Ratsastusretki

Riderrr

Laitoin tämän tarinan toiseen ryhmään, mutta siellä se tyrmättiin, koska oli kuulemma ihan väärässä ryhmässä. No kokeilen vielä täällä.
Jos jotain naista tai vaikka miestäkin tarina jää kiehtomaan :) Niin minulle voi lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected] . Anonyyminä tietty, muuta en toivo kuin vähintään 18 vuoden ikää jos lähettää sähköpostia. No siihen tarinaan jos se aiheittaisi jollekin jotain :)

Itselläni on ollut aina fetissi hevosilla ja poneilla tai no yleensäkin ratsastamiseen:) Siis pelkkään ratsastamiseen ei siis mihinkään eläimiin sekaantumiseen, jos niin joku luulee. Minusta miehenä kun ratsastava nainen on seksikäs näky ja jostain syystä, mitä pienempi ratsu naisen alla on niin sitä seksikkäämmäksi se asian tekee jostain syystä.

Olen aina haaveillut, että pääsisin joskus ratsastamaan joskus naisen kanssa kesäiseen luontoon alasti hevosella, ponilla tms, mutta asia ei ole ikinä toteutunut. Mutta ainahan asiaa voi unelmoida, joten kijoitin tarinan yhdestä ratsastusretkestä naisen kanssa. Olisi kiva tietää onko täällä naisia, jotka saa tuosta tarinasta mitään väristyksiä tai haluisiko joku nainen jotain vastaavaa tapahtuvan itselleen myös :) Ja haluisiko joku nainen/naiset vaihtaa ajatuksia tarinan luettuaan sähköpostitse anonyyminä tietty? Mutta siihen tarinaan:

Aamulla herätessäni tiesin, että tänään tulee toteutumaan yksi haaveistani. Tänään tulen ratsastamaan ponilla, jonka korkeus on vain oman lanteeni ja navan välissä.
Tämä ratsastus tuli mahdolliseksi, kun löysin internetistä kauniin naisen, joka omistaa tämän kyseisen ponin jolla tulen ratsastaan.

Tämä nainen ratsastaa myös ponillansa säännöllisesti. Ja hän nauttii ratsastamisesta paljon ja saa siittä seksuaalista tyydytystä,
kun tuntee ponin liikkeet allansa.
Hänellä on mahdollisuus ratsastaa rauhassa maaseudulla, jossa ei ole katselijoita.
Ja niinpä hän ratsastaa paljon alasti ponillansa.

Mutta tänään todellakin myös minä pääsen ratsastaan hänen ponillansa:)
Lähdin hyvissä ajoin matkaan, ja pääsin lopulta tämän naisen luo.

Tullessani huomasin, että nainen oli jo laittamassa ponia valmiiksi. Poni oli pullea. Sen selkä oli myös kaarella, niin kuin joillakin poneilla on.
Nainen huomasi tuloni, ja heilautti iloisesti kättä minulle. Lähdin autoltani käveleen naisen luo.
Nainen vastasi hyvin kuvausta, jonka oli itsestään kertonut. Eli hän oli noin 60kg 173cm pitkä ja muutenkin nätin näköinen.

Nainen kertoi, että hän ei ollut ratsastanut ponillansa pariin päivään, jotta poni olisi mahdollisimman virkeä kun tulisin ratsastaan.
Naisen laittaessa ponille suitsia kysyin voisimmeko ratsastaa kaksi päällä ilman satulaa hänen ponillansa? Nainen hymyili ja vastasi, että tuota kysymystä hän olikin toivonut. Hänellä oli ollut unelmana päästä ratsastaan ponillansa kaksi päällä jonkun miehen kanssa. Sitten nainen kysyi äkisti, että voisimmeko ratsastaa mahdollisimman vähissä vaatteissa?

Vuorostaan minun suupieliin nousi hymy. Vastasin että tietty. Mutta itse ajatelin pitää ainakin ison t-paidan päällä ensi alkuun. Nainen vasta no hän pitää sitten ensialkuun päällä lanka bikinit.

Lopulta poni oli valmis ja odotteli rauhassa alkavaa ratsastusta. Nainen sanoi menevänsä vaihtaan ne lankabikinit päälle ja pyysi minua pitämään ponia silmällä sen aikaa. Otin suitset joita nainen tarjosi minulle. Ja sen jälkeen nainen lähti sisälle pukeutuun.

Jäätyäni ponin kanssa kahden silittelin sen kaulaa ja päätä. Sen jälkeen silitin sitä selästä kevyesti ja sen jälkeen hieman voimakkaammin. Ja käteni upposi ponin pehmeään selkään eli poni oli ainakin hyvin syötetty. Ja mietin, että kuinka ihanaa näin pehmeässä selässä onkaan istua ja antaa ponin kantaa ja tehdä työt, kun itse nauttii olostansa. Ajattelin, että tästä tulee varmasti ihanaa. Lopulta nainen tuli takaisin. Hän oli ottanut mukaansa pitkän raipan ja sanoi, että tällä me saadaan sitten vähän vauhtia tarvittaessa.

Nainen kysyi haluisinko ratsastaa ensin yksin ponilla? Ja tietysti halusin. Mutta minä halusin vastaavasti ensin riisuutua ylimääräsistä vaatteista. Annoin naiselle ponin ohjat ja suuntasin autolle.

Nainen lähti mukaani ponia taluttaen. Hän sanoi että autoni luona on sopiva jakkara josta voi nousta ponin selkään mukavasti ja helposti, vaikka kyllä tuon ponin selkään pääsee muutenkin helposti ja mukavasti. Saavuttuani naisen ja ponin kanssa autolleni. Nainen talutti ponin jakkaran luo. Ja hän sanoi, että hän voisi ratsastaa hiukan ensin ponilla ensialkuun. Minä sanoi, että sopii minulle.

Katselin kun hän kuljetti poninsa jakkaran luo. Heitti ohjat ponin kaulalle ja nousi itse jakkaralle seisoon. Siinä jakkaralla seistessään nainen näytti auringon paisteessa todella upeelta ja muodokkaalta. Hetken päästä hän komensi ponia seisoon hiljaa paikallaan. Ja poni totteli häntä kuuliaisesti. Nainen heilautti toisen jalkansa ponin yli ja istuutui rennosti ja ryhdikkäästi ponin selkään. Näin kuinka ponin selkä taipui naisen alla muutamia senttejä. Ja poni otti pari askelta ikään kuin yrittäen karkuun naisen alta, mutta turhaan.

Nainen etsi itselleen mahdollimman mukavaa asentoa ja ponin selkä notkui hieman ylös alas hänen korjatessaan asentoaan sopivaksi. Kun nainen oli saanut itselleen mukavan asennon. Hän istui ponin selässä tyylikkäästi ja ryhdikkäästi. Hänen reitensä olivat rentoina pullottivat ponin selkää vasten. Ja sääret roikkuivat kevyen näköisesti aina jalkaterää myöten. Jalkapohjista oli vielä matkaa maahan noin 30-40cm. Nainen näytti poninsa selässä todella seksikkäältä.

Lopulta nainen kysyi, olenko jo valmis ja heilutteli jalkojansa rennosti ponin selässä ponin siihen reagoimatta. Vastasin että olen. Olin jättänyt päälleni vain t-paidan ja tangat. Ajattelin että jos saan orgasmin niin ne voisi hyvä olla. Vaikka sain semmosen jo melkeen naista katsellessani kun hän istuu ylväänä ja hyvän tuulisesti hymyilevänä poninsa selässä.

Nainen sanoi, että hän tekee läheisellä pellolla pienen lenkin. Ja tulee sitten takaisin ja minä pääsen sitten kanssa kokeileen. Lopulta nainen kopautti kantapäillänsä kevyesti ponia kylkiin. Ja poni lähti nöyrästi käveleen.

Katselin ponin selän rytmikästä notkumista naisen alla hänen ratsastaessa ohitseni.
Nainen hymyili minulle mennessäni ohitseni ja sanoi, että malta vielä hetki niin on sinun vuoro. Nainen suuntasi pellolle ja katselin kuinka hänen kauniit piirteet piirtyivät silhuettina aurinkoa vasten. Silhuetissa näki kuinka ponin selkä kaareutui naisen alla kauniisti, kuin kantaen arvokasta kuningatarta.

Nainen kannusti ponin raviin pellolla ja lopulta laukkaan. Hän laukkasi ehkä noin 200 metriä tehden ympyrän pellolle. Sen jälkeen hän ravasi pellolta muuttaen ponin ravin lopulta käyntiin noin 100m ennen minun luo saapumista.

Lopulta nainen saapui luokseni ponin selässä. Poni oli hieman hengästynyt laukaamisesta mutta ei ihme kyllä hikoillut vielä yhtään. Nainen sanoi, että nyt on sitten sinun vuorosi. Ja liukui ponin selästä pois. Samalla näki kun ponin selkä nousi muutaman sentin painon kadottua selästä.

Kiipesin jakkaralle ja nainen talutti ponin luokseni. Katselin jakkaralta ponin selkää ja se näytti aina vaan houkettelevammalta. Lopulta nainen kehotti nousemaan reippaasti vaan ponin selkään. Ja minähän tein työtä käskettyä.

Heilautin toisen jalkani ponin selän yli ja istuuduin rennosti. Tunsin heti kuinka ponin selkä antaa hieman periksi painoni alla ja kuinka uppoan hyvin syötetyn ponin pehmeään selkään.

Poni alkoi kannatteleen minua ja minun jalkapohjat jäi ehkä hieman alemmaksi kuin naisella olihan häntä hieman pidempikin.

Naisen pidellessä ponia korjasin asentoa mukavaksi. Ja tunsin kuinka ponin selkä oli tosiaan kaareutunut takapuoleni alle ihanasti.

Ponin selkärankakaan ei tuntunut juuri ollenkaan vaan selkä oli ihanan pehmeä ja joustava istua. Rentouduin kunnolla ja annoin ponin kannatella minua niin kuin nainenkin oli tehnyt.

Lopulta nainen antoi minulle raippansa ja sanoi, että käytä raippaa vaan reippaasti jos et saa tahtoasi heti läpi. Koska on tärkeää, että poni tunnustaa minut heti pomoksi eikä päin vastoin. Koitti totuuden hetki. Kopautin kantapäilläni ponia kylkiin. Poni katseli naista epäluuloisena jolloinka nainen sanoi, että käytä raippaa samalla. Ja näin sitten kopautin uudestaan kantapäät kylkeen ja räpsäytin ponia raipalla. Jolloinka poni hieman säpsähti ja lähti liikkeelle.

Istuin aivan rentona ja tunsin kuinka ponin liikkeet liikuttivat minua. Tunsin kuinka ponin selkä jousti joka askeleella allani. Selässä istui todella mukavasti. Reisiä ja sääriä saattoi pitää aivan rentoina. Selkä tuntui takapuolen alla pehmeenä ainuastaan selkärangan saattoi välillä tuntea kovana mutta kun istui keskellä selkää sekään ei enään tuntunut. Päätin kokeilla ravia. Ja otin heti raipan avuksi. Samalla kun kopautin niin räpsäisin raipalla, ja poni lähi heti raviin.
Ravi oli ihanan tasainen. Ei mikään iso ravi vaan rullaavan tasainen. Ratsastin pellolla ravia ponilla noin 5 min sen jälkeen halusin myös kokeilla laukkaa. Jälleen kerran otin raipan ja käskin ponia laukkaamaan. Poni nosti pari kertaa laukan ja jätti kesken lopulta huitaisin raipalla kunnolla ja poni alkoi laukkaan nätisti. Ja saatoin rentoutua keinuvaan laukkaan.
Se tuntui ihanalta, enkä olisi halunnut lopettaa sitä olenkaan, mutta oli pakko koska saavuin pellon reunaan. Se paikka mistä lähdin oli jäänyt noin 200m päähän. Nainen katseli sieltä menoani. Ja ajattelin, että täytyy säästä ponia vielä meidän tandemratsastukseen.

Joten ajattelin vaan laukata takaisin naisen luo. Käänsin ponin ja käskytin sen laukkaan. Tällä kertaa poni nosti nöyrästi laukan ja piti sen. Kunnes 100m ennen naisen luo saapumista tiputin laukan raviin ja lopulta käyntiin. Poni oli edelleen vain hieman hengästynyt.

Nautin olostani ja olin jo saada orgasmin kun ajattelin, että kohta ratsastaisimme kaksi päällä:) Lopulta saavuin naisen luo. Hän hymyili, että sait sitten lopulta ponin laukkaan kunnes käsket lopettaa. Totesin siihen näin kävi hymyillen myös.

Nyt nainen ehdotti että hänkin nousisi ponin selkään. Hän halusi tulla taakseni istuun mikä sopi minulle mainiosti. Ratsastin ponin pellolla olevan kiven luo. Ja odottelin hieman hengästyneen ponin selässä rennosti istuen kun nainen tulee perässä kävellen.

Lopulta nainen oli kivellä seisomassa. Ja siinä samassa hän oli heittänyt toisen jalkansa ponin selän yli. Tunsin kuinka ponin selkä taipui allamme hieman poni myös hirnahti hieman, kun tunsi emäntänsä painon myös selässä. Annoin raipan naiselle, jotta en huitoisi sillä häntä. Ja hän voisi sitten hoitaa sillä raipalla kurinpalautuksen tarvittaessa:)

Nainen otti raipan korjaili asentoaan samoin minä. Sitten istuimme hetken aikaa auringonlaskua katsoen ponin selässä jonka selkä notkui meidän jalkojemme rentojen heilahtelujen tahdissa. Ja lopulta nainen sanoi, että lähdetään liikkeelle. Kopautin ponia kylkiin ja poni lähti kiltisti käveleen. Suuntasin ponin auringonlaskua kohden pellolle. Tunsin kuinka ponin selkä jousti allamme.
Ja samalla tunsin naisen reisien ja säärien pehmeät kosketukset ja sen kuinka nainen piti minun vyötäröltä kiinni. Ajattelin, että kumpa aika pysähtyisi ja jäisimme tähän tilaan ikuisesti.

Lopulta ehdotin, että laukkaisimme ja nainen suostui. Kopautin kantapäillä ponia kylkiin mutta mitään ei tapahtunut. Lopulta myös nainen kopautti myös ja huitaisi raipalla jolloin poni säpsähti yhtä paljon kuin minun komentaessa sitä eka kerran. Ja nosti lopulta nöyrästi laukan.

Tuntui ihmeelliseltä tuntea ponin laukkaavan allamme. Ja tuntea kuinka tuuli hyväilee ihoamme. Ja tuntea kuinka naisen reidet, sääret ja rinnat painautuivat minuun kiinni. Tänä hetkenä sain orgasmin. Myös nainen huomasi sen ja hymyili. Hän nosti ponin laukatessa jalkansa minun reisieni päälle. Ja näin laukkasimme vielä monta sataa metriä. Lopulta nainenkin sai orgasmin. Hän sanoi, että orgasmi ei ole koskaan tuntunut näin hyvältä:)
Tämän jälkeen hidastin ponin vauhdin käyntiin. Ja ratsastimme lopun 500 metriä pellon reunaan. Paikka josta olimme lähteneet oli jäänyt ainakin 2-3km päähän jos ei enemmänkin.

Pysäytin ponin pellon reunaan, ja istuimme rentoina ponin selässä, joka hikoili hieman ja huohotti. Oikein tunsi kun poni veti ilmaan keuhkoihin ja pois.

Ponin hengityksen tasaannuttua ja auringon laskettua ehdotin että vaihtaisimme paikkoja kotiin paluun ajaksi, jotta itsekin tietäisin miltä tuntuu istua takana.

Nainen innostui myös ajatuksesta. Ratsastimme ponin pellon reunassa olevalle kivelle. Sen jälkeen heilautin toisen jalkani ponin kaulan yli ja liuin ponin selästä pois. Nainen sanoi, että tunsi kuinka ponin selkä nousi useita senttejä. Nainen liutti itsensä eteenpäin ja otti ohjat käteensä. Sen jälkeen kiipesin itse kivelle ja heilautin itseni takaisin ponin selkään naisen taakse.

Sitten me korjailimme asentojamme paremmiksi. Ponin selkä tuntui ihanalta myös takana istuessani. Ja nyt oli minun vuoro saada nostaa jalkani naisen reisien päälle rennosti lepäämään ja antaa naisen hoitaa ohjaaminen. Otin tukevan otteen myös naisen vyötäröstä ja hän hymyili minulle.

Lopulta nainen kysyi joko olen valmis? Ja vastasin kyllä. Hän antoi minulle vielä raipan. Ja sen jälkeen hän käskytti ponin liikeelle. Jonka se teki jo nöyrästi ilman raippaa. Ratsastimme käyntiä koko matkan takaisin. Keskustelimme tulevista ratsastus kerroista ja rentouduimme yön hämäryyden hiljalleen laskeutuessa.

Saavuimme takaisin noin 2-4 tunnin kuluttua lähdöstämme, sillä ajantaju oli kadonnut tuolla ihanalla ratsastusretkellä. Kun tulimme pihaan poni oli jo kuivunut pienestä hiestä ja ei ollut enää hengästynyt. Laskeuduime selästä rentoina ja hyväntuulisina. Kannoimme ponille raikasta vettä saavilla, ruokaa ja annoimme sille herkkupaloja.

Silitin sen kaulaa ja selkää, ja palasin vielä mielessäni aikaisempaan ratsastukseen. Poni jäi rauhassa syömään ruokaansa. Me poistuimme sisätiloihin keskustelemaan uusista ratsastus kerroista yms...

10

14223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      TÄYTTÄÄ PASKAA EI KUULU TÄNNEKÄÄN !!!!!!!!!!!!

    • näimpä

      Jos tuo ois totta, että kaks aikuista ihmistä ratsastaa ponilla niin on aika ponin rääkkäystä.

      • ....

        Rääkkäystä hyvinkin. Ja vissiin aika pieni poni muutenkin noin pitkälle muijalle =D
        Tähän sopis paremmin joku iso otus..


    • Nimimerkki

      Siis oikeesti mitä rääkkäystä.. Ja muka hyvä ilta.. Ei toi mihinkään SEKSINOVELLEIHIN kuulu! Tarina ois ollu hyvä jos siinä ois ollu seksii, kuten ´jossain vaiheessa oisitte riisuutuneet ja oisit vain työntänyt kalusi sisään. tai sitten kun olisitte palanneet takaisit olisitte ruvenneet rakastelemaan. (työntänyt itsesi sisään pimpasta ja pepusta kaikkea ihanaa SEKSIÄÄ!!!!

      • ??...

        ??...


    • pleasureyounmaid

      olin katsomassa pikkuserkun kaverin kaijan ratsastusta. nuori tyttö kesämekossa ilman satulaa hevostarhassa. kaija nautti hevosen keinahdellessa allaan ja pillun hankautuessa paljasta selkää vasten. kaija huomasi minut ja kysyi voisinko lähteä oppaaksi maastoon. mikäpä ettei vastasin, ja kiipesin kaijan taakse hevosen selkään. kaija nosti laukan jolloin minä tartuin vaistomaisesti kiinni kaijan tisseihin. jonkin aikaa ratsastettuamme kaija pysäytti hevosen sanoen, mulla on ihan hirvee polte pillussa, toivon et sä tulet ja täytät mut nyt. katselin siellä tarhassa kun sun kulli seisoi niin kovana.

    • Ratsastaja-Hevostyttö

      Tuohan olis vaa sen ponin rääkkäystä!!! eikä se vois jaksaa laukata ku kaks ihmistä on seläs, ymmärtäis kyl, jos kyse olis suomenhevosesta tai lämppäristä, ...shirestä-tai muusta työhevosesta, tarina on lyhyesti täyttä paskaa, tuollaista jos tapahtuisi niin poliisit mieluusti paikalle! Voin sanoa tuon kaiken-ilman että ajattelisin, mitä muut aattelee, itselläni on ollut AINA hevonen! ("pieninä vuosina" oli tietty poni, omistan yhden nytkin-se on hevoseni seurana)-lopetan tän turhan jaarittelun nyt- ajattelee muut mitä ajattelee!

    • lolxddd

      oli poni kuinka iso niin isoimmillakin poneilla painoraja on siinä 60 kg! j

    • Hieno tarina! Olen aikuinen mies ja muutaman kerran myös ratsastanut ponilla, jopa kaksi päällä pienen matkaa, eikä ponilla ollut ongelmia. Hyvältä tuntui!

      • Anonyymi

        Ei tuo tarina kuulu tännekään, ei kerrassa mihinkään, tunkiolle.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe