hei, olen saanut juuri kortin ja olen nyt autoa katselemassa. törmäsin tuolla yhteen, minusta ihan hienoon autoon. en vain ymmärrä miten se näyttää niin paljon hienommalta kuin muut aivan samanmalliset autot. tottakai olen kuullut kaiken maailman "tuunauksesta" sun muusta, mutta osaatteko sanoa mitä tälle kyseiselle autolle on oikein tehty? en näe kuin tummennetut lasit, isommat vanteet ja eturitilän ilman merkkiä. nämäkö yksinään luovat tuon illuusion hienommasta autosta vai kuinka sokea olen?
auto on volkswagenin passat vuodelta 1997: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1283026
se näyttää paljon hienommalta kuin esimerkiksi tämä auto: http://www.autotalli.com/crometapp/product/cars2/used_search/public/item.jsp?carId=31.1787546&list=11800218691950&cmd=move4&order=34.7&count=20&portal=auto&.pkg=11800218691280
tietämätön
3
725
Vastaukset
- ajelija156v0,1
makuasioista ja niitähän meidän ei sen kummemmin tarvitse selitellä.
jos joku miellyttää silmää niin mitäs sitä sen enempiä ihmettelemään - ja vanteet
Jeps, isot on vanteet ja nehän saa tietenkin renkaat näyttämään isommalta. Maski on joko vaihdettu, tai siitä on revitty irti volkkarin logo käsin. Ne on muuten naurettavia, kun vastaan tulee joku vanhempi herrasmies joka on repinyt käsin irti autonsa logon maskista ja jäljellä on vielä sellanen vaalea logon "varjo" :D
Omassa autossani oli vaihdettu kokonaan puskurit edestä ja takaa, oli myös helmat ja vanteet sekä madallusta. Uutta autoani en kyllä laita sitten tippaakaan.. tummennukset, merkitön maski, (joku tuning osa) isommat renkaat, ja vanteet, sekä vaikuttais äkkiseltään että joku maltillinen 25-35mm. alustan madallus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453