Pelaa ilmaisia peliä ja voitat ilmaisia tavaroita tai rahaa!! Pelaaminen ei maksa mitään, eikä myös postikulutkaan!!! Sivu on todettu erittäin luotettavaksi, ja tavarat saapuvat postiin 1-3 viikossa. Sivusto on alunperin ranskalainen, mutta kieleksi voi valita englanti. Sivussa on oma rahayksikkö, Bubz , joka o sama kun sentti, eli 0.01 Bubz = 0.01s, 0.02 Bubz= 0.02 s, 1.00 Bubz= 1.00 e jne.. Prizeessä on 12 peliä, ja jokaista voi pelata vain kerran päivässä. Pelit ovat todella helppoja, ja muutenkin pelaaminen vie päivässä n. 10 min. Ilmaisten pelien lisäksi on vielä 7 maksullista peliä, niitä ei kannata pelata, vaikka joskus voi voittaakin, mutta yleensä häviää. Olen ollut Prizeessä jo 89 päivää ja kasassa on 30 Bubzia. Kannattaa rekisteröytyä, sillä tämä kaikki on aivan ilmaista!!Niin, ja jos on kysyttävää (esim peleistä yms.) kysy ihmeessä! Rekisteröydy: http://www.prizee.com/?refer=Alzuu
Prizee! Pelaa ilmaisia pelejä ja voita palkintoja!!
prizee!
3
336
Vastaukset
- prizee!
Niin, eli jos on jotain kysyttävää, vastaan kyllä ((:
- ptruut
Ei kannata pelata siellä, pelasin itse siellä n. 2 vuotta ja en sitten saanut kokoon enempää kuin 200 euroa! Sitä rahaa ei saa koskaan sieltä!! Ei kyllä kannata pelata siellä!!!
- prizee!
Mitä sä oikeein yrität todistaa mulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122