Tietääkö kukaan paljonko maksaa etaphotelleissa internetyhteys huoneessa omalla kannettavalla tietokoneella jossa on wlan.
Hotelliketju mainostaa tätä palveluaan, mutta hinnasta ei puhuta mitään. Onko homma ilmaista ?
Etap hotel
internet_hinta
3
641
Vastaukset
- reissumies
tässä maailmassa ei mikään ole ilmaista!!!
- internet_hinta
Joo, huoneesta pitää kyllä maksaa, mutta siihen kuuluu peitto, tyyny, sähkö....
Josko nykyään internetkin olisi tälläinen perusasia...? - reissuronja
internet_hinta kirjoitti:
Joo, huoneesta pitää kyllä maksaa, mutta siihen kuuluu peitto, tyyny, sähkö....
Josko nykyään internetkin olisi tälläinen perusasia...?Eipä kuulu nettiyhteydet kuitenkaan vielä huuoneen hintaan, turha toivo siis. Ei ole kuulunut puhelutkaan koskaan. On aika kallista lystiä, ei ne majatalon pitäjät moista kuluerää kontolleen ota!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117