Rattaat Saksasta?

Isukki_

Onko joku tilannut lastenrattaita Saksalaisista verkkokaupoista? Itse olen katsellut muutamia ja näyttävät olevan edullisempia kuin Suomessa.
Kokemuksia!?

5

2984

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilasin Italiasta

      Sain postitse juuri Suomessa hinnakkaat markarattaat, Peg-peregot Italiasta e-kaupasta. Kauppa oli e-baby. Vaunut oli yli 30% halvemmat ja ehjänä tuli perille valmistajan laatikossa. Maksu onnistui luottokortilla ja sain maksun jälkeen paikallisen pankin vahvistuksen maksusta.

      Kyselin parista paikasta muualtakin mm. rahdista ja takuusta. Tosissani mietin vaihtoehtoja, jossa vastaus tuli kysymyksiin viivästyksittä ja selvällä englannilla. Herättivät eniten luottamusta.

      Toistaiseksi voin suositella, tosin jos rattaat hajoaa, en tiedä miten toimii takuu homma. Toivottavasti ei hajoa...

      Ohessa hyvä linkki, jonka kautta löytyy paljon e-kauppoja. Täältä löysin ainakin itselleni sopivan. Toimituskulut poikkeaa paljon toisistaan, jotkut kaupat ei niitä suomeen ilmoita, joten niitä kannattaa kysyä etukäteen, ettei tule ylläriä (tosin maksuvaiheessa selviää ennen maksun vahvistusta). Vaihtelu voi olla 18 eurosta 80 euroon.

      Hyviä vaunukauppoja!

    • Mamma77

      Tilattiin vuosi sitten Britax-Römerin turvakaukalo alustoineen ko. nettikaupasta, maksettiin luottokortilla ja kaikki meni erittäin hyvin. Tavarat oli huolellisesti pakattu ja laatikot ehjiä perille saakka. Säästettiin mukavasti ja nyt ollaan samasta paikasta tilaamassa isompaa turvaistuinta.

    • pejamaja

      huomioida se että monessa paikassa n.8viikon toimitusaika vaunuille ja rattaille. Me tilattiin www.kindersitze-shop.de kaupasta turvaistuin, luotettava paikka, mutta rattaita siellä ei oikeen ollu.

    • Minä

      Vanha ketju, mutta ehkä joku löytää tämänkin vielä.
      Tilattiin Britax Mobile matkarattaat Saksasta pingpong-online.de nettikaupasta. Kyselin toimitusaikaa etukäteen ja sain vastaukseksi 4 viikkoa. Rattaat saapuivat 2 viikossa kotiin asti toimitettuna. Hinta yhteensä 177 eur, kaupoissa Suomessa 229-249 eur.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1285
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      355
      650
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe