Paljokos maksaa tämä väli junalla ja kauanko kestää?..ja onko tietoa saako opiskelija-alennuksia?
Vastaukset 4
- katsoppa
www.oebb.at, sieltä voit hakea yhteyden ja saat hinnatkin. Opiskelija-alennuksia täällä kai saa mutta en tiiä saako suomalaisella opiskelijakortilla. Ehkä saat tiedot siitäkin tossa nettiosoitteessa.
- Zarabande
Matka kestää viisi tuntia.
Viime talvena neljän hengen juna - ja paikkaliput maksoivat yhteensä noin 150 euroa.
Junassa saa myös hyvää ruokaa.
Jos et tupakoi, mene mieluummin normaaliin, savuttomaan vaunuun. Hyttivaunuissa näytti joka toinen olevan tupakoiville eli koko vaunu oli savun vallassa, koska siellä pidettiin ovia auki.- savua
ÖBB:n kaikki junat muuttuvat savuttomiksi.
- Räpätäti
Ostettuani sekä Vorteilskarten (perusalennuskortti, tämän voi hankkia tietääkseni kuka tahansa) että Sommerticketin (opiskelijoiden/nuorten kesäalennuslipuke) maksoi matkani Wienistä Zürichiin 14,40 €. Paljon yli kahtakymppiä tuskin joudut matkastasi maksamaan. Ja maisemat ovat muuten jo Innsbruckiin mennessä mahtavat :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1221744Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91857Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148812- 60790
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35752Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔44654Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat41646Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639- 68613
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33587