Tallinki STAR on ihan

hanurista.

Kallis siis olla siellä, lonkero 4 euroa/purkki
Ruoka ihan hanurista ja kallista.
Palvelu puuttuu kokonaan.
Aamupala loppuu kesken.
Olin kerran en toista.

10

2657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silajl

      kaivatakaa .... kaikki maksaa..myös viikingil

      • empempem

        Vaikka nuo nyt samaan konserniin kuuluvatkin, niin eiköhän noilla Siljan laivoilla ja Tallinkin räkälaivoilla ole kuitenkin pieni ero. Ainakin vielä...


    • Ville-Viikinki

      -Eestiläistä edustavuutta !!

      • Ville vähän maistissa, mutta siinä olet oikeassa että tallinki kusettaa tyhmiä suomalaisia, mutta ei ainakaaan minua enää ikinä ja uskon, että muut myös alkavat ymmärtämään pikku hiljaa..


      • mihin?
        keijumekko kirjoitti:

        Ville vähän maistissa, mutta siinä olet oikeassa että tallinki kusettaa tyhmiä suomalaisia, mutta ei ainakaaan minua enää ikinä ja uskon, että muut myös alkavat ymmärtämään pikku hiljaa..

        Eckeröön, Sea catteihin, Lindaan vai viikinkiin, olis vaan mielenkiintoista kuulla mikä noista on se oikea tallinksiljalaisille?


      • mitä?
        keijumekko kirjoitti:

        Ville vähän maistissa, mutta siinä olet oikeassa että tallinki kusettaa tyhmiä suomalaisia, mutta ei ainakaaan minua enää ikinä ja uskon, että muut myös alkavat ymmärtämään pikku hiljaa..

        ??????


      • Deipyle

        kertakäyttöaterimien kera ilmestyivät Siljan laivoille kyllä jo silloin kun joskus kolme-neljä vuotta sitten tehtiin pintakohennusta yleisiin tiloihin, siis jo ennenkuin Silja Linea alettiin edes myydä.

        Kertakäyttöastioita tosin käytetään vain Mundon yökattauksessa, silti ensi kokemus oli aika järkky, teki mieli ostaa omat aterimet Galleriasta paluumatkaa varten..

        Mites Europalla?


      • Ville-Viikinki
        Deipyle kirjoitti:

        kertakäyttöaterimien kera ilmestyivät Siljan laivoille kyllä jo silloin kun joskus kolme-neljä vuotta sitten tehtiin pintakohennusta yleisiin tiloihin, siis jo ennenkuin Silja Linea alettiin edes myydä.

        Kertakäyttöastioita tosin käytetään vain Mundon yökattauksessa, silti ensi kokemus oli aika järkky, teki mieli ostaa omat aterimet Galleriasta paluumatkaa varten..

        Mites Europalla?

        ei ole tullut vastaan niin Vikingin, kuin Siljankaan laivoilla, mutta katsotaan miten nyt Europalla, kun menen sinne tänä iltana.


      • Eckerö paras
        mihin? kirjoitti:

        Eckeröön, Sea catteihin, Lindaan vai viikinkiin, olis vaan mielenkiintoista kuulla mikä noista on se oikea tallinksiljalaisille?

        Suomalaiselle !


    • kalapala tai

      3 lihapullaa ??? Kokki annostelee, itse ei saa ottaa......vesikin maksaa. Leiriolot ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe