Rattaat Saksasta?

Isukki_

Onko joku tilannut lastenrattaita Saksalaisista verkkokaupoista? Itse olen katsellut muutamia ja näyttävät olevan edullisempia kuin Suomessa.
Kokemuksia!?

5

3327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilasin Italiasta

Sain postitse juuri Suomessa hinnakkaat markarattaat, Peg-peregot Italiasta e-kaupasta. Kauppa oli e-baby. Vaunut oli yli 30% halvemmat ja ehjänä tuli perille valmistajan laatikossa. Maksu onnistui luottokortilla ja sain maksun jälkeen paikallisen pankin vahvistuksen maksusta.

Kyselin parista paikasta muualtakin mm. rahdista ja takuusta. Tosissani mietin vaihtoehtoja, jossa vastaus tuli kysymyksiin viivästyksittä ja selvällä englannilla. Herättivät eniten luottamusta.

Toistaiseksi voin suositella, tosin jos rattaat hajoaa, en tiedä miten toimii takuu homma. Toivottavasti ei hajoa...

Ohessa hyvä linkki, jonka kautta löytyy paljon e-kauppoja. Täältä löysin ainakin itselleni sopivan. Toimituskulut poikkeaa paljon toisistaan, jotkut kaupat ei niitä suomeen ilmoita, joten niitä kannattaa kysyä etukäteen, ettei tule ylläriä (tosin maksuvaiheessa selviää ennen maksun vahvistusta). Vaihtelu voi olla 18 eurosta 80 euroon.

Hyviä vaunukauppoja!

• Mamma77

Tilattiin vuosi sitten Britax-Römerin turvakaukalo alustoineen ko. nettikaupasta, maksettiin luottokortilla ja kaikki meni erittäin hyvin. Tavarat oli huolellisesti pakattu ja laatikot ehjiä perille saakka. Säästettiin mukavasti ja nyt ollaan samasta paikasta tilaamassa isompaa turvaistuinta.

• pejamaja

huomioida se että monessa paikassa n.8viikon toimitusaika vaunuille ja rattaille. Me tilattiin www.kindersitze-shop.de kaupasta turvaistuin, luotettava paikka, mutta rattaita siellä ei oikeen ollu.

• Minä

Vanha ketju, mutta ehkä joku löytää tämänkin vielä.
      Tilattiin Britax Mobile matkarattaat Saksasta pingpong-online.de nettikaupasta. Kyselin toimitusaikaa etukäteen ja sain vastaukseksi 4 viikkoa. Rattaat saapuivat 2 viikossa kotiin asti toimitettuna. Hinta yhteensä 177 eur, kaupoissa Suomessa 229-249 eur.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3864
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2801
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2468
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1879
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1829
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1766
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      28
      1519
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      387
      1468
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe