Kuulossa vikaa?

Huonokuuloinen

Meillä on tapana iltaisin keskustella tyttäreni kanssa "päivän jutut" ennen nukkumaan menoa. No tässä eräänä iltana kysyin että mistäs tänään keskustellaan. Tytöllä oli päivän kiukkuinen hetki menossa, ja mutisi naama tyynyliinassa jotain käsittämätöntä vastaukseksi. No minä kysymään että mitä sanoit. Tytär nosti päätänsä, katsoi kulmat kurtussa minua ja sanoi "onko sulla kuulossa vikaa, VAI MITÄ HÄH??!" (Minulla on huonontunut kuulo, ja siitä on joskus ollut puhetta tyttärenkin kanssa..)

6

2579

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pinja

tyhmä juttu!
      Oliko jotain hauskaa vai?
      Oletko opettanurt lapsesi ilkeäksi ihmiseksi?
      Ei kuulu tänne tämä on lasten suusta palsta lasten hauskoille lausahduksille ei todellakaan tuollaisille!!!!!

• juuuuuu

ed, taitaa olla elämä aika tylsää...=D

• oli siinä

että äidillä ON huono kuulo!

• ei yhtään hauska

Meillä ainakin opetetaan, että jos joku on vähän erilainen, vaikka nyt esim. huonokuuloinen, niin asiasta ei kiusata eikä varsinkaan sanota ilkeästi. Joten en näe tuossa mitään vitsiä.

• ei voi muuta

sanoa. Yritä keskittyä kasvatukseen netissä roikkumisen sijasta.

• että.......

keskustelet lapsesi kanssa päivän kuulumiset. nykyisin vanhemmilla on liian vähän aikaa lapsilleen. kuuloon on olemassa hyvä pieni kuulolaite, joka kannattaa hommata. itselläni käytössä ja elämä helpottui kovasti. ei enää väsytäkään, nii kovin kun ei tarvitse kuuloaan höristellä. mukavaa päivää sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 140
      1800
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      258
      1210
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173
      879
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      261
      651
    5. 33
      601
    6. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      12
      571
    7. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      220
      557
    8. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      189
      541
    9. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      20
      482
    10. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      41
      466
    Aihe