tankissa lukee.
        Pikkukulliset ja muutenkin heikon itsetunnon omaavat hepulit leuhkivat milloin milläkin saadakseen heikkouden tunteelleen vahvistusta!
        Hyvä kannanotto, nimim. "Nimetön"!

• Nimetön
        enemmän! kirjoitti:

Olen kanssasi samaa mieltä; AITO motoristi on motoristi riippumatta siitä, mitä tankissa lukee.
        Pikkukulliset ja muutenkin heikon itsetunnon omaavat hepulit leuhkivat milloin milläkin saadakseen heikkouden tunteelleen vahvistusta!
        Hyvä kannanotto, nimim. "Nimetön"!

Lahdessa vaikuttaa Möysä-mc niminen porukka
        jolla on ideana juuri ajaminen ja pyöräily ilman
        mitään idelogisia paineita ja puristuksia.Kaikki
        ukot on ihmisiä ja yksilöitä joita yhdistää
        rakkaus mopoihin ja ajamiseen . Ja henki on hyvä.

T : Make V

• liian

paljon ketjukilometrejä, handut alvariinsa paskassa, sateella useamminkin. Siksi BMW R1100RS.
      ajokokemusta vuodesta 1964 eteenpäin. Ei ketjurasvaa tarvita kun vaimon polkupyörässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      188
      5101
    2. Kukka kuoli ja kukka tappo Kokkolassa?

Ouluntiellä tapettu nainen torstaina kukka tappo?
      Kokkola
      18
      1792
    3. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      63
      1636
    4. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      127
      1517
    5. Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s
      Tv-sarjat
      10
      1497
    6. Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?

Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit
      Maailman menoa
      51
      1175
    7. Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi

Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.
      Lappajärvi
      96
      1084
    8. Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa

Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249
      Maailman menoa
      307
      980
    9. Vasemmistoliitto menossa perussuomalaisten ohi!

Keskustapuolue meni jo...
      Maailman menoa
      196
      945
    10. Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman teki erikoisen ratkaisun!

Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman paljasti uudet kujeet. Hän on mukana kohutussa Sointu Borg & Tyrkyt -realityssä. Jääkö
      Suomalaiset julkkikset
      7
      840
    Aihe