Tallinki STAR on ihan

hanurista.

Kallis siis olla siellä, lonkero 4 euroa/purkki
Ruoka ihan hanurista ja kallista.
Palvelu puuttuu kokonaan.
Aamupala loppuu kesken.
Olin kerran en toista.

10

2622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silajl

kaivatakaa .... kaikki maksaa..myös viikingil

• empempem

Vaikka nuo nyt samaan konserniin kuuluvatkin, niin eiköhän noilla Siljan laivoilla ja Tallinkin räkälaivoilla ole kuitenkin pieni ero. Ainakin vielä...

• Ville-Viikinki

-Eestiläistä edustavuutta !!

• Ville vähän maistissa, mutta siinä olet oikeassa että tallinki kusettaa tyhmiä suomalaisia, mutta ei ainakaaan minua enää ikinä ja uskon, että muut myös alkavat ymmärtämään pikku hiljaa..

• mihin?
        keijumekko kirjoitti:

Ville vähän maistissa, mutta siinä olet oikeassa että tallinki kusettaa tyhmiä suomalaisia, mutta ei ainakaaan minua enää ikinä ja uskon, että muut myös alkavat ymmärtämään pikku hiljaa..

Eckeröön, Sea catteihin, Lindaan vai viikinkiin, olis vaan mielenkiintoista kuulla mikä noista on se oikea tallinksiljalaisille?

• mitä?
        keijumekko kirjoitti:

Ville vähän maistissa, mutta siinä olet oikeassa että tallinki kusettaa tyhmiä suomalaisia, mutta ei ainakaaan minua enää ikinä ja uskon, että muut myös alkavat ymmärtämään pikku hiljaa..

??????

• Deipyle

kertakäyttöaterimien kera ilmestyivät Siljan laivoille kyllä jo silloin kun joskus kolme-neljä vuotta sitten tehtiin pintakohennusta yleisiin tiloihin, siis jo ennenkuin Silja Linea alettiin edes myydä.

Kertakäyttöastioita tosin käytetään vain Mundon yökattauksessa, silti ensi kokemus oli aika järkky, teki mieli ostaa omat aterimet Galleriasta paluumatkaa varten..

Mites Europalla?

• Ville-Viikinki
        Deipyle kirjoitti:

kertakäyttöaterimien kera ilmestyivät Siljan laivoille kyllä jo silloin kun joskus kolme-neljä vuotta sitten tehtiin pintakohennusta yleisiin tiloihin, siis jo ennenkuin Silja Linea alettiin edes myydä.

Kertakäyttöastioita tosin käytetään vain Mundon yökattauksessa, silti ensi kokemus oli aika järkky, teki mieli ostaa omat aterimet Galleriasta paluumatkaa varten..

Mites Europalla?

ei ole tullut vastaan niin Vikingin, kuin Siljankaan laivoilla, mutta katsotaan miten nyt Europalla, kun menen sinne tänä iltana.

• Eckerö paras
        mihin? kirjoitti:

Eckeröön, Sea catteihin, Lindaan vai viikinkiin, olis vaan mielenkiintoista kuulla mikä noista on se oikea tallinksiljalaisille?

Suomalaiselle !

• kalapala tai

3 lihapullaa ??? Kokki annostelee, itse ei saa ottaa......vesikin maksaa. Leiriolot ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      42
      5702
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      44
      5223
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3658
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3623
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3096
    6. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      88
      3053
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      49
      2790
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      56