Sanokaas te kuka on mäkkärin kivoin myyjä,ja ammattitaitoisin.
Meijän perheen mielestä se pitkätukkanen tyttö joka tuntuu tykkäävän oikeesti lapsista ja sillä riittää
sisua myös vaikka mihin!
mäkkäri
35
2717
Vastaukset
- slow food
mäkkäri on kyllä nykyisin niin SLOWFOOD-paikka, ei ole jaksanut sen vuoksi pitkään aikaan käydä. Ottasivat vähän enemmän työntekijöitä, 5 minuutin jono mäkkärissä ON liikaa.
- joilla on koulu kesken
Varsinkin kun se on sun tyttös. Oikeesti mäkkärillä ei ole kuin ammattitaidottomia lapsia töissä. Vai väitätkö, että sämpylän tekeminen ja perunan paistaminen vaativat koulutusta ja ammattitaitoa? 5 vuotta mäkkäriyliopistoa vai?
- -xxx-xxx-
siis ylenkatsot mäkkärin työntekijöitä....minä halveksin sinua. Työ kuin työ ja omat jipponsa on hampurilaispaikan asiakaspalvelutehtävissä. Selvähän se on, että ydinfyysikolla on enemmän koulutusta, kuin hampurilaisen myyjällä, mutta mitä sitten. Minä en ainakaan arvota ihmisiä heidän ammattiensa perusteella.
- Olet tekopyhä jeesustelija
-xxx-xxx- kirjoitti:
siis ylenkatsot mäkkärin työntekijöitä....minä halveksin sinua. Työ kuin työ ja omat jipponsa on hampurilaispaikan asiakaspalvelutehtävissä. Selvähän se on, että ydinfyysikolla on enemmän koulutusta, kuin hampurilaisen myyjällä, mutta mitä sitten. Minä en ainakaan arvota ihmisiä heidän ammattiensa perusteella.
Tuollaiset puheet, että työ kuin työ on hyvä, ovat typeriä.
Onko palkkamurhaajan työ yhtä hyvä kuin lääkärin?
EI OLE!
Minä ja sinä ja koko maailma arvotamme toisiamme työn ja siitä saatavan rahan perusteella, eikä sen kieltäminen ole kuin todellisuuspakoa.
Mäkkärillä on töissä yleensä opiskelevia ja hyväksikäytettyjä nuoria, joilla ei ole edes ihmisoikeuksia ja jotka saavat surkeaa palkkaa.
Tämän ei ole niiden nuorten syy. He varmasti ovat hyviä ja työteliäitä ihmisiä, mutta vituttaa tuo työantajan asenne. - -xxx-xxx-
Olet tekopyhä jeesustelija kirjoitti:
Tuollaiset puheet, että työ kuin työ on hyvä, ovat typeriä.
Onko palkkamurhaajan työ yhtä hyvä kuin lääkärin?
EI OLE!
Minä ja sinä ja koko maailma arvotamme toisiamme työn ja siitä saatavan rahan perusteella, eikä sen kieltäminen ole kuin todellisuuspakoa.
Mäkkärillä on töissä yleensä opiskelevia ja hyväksikäytettyjä nuoria, joilla ei ole edes ihmisoikeuksia ja jotka saavat surkeaa palkkaa.
Tämän ei ole niiden nuorten syy. He varmasti ovat hyviä ja työteliäitä ihmisiä, mutta vituttaa tuo työantajan asenne.Sähän puhut ihan höpöjä. Ei palkkamurhaaminen ole työtä vaan rikollisuutta. Ei lääkärin työtä ja palkkamurhaamista voi rinnastaa. Sanot, että ihmisen työ ja palkka(???) vaikuttaa välttämättä siihen, miten arvostan ihmisiä. Mistä sinä sen tiedät? Lisäksi itse samassa tekstissä arvelet mäkkärin duunarien olevan työteliäitä jne. ja että työnantajan asenne vituttaa. Miten ihmeessä työnantajan asenne voi vaikuttaa siihen, kuinka ihmistä arvioidaan... Jos mulla on kaveri, jolla on paska pomo ja kaveri saa huonoa palkkaa, niin ei em. asiat vaikuta minun ja kaverin väleihin. Vai? Kai sä tiedät senkin paremmin.
- tätä _
Työtoverieni mikavaan joukkoon on tullut ihmisiä, joilla on Mc-kokemusta aikaisemmin. Siltä pohjalta uskallan sanoa seuraavaa:
Mäkkäri on monelle nuorelle ensimmäinen työpaikka, jossa työntekoa opetellaan. Ja mielestäni mäkkäri hoitaa tämän leiviskän hyvin; Selkeät säännöt, ohjeet, työhontuloajat ja selkeä organisaatio, etenemismallit jne. Nämä asiathan eivät ole nykynuorille ihan selkeitä itsestään. Mäkkäri on siis mielestäni kelpo työpaikka työelämän harjoitteluun.
Samassa yhteydessä on todettava se, että yllämainitut työelämän pelisäännöt eivät selkeenny kaikille ihmisille koskaan ja se tuomitsee heidät epäonnistumaan työelämässä.
Ja mitä palkkaukseen tulee, niin Mäkkäri käsittääkseni noudattaa työehtosopimusta, pitäisikö nuorelle ensimmäisessä työpaikassa mielestäsi sitten maksaa heti huippuliksaa...??? Tällä palstallahan työnantaja on aina riistoporvari, mutta jonkunhan ne on ihmiset työllistettäväkin!?? Vai miten "palstapunikit" ratkaisee sen ongelman, että ilman työnantajaa voisi käydä töissä, häh? Kolhoosejahan kokeiltiin jo naapurissa, ei toiminu... - Niinpä niin
-xxx-xxx- kirjoitti:
Sähän puhut ihan höpöjä. Ei palkkamurhaaminen ole työtä vaan rikollisuutta. Ei lääkärin työtä ja palkkamurhaamista voi rinnastaa. Sanot, että ihmisen työ ja palkka(???) vaikuttaa välttämättä siihen, miten arvostan ihmisiä. Mistä sinä sen tiedät? Lisäksi itse samassa tekstissä arvelet mäkkärin duunarien olevan työteliäitä jne. ja että työnantajan asenne vituttaa. Miten ihmeessä työnantajan asenne voi vaikuttaa siihen, kuinka ihmistä arvioidaan... Jos mulla on kaveri, jolla on paska pomo ja kaveri saa huonoa palkkaa, niin ei em. asiat vaikuta minun ja kaverin väleihin. Vai? Kai sä tiedät senkin paremmin.
Taidat olla idiootti.
- cnyyvannzn
kyl mäkkärin myyjät ovat ammattitaitoisia kuten kaupan kassatkin. tradenomeja, humanisteja tms hömppäkoulutuksen käyneitä.
- Yrittäjätär
tätä _ kirjoitti:
Työtoverieni mikavaan joukkoon on tullut ihmisiä, joilla on Mc-kokemusta aikaisemmin. Siltä pohjalta uskallan sanoa seuraavaa:
Mäkkäri on monelle nuorelle ensimmäinen työpaikka, jossa työntekoa opetellaan. Ja mielestäni mäkkäri hoitaa tämän leiviskän hyvin; Selkeät säännöt, ohjeet, työhontuloajat ja selkeä organisaatio, etenemismallit jne. Nämä asiathan eivät ole nykynuorille ihan selkeitä itsestään. Mäkkäri on siis mielestäni kelpo työpaikka työelämän harjoitteluun.
Samassa yhteydessä on todettava se, että yllämainitut työelämän pelisäännöt eivät selkeenny kaikille ihmisille koskaan ja se tuomitsee heidät epäonnistumaan työelämässä.
Ja mitä palkkaukseen tulee, niin Mäkkäri käsittääkseni noudattaa työehtosopimusta, pitäisikö nuorelle ensimmäisessä työpaikassa mielestäsi sitten maksaa heti huippuliksaa...??? Tällä palstallahan työnantaja on aina riistoporvari, mutta jonkunhan ne on ihmiset työllistettäväkin!?? Vai miten "palstapunikit" ratkaisee sen ongelman, että ilman työnantajaa voisi käydä töissä, häh? Kolhoosejahan kokeiltiin jo naapurissa, ei toiminu...Porin McDonald''s-ravintolan työntekijät marssivat vappuna ulos työpaikaltaan. Syynä on osa-aikatyöhön liittyvä erimielisyys.
Työntekijäpuolen mukaan työnantaja on palkannut lisää osa-aikaisia työntekijöitä sen sijaan, että lisätunteja olisi ensin tarjottu palveluksessa jo oleville osa-aikaisille henkilöille. Uudet osa-aikaiset ovat lisäksi saaneet enemmän työtunteja kuin vanhat.
- Kiista on jatkunut jo viime vuoden puolelta. Työnantaja on luvannut laittaa asiat kuntoon, mutta mitään ei ole tapahtunut, kertoo puheenjohtaja Anita Reunamo Palvelualan ammattiliiton Pamin Porin osastosta 707.
Reunamon mukaan työnantajan menettelyn tekee erityisen paheksuttavaksi se, että kyse on nuorista ihmisistä. Porin McDonald''sin kaikki parikymmentä työntekijää ovat osa-aikaisia. - Olipa hyvä vitsi
cnyyvannzn kirjoitti:
kyl mäkkärin myyjät ovat ammattitaitoisia kuten kaupan kassatkin. tradenomeja, humanisteja tms hömppäkoulutuksen käyneitä.
Kävisit itse peruskoulun loppuun. Kerros missä koulussa Mäkkärin tyttöjä tai kaupan kassoja koulutetaan? En ole moiseen törmännyt.
Kassoja kurssitetaan ehkä viikko tai pari. Tavaroiden siirtely viivakoodin lukijan yli ei vaadi vuosien koulutusta.
Toki ne työt ovat töitä siinä missä muutkin työt, mutta niitä ei pidä sekoittaa esim. tradenomiin, joka on vaativa korkeakoulututkinto ja jonka suorittaneet saavat valtuudet toimia vaativissa taloushallinnon johtotehtävissä. - cnyyvannzn
Olipa hyvä vitsi kirjoitti:
Kävisit itse peruskoulun loppuun. Kerros missä koulussa Mäkkärin tyttöjä tai kaupan kassoja koulutetaan? En ole moiseen törmännyt.
Kassoja kurssitetaan ehkä viikko tai pari. Tavaroiden siirtely viivakoodin lukijan yli ei vaadi vuosien koulutusta.
Toki ne työt ovat töitä siinä missä muutkin työt, mutta niitä ei pidä sekoittaa esim. tradenomiin, joka on vaativa korkeakoulututkinto ja jonka suorittaneet saavat valtuudet toimia vaativissa taloushallinnon johtotehtävissä.>>...//tradenomiin, joka on vaativa korkeakoulututkinto ja jonka suorittaneet saavat valtuudet toimia vaativissa taloushallinnon johtotehtävissä.>>
nimenomaan pätevyys on, muttei töitä joten jopa puolet tradenomeista työskentelee työntekijätason tehtävissä, kuten kaupan kassalla.
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/1135227411681?ref=rss - -xxx-xxx-
Olipa hyvä vitsi kirjoitti:
Toki ne työt ovat töitä siinä missä muutkin työt, mutta niitä ei pidä sekoittaa esim. tradenomiin, joka on vaativa korkeakoulututkinto ja jonka suorittaneet saavat valtuudet toimia vaativissa taloushallinnon johtotehtävissä.sunkin seurata vähän lehtiä, eikä pelkästään provoilla tääl. Se nyt vaan on niin, et tradenomeja on liikaa ja kaikille ei riitä niit vaativia taloushallinnon johtotehtäviä. Teknisiltä koulutuslinjoilta pääsee paremmin kiinni koulutusta vastaaviin töihin.
- kuten moni tuntuu luulevan.
cnyyvannzn kirjoitti:
>>...//tradenomiin, joka on vaativa korkeakoulututkinto ja jonka suorittaneet saavat valtuudet toimia vaativissa taloushallinnon johtotehtävissä.>>
nimenomaan pätevyys on, muttei töitä joten jopa puolet tradenomeista työskentelee työntekijätason tehtävissä, kuten kaupan kassalla.
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/1135227411681?ref=rssMutta senhän sinä jo tiesitkin. Myyjänä toimiva tradenomi ei ole tosiaankaan sama kuin kaupan tai Mäkkärin kassa. Se on vähän sama kuin erehtyisi pitämään upseerikokelasta korpraalin arvoisena.
Tuon uutisen myyjät tarkoittavat lähinnä myyjiä jotka myyvät yrityksiltä yrityksille, ja joiden olemassaolosta maallikot ovat harvoin tietoisia.
Haluaisin nähdä tradenomin, joka suostuu olemaan kaupan kassana. Se on vähän kuin opettaja suostuisi olemaan koulun siivoojana. - -xxx-xxx-
Niinpä niin kirjoitti:
Taidat olla idiootti.
sun kapasiteettis, kun et parempaa vastinetta saanu aikaseks.
- -xxx-xxx-
kuten moni tuntuu luulevan. kirjoitti:
Mutta senhän sinä jo tiesitkin. Myyjänä toimiva tradenomi ei ole tosiaankaan sama kuin kaupan tai Mäkkärin kassa. Se on vähän sama kuin erehtyisi pitämään upseerikokelasta korpraalin arvoisena.
Tuon uutisen myyjät tarkoittavat lähinnä myyjiä jotka myyvät yrityksiltä yrityksille, ja joiden olemassaolosta maallikot ovat harvoin tietoisia.
Haluaisin nähdä tradenomin, joka suostuu olemaan kaupan kassana. Se on vähän kuin opettaja suostuisi olemaan koulun siivoojana.myy BtoB, jotain pikkunippeliä ja sälää, niin ei se kyl kovin vaativaa hommaa oo. BtoB hommiin pääsee käsiks hyvällä supliikilla ja siistillä olemuksella.
- Äitisi
-xxx-xxx- kirjoitti:
sun kapasiteettis, kun et parempaa vastinetta saanu aikaseks.
Menisit edes töihin.
- Putkimies Peltosaaresta
-xxx-xxx- kirjoitti:
myy BtoB, jotain pikkunippeliä ja sälää, niin ei se kyl kovin vaativaa hommaa oo. BtoB hommiin pääsee käsiks hyvällä supliikilla ja siistillä olemuksella.
Joo mutta sellaisen myyjän ura jää aika lyhyeksi. Myyntityö vaatii jatkuvaa opiskelua ja ajan hermolla olemista, mitä Mäkkärin kassalta ei vaadita. Paitsi, on perillä siitä, mitä Mäkkärillä myydään. Mutta senhän voi kertoa myyjälle näyttämällä kuvaa haluamastaan tuotteesta. Ulkomailla Mäkkärillä on näet töissä ihmisiä, jotka eivät osaa lukea ja kirjoittaa. Riittää kun osaa numerot.
- -xxx-xxx-
Äitisi kirjoitti:
Menisit edes töihin.
vois sanoo sulle.
- Käy koulusi loppuun
-xxx-xxx- kirjoitti:
vois sanoo sulle.
Olen töissä. Eivät kaikki työssä olevat ole päivisin töissä, pösilö!
- -xxx-xxx-
Putkimies Peltosaaresta kirjoitti:
Joo mutta sellaisen myyjän ura jää aika lyhyeksi. Myyntityö vaatii jatkuvaa opiskelua ja ajan hermolla olemista, mitä Mäkkärin kassalta ei vaadita. Paitsi, on perillä siitä, mitä Mäkkärillä myydään. Mutta senhän voi kertoa myyjälle näyttämällä kuvaa haluamastaan tuotteesta. Ulkomailla Mäkkärillä on näet töissä ihmisiä, jotka eivät osaa lukea ja kirjoittaa. Riittää kun osaa numerot.
oot putkimies, ni mitä sä tiedät BtoB:stä? Ja millä perustelet sen, et ura jää lyhyeks? Tottakai jokaisen myyjän pitää osata ja tietää myytävät tuotteet ja se vaatii jatkuvaa opiskelua. Eikö supliikkitaitoinen ihminen muka pysty opiskelemaan ja kouluttautumaan työnsä ohessa? Ootko sä käyny ulkomailla mäkkärillä osottelemassa kuvia? Sehän tarkottaa sitä, et sä oot kielitaidoton, etkä osaa sitä vertaa kieliä, et pystyisit mäkkäris aterias tilaamaan. Pitäisköhän putkimiehenki kouluttautua, ettei jää ura lyhyeks...
- -xxx-xxx-
Käy koulusi loppuun kirjoitti:
Olen töissä. Eivät kaikki työssä olevat ole päivisin töissä, pösilö!
sä sitten huutelet tääl? Mitä sä tiedät mun töistä? Pösilö.
- Vaihda vaipat
-xxx-xxx- kirjoitti:
sä sitten huutelet tääl? Mitä sä tiedät mun töistä? Pösilö.
Et ole koskaan ollut töissä.
- -xxx-xxx-
Vaihda vaipat kirjoitti:
Et ole koskaan ollut töissä.
ei näköjään riitä kuin tuollaiseen pieneen nälvimiseen. Menee jo niin pahasti aloituskirjoituksesta sivuun, että päätän tähän. Pahasti meni pieleen toi sun edellinen juttus.
- ja ole hiljaa
-xxx-xxx- kirjoitti:
oot putkimies, ni mitä sä tiedät BtoB:stä? Ja millä perustelet sen, et ura jää lyhyeks? Tottakai jokaisen myyjän pitää osata ja tietää myytävät tuotteet ja se vaatii jatkuvaa opiskelua. Eikö supliikkitaitoinen ihminen muka pysty opiskelemaan ja kouluttautumaan työnsä ohessa? Ootko sä käyny ulkomailla mäkkärillä osottelemassa kuvia? Sehän tarkottaa sitä, et sä oot kielitaidoton, etkä osaa sitä vertaa kieliä, et pystyisit mäkkäris aterias tilaamaan. Pitäisköhän putkimiehenki kouluttautua, ettei jää ura lyhyeks...
Putkimiestä halveksit, mutta mäkkärimyyjää ylistät. Eikö se ole vähän ristiriitaista? Vielä hetki sitten olit työtä tekevien puolella mutta nyt oletkin vastaan. Aika nopeasti siulla vaihtuu mieli.
Putkimiehetkin osaavat ihan hyvin kieliä. Olemmehan me yleensä käyneet kouluja. Putkimiehet ovat nykyisin tosin poikkeuksetta kaikki itsenäisiä ja menestyviä yrittäjiä.
Menisit sinäkin kouluun, ettei tarvise äidin helmoissa pyöriä. - omista kokemuksistasi
-xxx-xxx- kirjoitti:
ei näköjään riitä kuin tuollaiseen pieneen nälvimiseen. Menee jo niin pahasti aloituskirjoituksesta sivuun, että päätän tähän. Pahasti meni pieleen toi sun edellinen juttus.
Noinko juoppo isäsi sinulle sanoo?
- Mee hoitoon
-xxx-xxx- kirjoitti:
sunkin seurata vähän lehtiä, eikä pelkästään provoilla tääl. Se nyt vaan on niin, et tradenomeja on liikaa ja kaikille ei riitä niit vaativia taloushallinnon johtotehtäviä. Teknisiltä koulutuslinjoilta pääsee paremmin kiinni koulutusta vastaaviin töihin.
Haise pahalle.
- -xxx-xxx-
ja ole hiljaa kirjoitti:
Putkimiestä halveksit, mutta mäkkärimyyjää ylistät. Eikö se ole vähän ristiriitaista? Vielä hetki sitten olit työtä tekevien puolella mutta nyt oletkin vastaan. Aika nopeasti siulla vaihtuu mieli.
Putkimiehetkin osaavat ihan hyvin kieliä. Olemmehan me yleensä käyneet kouluja. Putkimiehet ovat nykyisin tosin poikkeuksetta kaikki itsenäisiä ja menestyviä yrittäjiä.
Menisit sinäkin kouluun, ettei tarvise äidin helmoissa pyöriä.kohtaa mä halveksin putkimiehiä? Mä kommentoin sitä putkimiehen kirjoitusta ja mielipidettä ja etenkin sitä asenteellisuutta siinä kirjotuksessa. Edelleen...putkimies on duunari, mäkkärin myyjä on duunari, johtaja on johtaja ja kaikki tekevät halutessaan työnsä hyvin tai huonosti.
- -xxx-xxx-
Mee hoitoon kirjoitti:
Haise pahalle.
ehehe...ehehe.. jääy. Kouluttauduhan sä nyt ite vaan.
- kunhan vittuilin
-xxx-xxx- kirjoitti:
kohtaa mä halveksin putkimiehiä? Mä kommentoin sitä putkimiehen kirjoitusta ja mielipidettä ja etenkin sitä asenteellisuutta siinä kirjotuksessa. Edelleen...putkimies on duunari, mäkkärin myyjä on duunari, johtaja on johtaja ja kaikki tekevät halutessaan työnsä hyvin tai huonosti.
Totta. Lopetetaan tämä paskan jauhaminen tähän.
- -xxx-xxx-
kunhan vittuilin kirjoitti:
Totta. Lopetetaan tämä paskan jauhaminen tähän.
Sopii mulle =))
- sdp-nuori
-xxx-xxx- kirjoitti:
ehehe...ehehe.. jääy. Kouluttauduhan sä nyt ite vaan.
älä ole lahtari
- ole kyllä
Yrittäjätär kirjoitti:
Porin McDonald''s-ravintolan työntekijät marssivat vappuna ulos työpaikaltaan. Syynä on osa-aikatyöhön liittyvä erimielisyys.
Työntekijäpuolen mukaan työnantaja on palkannut lisää osa-aikaisia työntekijöitä sen sijaan, että lisätunteja olisi ensin tarjottu palveluksessa jo oleville osa-aikaisille henkilöille. Uudet osa-aikaiset ovat lisäksi saaneet enemmän työtunteja kuin vanhat.
- Kiista on jatkunut jo viime vuoden puolelta. Työnantaja on luvannut laittaa asiat kuntoon, mutta mitään ei ole tapahtunut, kertoo puheenjohtaja Anita Reunamo Palvelualan ammattiliiton Pamin Porin osastosta 707.
Reunamon mukaan työnantajan menettelyn tekee erityisen paheksuttavaksi se, että kyse on nuorista ihmisistä. Porin McDonald''sin kaikki parikymmentä työntekijää ovat osa-aikaisia.Yrittäjää nähnytkään.
Noin isossa firmassa on varmaankin aina joku kiista päällä. Koska löysit heti casen, niin todenköisesti olet joku ammttiyhdistysaktiivi, joka siis tarkoittaa suomeksi: Niin huono työntekijä, että selustaa pitää turvata luottamusmiesasemalla tms. - Johtaja...
omista kokemuksistasi kirjoitti:
Noinko juoppo isäsi sinulle sanoo?
Vähänkö sä oot Pöljä. Ei ihmisiä voi luokitella ammatin tai koulutuksen perusteella.
Jonkun se mäkkärin kassakin on hoidettava!! Parempi sekin työ kun mennä työkkäriin.
Esim. Siivoon ammattia halveksutaan vaikka se on oikeasti tärkeä ammatti sekin. Kuka muuten siivoaisi kaiken PASKAN sieltä Rixusta???!!!
Rankkuri sieltä taitaa vielä puuttua koska tollanen KOIRA kuin sinä on siel viel vapaana :)
- ...KÄY...
MÄKKÄRISSÄ! ÄLKÄÄ TUKEKO SITÄ MAUSTEPALLOMYYMÄLÄÄ PÄTKÄÄKÄÄN! EIHÄN NE EES PERKELE TIIÄ MIKÄ ON OIKEETA RUOKAA! LÄSKIT KÄY MÄKKÄRISSÄ!
- moipelis
Nämä keskustelut on lähes pelkkää off topiccia.
Nätein myyjä on se tumma, hymyä irtoaa aina. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364600Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763035- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 251613
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894