Saako tälle...

palstalle...

ala ikäinenkin osallistua?
Olen 59v mies.

10

978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimenomaan mies

      ...koska naisia on ilmeisesti suurin osa, joten miesnäkökulma ei ole pahitteeksi, mehän olemme toiset Venuksesta ja toiset Marsista, kuten minua ovat valistaneet viisaammat tahot. Mitä ns. nuoruuteesi tulee, se tuskin on este, koska henkisen iän käsite on hyvin venyvä, oli fyysinen ikä mikä tahansa. Teretulemas vaan!

    • Minäkin vasta 51

      Olet todella alaikäinen, hus hus siitä tuonne viisikymppisiin. Minäkin saan olla täällä vain erikoisoikeudella, sain Kingkalelta luvan.

      • OliviaKoo

        missä Kingkale mahtaa luurata. Miehiä on ihan liian vähän palstallamme. Kyllä tänne sopii tulla minkäikäisen tahansa.

        Erilaisia näkökantoja ja mielipiteitä kaivataan.


    • Ei täällä kukaan henkkareita kysele - tervetuloa vain joukkoon!

    • mareNki^**

      kun huominen koittaa,tässä aloituksessasi on kymmenien naisten kutsut palstalle.
      Me toivomme tänne tuollaisia ihania miehiä!Tule ja tuo kaikki kaverisikin...ei vaan,kyllä sinä riität!;)

    • KristaTee

      Tule mukaan vain. Vuoden kuluttua olet jo täysi-ikäinen, joten kyllä sinä tänne nyt jo mahdut.

    • Minä 54v

      Sopii varmaan,itekkin olen "alaikäinen"ikä ei varmaan ole este,ei minua ole pois vielä ajaneet.

      • taida ikä vielä tälle palstalle riittää, jos se pakolliseksi tulisi :O
        Juttelenhan siviilissäkin eri ikäluokkien kanssa, miksi siis en täällä.
        Ei iän pitäisi tosiaan olla este ja erilaiset mielipiteet vain rikastuttavat palstaa.


    • siinä ja siinä, josko tänne alaikäisiä huolitaan!
      Tietysti nuo "tytöt", jotka ovat vakikirjoittajia,
      menevät heti sanomaan, että juu juu, sopiihan se!
      Kyllä Sinun nyt kuitenkin on todistettava olevasi
      "täysi-ikäinen", ja käyttäydyttävä sen mukaisesti.
      Nuo tyttöhupakot kun ovat iloisia jokaisesta
      miehenpuolikkaasta, joka tänne uskaltautuu.
      Mutta ihan oikeesti, tuu vaan mukaan, niin tulee
      enemmän sitä miesnäkökulmaa.

    • 59 nainen

      mutta lasken jo itseni 60v, vaikka se on ens vuoden maaliskuussa!
      Kyllä minä haluaisin jo tutustua 60v miehiin mieluummin kuin nuorempiin!
      Mikähän olet horoskoopissa sinä 59v mies?
      Itse olen se kalat eli en hauki on kalat, vaan ehkäpä empaattinen, vaikka muikku tai siika! Haa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe