Rattaat Saksasta?

Isukki_

Onko joku tilannut lastenrattaita Saksalaisista verkkokaupoista? Itse olen katsellut muutamia ja näyttävät olevan edullisempia kuin Suomessa.
Kokemuksia!?

5

3361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilasin Italiasta

Sain postitse juuri Suomessa hinnakkaat markarattaat, Peg-peregot Italiasta e-kaupasta. Kauppa oli e-baby. Vaunut oli yli 30% halvemmat ja ehjänä tuli perille valmistajan laatikossa. Maksu onnistui luottokortilla ja sain maksun jälkeen paikallisen pankin vahvistuksen maksusta.

Kyselin parista paikasta muualtakin mm. rahdista ja takuusta. Tosissani mietin vaihtoehtoja, jossa vastaus tuli kysymyksiin viivästyksittä ja selvällä englannilla. Herättivät eniten luottamusta.

Toistaiseksi voin suositella, tosin jos rattaat hajoaa, en tiedä miten toimii takuu homma. Toivottavasti ei hajoa...

Ohessa hyvä linkki, jonka kautta löytyy paljon e-kauppoja. Täältä löysin ainakin itselleni sopivan. Toimituskulut poikkeaa paljon toisistaan, jotkut kaupat ei niitä suomeen ilmoita, joten niitä kannattaa kysyä etukäteen, ettei tule ylläriä (tosin maksuvaiheessa selviää ennen maksun vahvistusta). Vaihtelu voi olla 18 eurosta 80 euroon.

Hyviä vaunukauppoja!

• Mamma77

Tilattiin vuosi sitten Britax-Römerin turvakaukalo alustoineen ko. nettikaupasta, maksettiin luottokortilla ja kaikki meni erittäin hyvin. Tavarat oli huolellisesti pakattu ja laatikot ehjiä perille saakka. Säästettiin mukavasti ja nyt ollaan samasta paikasta tilaamassa isompaa turvaistuinta.

• pejamaja

huomioida se että monessa paikassa n.8viikon toimitusaika vaunuille ja rattaille. Me tilattiin www.kindersitze-shop.de kaupasta turvaistuin, luotettava paikka, mutta rattaita siellä ei oikeen ollu.

• Minä

Vanha ketju, mutta ehkä joku löytää tämänkin vielä.
      Tilattiin Britax Mobile matkarattaat Saksasta pingpong-online.de nettikaupasta. Kyselin toimitusaikaa etukäteen ja sain vastaukseksi 4 viikkoa. Rattaat saapuivat 2 viikossa kotiin asti toimitettuna. Hinta yhteensä 177 eur, kaupoissa Suomessa 229-249 eur.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe