mä en snaijaa

dallarit

mä en snaijaa mikä autuus on muka ajaa bemarilla? selittäkääpä

8

2212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on siinä...

Bemarilla ajamisen autuus on siinä, että ajaa!
      Ja ajaa moottoripyörällä yleensä.
      Provosi oli aika huono; autuaaksi ei tulla noin helposti - ei, vaikka bemari onkin hieno ajettava!

• Itsellä on ollu muitakin merkkejä

-tälläkertaa BMW, mut voi se olla joskus jokin muukin,sattu vaan tuo GS oleen ainoo keppivetonen enduro
      -enkä tällä väitä ketjuvetoa mitenkään huonoksi (tiedoksi Turolle) :)

• Alan Mies

Mutta vastataan kuitenkin: Jos sun sitä tarttee kysyä, et sitä koskaan tuu snaijaamaankaan! Tosin itse koen, että autuus on ajaa melkein millä vaan prätkällä.

• buimuri

..taas tänään tienpäällä olin tosi iloinen, että mulla on just bmw, näppärä ja ketterä, tarpeeksi tehokas.. joku muukin voi pystyä samaan, mutta mikä. Siinäpä vasta kysymys!

• Nimetön

Ajamisesta enemmän kuin Huoltamisesta ja Duunaa-
      misesta . Tietysti Huoltaminen Ja Duunaminenkin
      on mukavaa , mut vapaus valita on kuitenkin se
      mikä tekee elämisestä JUHLAA . Mulle jokainen motoristi on yhtä hyvä kamu PYÖRÄN MERKISTÄ
      RIIPPUMATTA !

• enemmän!

Olen kanssasi samaa mieltä; AITO motoristi on motoristi riippumatta siitä, mitä tankissa lukee.
        Pikkukulliset ja muutenkin heikon itsetunnon omaavat hepulit leuhkivat milloin milläkin saadakseen heikkouden tunteelleen vahvistusta!
        Hyvä kannanotto, nimim. "Nimetön"!

• Nimetön
        enemmän! kirjoitti:

Olen kanssasi samaa mieltä; AITO motoristi on motoristi riippumatta siitä, mitä tankissa lukee.
        Pikkukulliset ja muutenkin heikon itsetunnon omaavat hepulit leuhkivat milloin milläkin saadakseen heikkouden tunteelleen vahvistusta!
        Hyvä kannanotto, nimim. "Nimetön"!

Lahdessa vaikuttaa Möysä-mc niminen porukka
        jolla on ideana juuri ajaminen ja pyöräily ilman
        mitään idelogisia paineita ja puristuksia.Kaikki
        ukot on ihmisiä ja yksilöitä joita yhdistää
        rakkaus mopoihin ja ajamiseen . Ja henki on hyvä.

T : Make V

• liian

paljon ketjukilometrejä, handut alvariinsa paskassa, sateella useamminkin. Siksi BMW R1100RS.
      ajokokemusta vuodesta 1964 eteenpäin. Ei ketjurasvaa tarvita kun vaimon polkupyörässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe