pariisin

disney land

minkälainen paikka.kertokaa mistä ja miten kannattaa varata matka.Lähdössä isovanhemmat ja 3 lasta.josta 2 koulu ikäistä ja 1 eskarin aloittava.mistä edulliset lennot ja hotellit.?ja kuuluuko hotelli paketteihin liput vai maksaako ne erikseen ja kuinka paljon??kiitos jo etukäteen matkalle elokuun alussa aikovat.

6

987

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tjäreborgilta

saat lennot ja kaikki liput majoituksen kerralla. alle 7v. maksaa esim lennoista pelkät verot ja majoitus liput ilmaisia.

• Kaisa40

hei
      Meidän perhe on lähdössä Pariisiin heinäkuussa, neljäksi päivää.
      Mennään kahdeksi päiväksi huvipuistoon, koska se on niin laaja ja iso.
      Varasin lennot/hotelli-paketin Ebookersilta netistä. Lennot Tre-Hki-Pariisi ja 3:n tähden hotelli läheltä metroasemaa. 390 e/kpl.
      Meillä on poika 14 v. ja tytär 13. Mennään huvipuiston lisäksi Eiffeliin ja Louvreen.
      Meillä on hotellissa puolisolleni ja minulle oma huone ja tenaville omansa.

• Touko_pouko

Disneyland on huikea paikka. Siellä voi keskittyä laitteisiin tai viettää mukavan päivän käymättä ainoassakaan. Ja kun päivä vaihtuu iltaan, puisto muuttuu aivan toisennäköiseksi miljoonien valojen avulla.

Varjopuolena puiston ovat löytäneet myös ne 13 miljoonaa vuosittaista kävijää. Viikonloppuina ja suosittuina lomakausina väkeä on melkoisesti.

Lisätietoja voi kaivella vaikka täältä:
      http://www.armleg.com/disney/

• matkoja saa

katselin hintoja Tjäreborgilta ja sain hinnaksi 3 päivälle perhe huoneessa yli 3000€ pitääkö tosiaan paikkansa?kuulostaa kamalan kalliilta.mistä kannattaa kysyä halvemmalla.

• Haisuli72
        matkoja saa kirjoitti:

katselin hintoja Tjäreborgilta ja sain hinnaksi 3 päivälle perhe huoneessa yli 3000€ pitääkö tosiaan paikkansa?kuulostaa kamalan kalliilta.mistä kannattaa kysyä halvemmalla.

Meillä on lähtö Pariisiin muutaman viikon päästä. Ollaan ensin 4 yötä keskustassa yksiössä, joka on varattu www.homelidays.comin kautta. Sitten ollaan 3 yötä Disneylandin hotellissa, varattu suoraan Disneylandin nettisivuilta. Ja siihen sisältyy ennen kaikkea 4 päivän liput Disneylandiin! Lennot varasin sieltä, mistä halvimmalla löytyi, Finnairin lennot Travellinkin kautta.

Koko viikon paketti alle 2200 euroa. Eli kannatti hiukan nähdä vaivaa... Tjäreborgilta vastaava paketti yli 3000, Ebookersiltakin n. 2700.

• Haisuli72
        Haisuli72 kirjoitti:

Meillä on lähtö Pariisiin muutaman viikon päästä. Ollaan ensin 4 yötä keskustassa yksiössä, joka on varattu www.homelidays.comin kautta. Sitten ollaan 3 yötä Disneylandin hotellissa, varattu suoraan Disneylandin nettisivuilta. Ja siihen sisältyy ennen kaikkea 4 päivän liput Disneylandiin! Lennot varasin sieltä, mistä halvimmalla löytyi, Finnairin lennot Travellinkin kautta.

Koko viikon paketti alle 2200 euroa. Eli kannatti hiukan nähdä vaivaa... Tjäreborgilta vastaava paketti yli 3000, Ebookersiltakin n. 2700.

2 aikuista ja 2 lasta, jäi äsken mainitsematta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      145
      1125
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      1017
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      758
    5. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      706
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      63
      705
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      696
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      612
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      588
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      57
      541
    Aihe