Kallis siis olla siellä, lonkero 4 euroa/purkki
Ruoka ihan hanurista ja kallista.
Palvelu puuttuu kokonaan.
Aamupala loppuu kesken.
Olin kerran en toista.
Tallinki STAR on ihan
10
2657
Vastaukset
- silajl
kaivatakaa .... kaikki maksaa..myös viikingil
- empempem
Vaikka nuo nyt samaan konserniin kuuluvatkin, niin eiköhän noilla Siljan laivoilla ja Tallinkin räkälaivoilla ole kuitenkin pieni ero. Ainakin vielä...
- Ville-Viikinki
-Eestiläistä edustavuutta !!
Ville vähän maistissa, mutta siinä olet oikeassa että tallinki kusettaa tyhmiä suomalaisia, mutta ei ainakaaan minua enää ikinä ja uskon, että muut myös alkavat ymmärtämään pikku hiljaa..
- mihin?
keijumekko kirjoitti:
Ville vähän maistissa, mutta siinä olet oikeassa että tallinki kusettaa tyhmiä suomalaisia, mutta ei ainakaaan minua enää ikinä ja uskon, että muut myös alkavat ymmärtämään pikku hiljaa..
Eckeröön, Sea catteihin, Lindaan vai viikinkiin, olis vaan mielenkiintoista kuulla mikä noista on se oikea tallinksiljalaisille?
- mitä?
keijumekko kirjoitti:
Ville vähän maistissa, mutta siinä olet oikeassa että tallinki kusettaa tyhmiä suomalaisia, mutta ei ainakaaan minua enää ikinä ja uskon, että muut myös alkavat ymmärtämään pikku hiljaa..
??????
- Deipyle
kertakäyttöaterimien kera ilmestyivät Siljan laivoille kyllä jo silloin kun joskus kolme-neljä vuotta sitten tehtiin pintakohennusta yleisiin tiloihin, siis jo ennenkuin Silja Linea alettiin edes myydä.
Kertakäyttöastioita tosin käytetään vain Mundon yökattauksessa, silti ensi kokemus oli aika järkky, teki mieli ostaa omat aterimet Galleriasta paluumatkaa varten..
Mites Europalla? - Ville-Viikinki
Deipyle kirjoitti:
kertakäyttöaterimien kera ilmestyivät Siljan laivoille kyllä jo silloin kun joskus kolme-neljä vuotta sitten tehtiin pintakohennusta yleisiin tiloihin, siis jo ennenkuin Silja Linea alettiin edes myydä.
Kertakäyttöastioita tosin käytetään vain Mundon yökattauksessa, silti ensi kokemus oli aika järkky, teki mieli ostaa omat aterimet Galleriasta paluumatkaa varten..
Mites Europalla?ei ole tullut vastaan niin Vikingin, kuin Siljankaan laivoilla, mutta katsotaan miten nyt Europalla, kun menen sinne tänä iltana.
- Eckerö paras
mihin? kirjoitti:
Eckeröön, Sea catteihin, Lindaan vai viikinkiin, olis vaan mielenkiintoista kuulla mikä noista on se oikea tallinksiljalaisille?
Suomalaiselle !
- kalapala tai
3 lihapullaa ??? Kokki annostelee, itse ei saa ottaa......vesikin maksaa. Leiriolot ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483