Laskutus kysymys kytkyliittymään

maksanko tyhjästä

elikkä siis hommasin pari viikkoa sinne elisa n95. no mutta nyt menny yli kaksi viikkoa eikä elisan liittymä toimi vielläkään eli vanhalla liittymällä puhutaan. Joten Kiinnostaisi tietää että joudunko maksamaan elisalle tästä kuusta täyden hinnan jossa liittymä ei ole viellä toiminut? ei huvittaisi nimittäin maksaa vanhanliittymän laskua nyt noin 90€ ja sen lisäksi viellä elisan kytkyä örr mitäköhän se nyt oli joku 60e/kk vai alkaako laskutus siitä päivästä kun elisan liittymä alkaa pelittää

2

1261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukkis1

Mä olen odottanut kohta jo toista kuukautta että uusi elisan liittymä aukeaisi mutta ei ni ei. No soitin aspaan ja siellä sanoi että tietenkään en maksa ajasta jolloin liittymä ei vielä toimi. No vähän kuitenkin pelottaa, että tuleeko kohta 2 kuukauden lasku vaikka puhelimella ja liittymällä ei ole puhuttu minuuttiakaan. Mutta aspan mukaan laskua ei tule ennen kuin liittymä on auki.

• DFF

Maksut alkaa siitä kun liittymä on käytössäsi. Itselläni on mennyt elisan kanssa hermot ihan täysin. Sain puhelimen 18.4.2007, eikä Elisan littymä ole vieläkään käytössäni. Myyjä puhui täyttää paskaa sopimuksen teon hetkellä(Myönnetty) Asiakaspalvelu on jatkanut samaa linjaa. Aion esittää tiukat hyvitykset tästä odottelusta ja virheellisten tietojen antamisesta. Onko muilla esiintynyt samanlaista odottelua? Sen vain sanon, etrtä Elisa ei saa minusta maksavaa asiakasta, jos saa asiakasta ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1321
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1138
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      702
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33