mä en snaijaa mikä autuus on muka ajaa bemarilla? selittäkääpä
Vastaukset 8
- on siinä...
Bemarilla ajamisen autuus on siinä, että ajaa!
Ja ajaa moottoripyörällä yleensä.
Provosi oli aika huono; autuaaksi ei tulla noin helposti - ei, vaikka bemari onkin hieno ajettava! Itsellä on ollu muitakin merkkejä
-tälläkertaa BMW, mut voi se olla joskus jokin muukin,sattu vaan tuo GS oleen ainoo keppivetonen enduro
-enkä tällä väitä ketjuvetoa mitenkään huonoksi (tiedoksi Turolle) :)- Alan Mies
Mutta vastataan kuitenkin: Jos sun sitä tarttee kysyä, et sitä koskaan tuu snaijaamaankaan! Tosin itse koen, että autuus on ajaa melkein millä vaan prätkällä.
- buimuri
..taas tänään tienpäällä olin tosi iloinen, että mulla on just bmw, näppärä ja ketterä, tarpeeksi tehokas.. joku muukin voi pystyä samaan, mutta mikä. Siinäpä vasta kysymys!
- Nimetön
Ajamisesta enemmän kuin Huoltamisesta ja Duunaa-
misesta . Tietysti Huoltaminen Ja Duunaminenkin
on mukavaa , mut vapaus valita on kuitenkin se
mikä tekee elämisestä JUHLAA . Mulle jokainen motoristi on yhtä hyvä kamu PYÖRÄN MERKISTÄ
RIIPPUMATTA !- enemmän!
Olen kanssasi samaa mieltä; AITO motoristi on motoristi riippumatta siitä, mitä tankissa lukee.
Pikkukulliset ja muutenkin heikon itsetunnon omaavat hepulit leuhkivat milloin milläkin saadakseen heikkouden tunteelleen vahvistusta!
Hyvä kannanotto, nimim. "Nimetön"! - Nimetön
enemmän! kirjoitti:
Olen kanssasi samaa mieltä; AITO motoristi on motoristi riippumatta siitä, mitä tankissa lukee.
Pikkukulliset ja muutenkin heikon itsetunnon omaavat hepulit leuhkivat milloin milläkin saadakseen heikkouden tunteelleen vahvistusta!
Hyvä kannanotto, nimim. "Nimetön"!Lahdessa vaikuttaa Möysä-mc niminen porukka
jolla on ideana juuri ajaminen ja pyöräily ilman
mitään idelogisia paineita ja puristuksia.Kaikki
ukot on ihmisiä ja yksilöitä joita yhdistää
rakkaus mopoihin ja ajamiseen . Ja henki on hyvä.
T : Make V
- liian
paljon ketjukilometrejä, handut alvariinsa paskassa, sateella useamminkin. Siksi BMW R1100RS.
ajokokemusta vuodesta 1964 eteenpäin. Ei ketjurasvaa tarvita kun vaimon polkupyörässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521023Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17926Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46747
- 42674
- 37639
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE172565Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59548