Hei! Olisiko kukaan mahtanut nauhoittaa tv:stä tulleita juttuja yölinnusta/Simo Silmusta kuten esimerkiksi
- Jos sais kerran: Simo Silmu & Maarit Peltoniemi
- Estradilla: Yölintu 10 v.
- Laulava sydän: Yölintu soittaa Olavi Virtaa osat 1 ja 2
- BumtsiBum 22.2.2003 jossa vieraina Simo Silmu, Paavo, Vesa Järvensivu ja Hara Laukkanen
- Haastattelijana Mirja Pyykkö: Simo Silmu kertoo elämänsä kuvista
- Kesäillan valssi, Parkano 2003: Yölintu ja Teemu Harjukari & Taivaanrannanmaalarit
Löytyisikö?
Löytyykö?
3
792
Vastaukset
- Olis
Mirja Pyykön vieraana, Yölintu 10 v. ja Jos sais kerran, missä Simo vetää komeesti Anita Hirvosen Deva kukku de....
- KaukainenTähti
Voisitko kuvitella polttavasi myös ne minulle?
Olisin suuresti kiitollinen, tietenkin pientä korvausta vastaan!
- kathy86...
Kyllä minulta löytyy juuri nuo kaikki... :)
Olin vielä niinä aikoina tosi iso yölinnun fani ja kaikki mahdolliset nauhoitin ja otin talteen.. Nyt on tahti sitten laantunut jo..
Mutta siis monet ovat aikaisemminkin ottaneet minuun yhteyttä että voinko kopioida, mutta yrityksessä oli ja vastaus on EN. sori, mut oisit itse ne nauhoittanut kun tulivat.. on niin vaikea toteuttaa.. ehkä tulevat joskus uusintoina osat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6338433Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513234Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4222269- 1281357
- 331338
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151275Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091201- 931123
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943