mä en snaijaa

dallarit

mä en snaijaa mikä autuus on muka ajaa bemarilla? selittäkääpä

8

2293

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on siinä...

Bemarilla ajamisen autuus on siinä, että ajaa!
      Ja ajaa moottoripyörällä yleensä.
      Provosi oli aika huono; autuaaksi ei tulla noin helposti - ei, vaikka bemari onkin hieno ajettava!

• Itsellä on ollu muitakin merkkejä

-tälläkertaa BMW, mut voi se olla joskus jokin muukin,sattu vaan tuo GS oleen ainoo keppivetonen enduro
      -enkä tällä väitä ketjuvetoa mitenkään huonoksi (tiedoksi Turolle) :)

• Alan Mies

Mutta vastataan kuitenkin: Jos sun sitä tarttee kysyä, et sitä koskaan tuu snaijaamaankaan! Tosin itse koen, että autuus on ajaa melkein millä vaan prätkällä.

• buimuri

..taas tänään tienpäällä olin tosi iloinen, että mulla on just bmw, näppärä ja ketterä, tarpeeksi tehokas.. joku muukin voi pystyä samaan, mutta mikä. Siinäpä vasta kysymys!

• Nimetön

Ajamisesta enemmän kuin Huoltamisesta ja Duunaa-
      misesta . Tietysti Huoltaminen Ja Duunaminenkin
      on mukavaa , mut vapaus valita on kuitenkin se
      mikä tekee elämisestä JUHLAA . Mulle jokainen motoristi on yhtä hyvä kamu PYÖRÄN MERKISTÄ
      RIIPPUMATTA !

• enemmän!

Olen kanssasi samaa mieltä; AITO motoristi on motoristi riippumatta siitä, mitä tankissa lukee.
        Pikkukulliset ja muutenkin heikon itsetunnon omaavat hepulit leuhkivat milloin milläkin saadakseen heikkouden tunteelleen vahvistusta!
        Hyvä kannanotto, nimim. "Nimetön"!

• Nimetön
        enemmän! kirjoitti:

Olen kanssasi samaa mieltä; AITO motoristi on motoristi riippumatta siitä, mitä tankissa lukee.
        Pikkukulliset ja muutenkin heikon itsetunnon omaavat hepulit leuhkivat milloin milläkin saadakseen heikkouden tunteelleen vahvistusta!
        Hyvä kannanotto, nimim. "Nimetön"!

Lahdessa vaikuttaa Möysä-mc niminen porukka
        jolla on ideana juuri ajaminen ja pyöräily ilman
        mitään idelogisia paineita ja puristuksia.Kaikki
        ukot on ihmisiä ja yksilöitä joita yhdistää
        rakkaus mopoihin ja ajamiseen . Ja henki on hyvä.

T : Make V

• liian

paljon ketjukilometrejä, handut alvariinsa paskassa, sateella useamminkin. Siksi BMW R1100RS.
      ajokokemusta vuodesta 1964 eteenpäin. Ei ketjurasvaa tarvita kun vaimon polkupyörässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1023
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      17
      926
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      810
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      747
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      674
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      639
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      606
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      172
      565
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      550
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      59
      548
    Aihe